Kuopion seuraavat? (peitenimi savolaisten deitti-palstalle)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Kapinakatti, 2.10.2004.

  1. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    :eek: :eek: :eek: :eek:
    Missä sitä nyt sitte voi käydä :eek: :eek:

    :(
     
  2. BettyBlue

    BettyBlue 3rd gear

    Ihan oon miettiny samaa. Kait se pitää alkaa kalsaroimaan kotona...
     
  3. Tuide

    Tuide 1st gear

    Kyllä se siitä

    Eipä heitetä kirvestä kaivoon, kyllä minä ainakin luotan että joku uusi (HYVÄ) baari tulee entisen tilalle. Tämä on rokkikaupunki ja kyllä täällä aina on ollu baareja missä voi käydä. Ja jos uusi baari on paska ni aletaan boikotoimaan niin kyllä ne sen muuttaa :D (Ehkä...)
    Muistaako joku Mad Rock Hallin joka oli Työnkulman takana? Joku sellainen ois hyvä. Senkin sulkemisesta lienee jo 15 vuotta tai jottain... Ite kävin kerran paristi 16-vuotiaana..
     
  4. toomass

    toomass 1st gear

    Joo kerran tuli käytyä. Sit pistivätkin kiinni. Hirveet huhut kulki pitkin kyliä että alamaailman paikka ja huumeita yms avoimesti kaupan. No se oli sitä aikaa kun kaikki erilainen oli jollakin lailla tai säädöksellä estettävä.
     
  5. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Aikoinaan ol Desberado tai jotain sinnepäin ihan kiva soittoruokala Kuopiossa.Taitaa siitäkin olla jo yl 15 vuotta aikaa?
     
  6. kuula

    kuula Gearhead

    Despe oli joo ihan legenda, hyvä mesta!!
     
  7. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Sotketaanpas topikkiin vähän naapurikaupunginkin asioita, eli onko kellään tietoa entisen Los Coyotesin tulevaisuudesta? Huhuja on kuulunut että yläkerta säilyis entisen henkisenä ja kellarin teinihelvetti muutettas johonki suuntaan. Toivottavasti.
     
  8. toomass

    toomass 1st gear

    Toi Desperado oli kyllä Kuopion paras paikka, mitä minä olen päässy testaamaan. Aika paljon samaa väkeä kävi sitten Onni Pub:ssa. Ennen kuin sekin meni piloille. Rupes liikaa pyörimään tavan tallaajaa seassa.
     
  9. ankka

    ankka 1st gear

    Cojootista kuulemma tulee kuulemma yläkerrasta joku urheilu puari(vi**u heti tuli hiki...) ja alakertaan joku humpappaa humpappaa puoli....Eli katri helenat ja mikko alatalot ottaa paikan haltuun(ikäraja 25)...Puavo Paviaani varmaan omii kans sen kerroksen jos se mystinen porttikieltokiin häviäs uusien omistajien myötä...?
     
  10. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    No voe helevetti. Eipä kohta enää kiinnosta paikallisissa puariloissa luuhata. :mad:
     
  11. toomass

    toomass 1st gear

    Jiähän teille vielä se Kelberi (vai mikä se oli)
     
  12. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    On se kyllä vuan pitemmänpäälle aika rankkaa aina kellperiin pakkautua...

    Kyllä kojjootti on sen verta legenda :(

    Missä sitä ennää saapi rauhasa juopotella ja olla sika :( :wc:
     
  13. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Kyllä nyt elämä potkii kun nykynen ja entinen kantapuari vaihtaa omistajia melekeen sammaan aikaan...

    Jos tuo corny´s etes säilys vähän samallaisena mitä ennen...

    Urheilupaari? :eek: :eek:

    Haistakkoot keskenäsä :wc:
     
  14. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    vittu joo,mähän oonkin ni saatanan urheilullinen! :poff: eli taidan pysyä autotalli juopottelussa vaik se mystinen porttikielto häviäiskin.. :odroll: btw! mikä vittu on urheilu baari!? :eek: urheilijoitenhan pitäs pysyä viinasta erossa ja syyvä vaek porkkanoeta?? :eek: mut taitaavat olla pahempia juoppoja ku normi immeiset, matti nykänen,harri olli vai kuka vittu se rattijuoppo mäkihyppääjä oli ja karalahtikin kokkelit nenässä? :poff:
     
  15. ankka

    ankka 1st gear


    kellberg`s inn; avoinna aina klo 25 saakka... suattaa Lillillä tulot nousta meleko rajusti jos sieltä joka ilta vaahia haetaan/tappiin asti istutaan...
    kait se pittää sinne babuunlandiin vuokrata tallin nurkka ni suahaan olla rauhassa...? :poff:
     
  16. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

  17. ftp

    ftp 2nd gear

    Voi voi... Ee taija vaan joutaa kun pitäs nuita romujakin saada kesäks liikkeelle... :oops:
    Tahkollakin taitaa olla jatkuvasti joku rokettirollibändi soittelemassa.
     
  18. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Kuka helevetti sitä nyt selevinpäin kehtais urheilla? En mä ainakaan,en kyllä pahemmin urheile kännissäkään...
     
  19. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

  20. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    minä! :D harrastan reipasta kävelyä, talon ovelta auton ovelle ja päinvastoin ja muutaman kerran olen kävelly keskustasta kotiin(7km) juovuksissa kuin sika koska olen epähuomiossa juonu taxi rahatkin! :poff:
     

Kerro tästä muillekin!