Kuopion seuraavat? (peitenimi savolaisten deitti-palstalle)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Kapinakatti, 2.10.2004.

  1. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Eihän minunkaan pitänyt tuolla olla, mutta uteliaisuuttani menin :lol:
     
  2. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    Nii-in...Tallilla nauroin että niinkö pääsis kerrankin kälättää akkojen kanssa, niin het oltiin seuraan tuppautumassa 8)

    Mutta kivvoohan tuolla ol vaikka meinas vähän ajatukset olla siellä iltameiningin puolella. Ja hyvinhän se perjantai-ilta ja yö ja aamu sit menikin..
     
  3. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    diini :odroll: :wink:
    Jaa-a! Joku sielt oli livistänyt ja rohkeempi tullut tilalle :lol:

    Caddymissi :wink: Noooo mut siihen aikaan illastahan se oli kovin ymmärrettävää. Oli itse kenelläkin vähän puutunut fiilis kun kesken töiden vaan kerkee piipahtamaan.
    8)
     
  4. dean66

    dean66 Gearhead

    aha :D
     
  5. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Eiks sulla diini oo mitään puolustelupuhetta? :lol: No, ehkei siitois apuakaan- selkeesti ujo luikasi :p hih.

    (vaiks en mä kyl tunnusta niin pelottava olevani, et kannattais...)
     
  6. dean66

    dean66 Gearhead

    minulle aika selkeästi kyllä sanottiin, että siellä pietään semmonen tyttöjen tuokio. jossain putkiaivojeni syövereissä yhä kuvittelen, että olen mies ja siinä mielessä kelpaamaton tuollaisen tyttöjen tuokioon. vaikkakin hihittelen ja kikattelen. mutta en teidän kanssa 'hih' minä pidin hauskoo sen tyttömunkin kanssa, ja niin varmaan jatkossakin. meillä päin katsos sanotaan "ei tupata jos ei tykätä" :D
     
  7. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    No voi hellanduudelis putkiaivo. 8) Ja mä kun luulin saaneni Caddy missiltä iltapäivällä oikein tekstarin johon vastasin et ei mua haittaa vaiks sinne tulis muukin seuralainen. Ja noi sattui paljastamaan et vähän niinkuin olit jo käynyt paikalla ja si livistänyt 8)

    Nih.

    Eipä selitellä. :lol:

    Eikä tota Tupistakaan nyt kyl voi kovin helposti naiseksi erehtyä luuelmaan ja hyvinhän tuo viihtyi viehkeässä seurassamme :rotfl:
     
  8. dean66

    dean66 Gearhead

    no kahtellaan sitte enskerralla :D
     
  9. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Täytyy jo pikkaisen puolustella Diiniä ettei nämä naiset jyrää meitä ihan täysin...
    Dean66 oli tallillamme kahvilla aikaisemmin ei siis ravintelissa. Itsekkään en ollut kerennyt syödä vielä silloin, joten vähän sen varjolla tulin sinne ja kyllähän sitä niin viehkeässä seurassa viihtyy... ettekä työ tytöt tainneet kovin pahoillaan olla :D
    Ps. Pitäisikö tämä siirtää kohta jo tuonne deittipalstalle :lol:
     
  10. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    Se on kuulkaas poijaat nyt semmonen homma, et kyseessä on kaksi sen luokan naista et me jyrätään teijät poijat ihan millon vaan... 8)

    Toi deittipalsta on lähinnä huvittava, sillä alussa lähes kaikki tuntu vastustavan sitä, mutta nyt se on tot suosittu palsta.
     
  11. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Apuva!!!
     
  12. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    Hellou Kapinakatti

    Mie otin vapauden kutsua tuon karvakasan...siis dean 66:n seuraamme illalla..Niin ei tule enempää niitä harmaita hiuksia 8) Ja just kehuin Tupikselle, että nyt ei oteta ukkoja mukaan vaan pidetään kunnon marttapiiri...Sori tupis.. :lol: Otetaan samalla kaikki kaupungin miehet mukaan niin ei kukaan jää ilosta ( = kahvista ) paitsi..Miten ois..Ilmottautumisia otetaan vastaan 8)
     
  13. Tupis

    Tupis 3rd gear

    No, suanko tulla mukkaan minäkin ?
     
  14. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    Pukekaa hame päälle ja peruukki piähän niin hyvä tuloo :rotfl: No ei , mikä mie oon sanomaan kuka saa ja ei saa tulla...KAIKILLA ON OIKEUS TULLA!!! Ai, niin..siis tulla kahville meijän kanssa...hmm..no passaahan sekin :lol:

    Heh, kapinakatille vois olla melkonen yllätys ( todellinen yllätys kun täällä puhutaan ) jos sitä oiskin vastassa jumalaton ukkolauma
     
  15. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    :rotfl:
    Voi mahiton- kaikkee te ootte villinneet täällä (topicin nimeekin muutettu) kun mä raadan duunissa.
    Toi Ms.Caddy saa kyl puhua ihan puolestaan- miehän olen siveellinen naitu (no hups) rouvashenkilö. Tai niinku periaatteessa en käytännössä olen- tai toistepäin. Hih.
    Eli siis joo. Arjessa kyllä paperilla en. :wink:

    Juu kai sitä ny julkisille paikoille on kaik tervetulleita karvoineen kaikkineen - tahi iliman.

    Mut kyl me voitais ton neitipuolisen ihmisen kans joskus ihan kahestaankii rupatella- mut pitää vaiks istuu si iltaa piilossa, ei sitä si kukaan (toivottavasti) halua tulla vertailemaan naamarasvoja ja niiden vaikutuksia :rotfl:
     
  16. tiitikki

    tiitikki 1st gear

  17. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    ..

    Joo oishan se ihan mukavaa joskus höpistä ihan naisten kesken..nyt tosin karkaan kuopiosta viikonlopun ajaksi. Sais tuon iki-ihanan saabin alle taas 8)

    Mutta hauskaa viikonloppua kaikille ja näin hyvissä ajoin, ja pitäkee itsenne miehenä!!
     
  18. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Tää toivottais kans viikonloppuja- sillä lähden tehokurssittamaan itseäni kouluratsastuksen jalolla saralla. :wink:

    No pain no gain. Hyvät viikonloput! 8)

    [​IMG]
     
  19. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Hyvät viikonloput minunkin puolestani :)
    ...pitäis yrittää keretä tallin siivoustalkoisiin huomenna.
     
  20. dean66

    dean66 Gearhead

    .... jotta tämä säie saisi taas alkuperäiset asialliset piirteensä takaisin, niin LTT tulee siis ensikuun alussa (6.11) viihekartanolle. siinä on seuraavaa tapahtumaa meille kaikille. ja pari muutakin orkesteria näkee samalla kertaa.

    -a-
    ps. oli kuulkaa Viikatteen keikka henkassa lauantaina ehkä kurkoin, mitä ikinä.
     

Kerro tästä muillekin!