kuulostaako tutulta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 3.9.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    "On se kumma kun sulla on aina rahaa autoon, mutta ei kodin kunnostamiseen tai muuhun"...
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei kuulosta. Mulla on rahaa autoon ja kotiin...
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vaihda akkaa !!
     
  4. Granaatu

    Granaatu Gearhead

    Ihan kuin oisin joskus kuullu. Lisäksi on tullut mainintaa kun yhteistä aikaa ei muka ole, harrastukset muka kiinnostaa enemmän, en kuuntele... Sellasta kai se on. Myönnän kyllä että omaakin vikaa on kenties, kun oon haalinu useampia harrastuksia ja ei mistään malttais luopua.
     
  5. KajS

    KajS Gearhead

    Meillä puhutaan vain ajasta, se on enempi kortilla, tosin puhutaan, ei valiteta.

    Tehkää emännälle kiltteystesti.

    Tarvittavat välineet: Auto, jossa ei ole keskuslukkoa. Ovet lukossa.

    Testin kulku: Avaat emännälle apukuskin oven ja annat hänen istua autoon. Katso, avaako emäntä sulle kuskin oven auton sisältä. Napin nosto/lukkosalvan avaaminen riittää.

    Jos ei avaa, emäntä on vaihtokypsä.

    Meillä ovi aukeaa.
     
  6. Stingray

    Stingray Gearhead

    KajS, toihan oli jostain leffasta, nimeä en nyt muista, mutta oli joku hyvä 50-luvun leffa, eikö?
     
  7. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Karate Kid II tai III tai IV tai v tai... :grin:
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Meillä kysytään hyvin usein "miksi et ole tallilla, luuletko että se auto sieltä itsekseen valmistuu" aina kun ei jaksa harrastaa :grin: :grin:
     
  9. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    se leffa oli joku gansteri-mafia leffa jossa se joku nuori valkoihoinen rakastui johonkin tummaan tyttöön ja se 1 gangsteri isäntä neuvoi sille pojalle tuon konstin, tais olla joku 66-2d tolppa impala jossa tämä konsti toteutui :wink:
     
  10. chad666

    chad666 3rd gear

    Ja se elokuvahan on Goodfellas.
     
  11. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Mä en kuule kumpaakaan kun ei oo rahaa oikeen kumpaankaan. :smile:
    Eipä oo kyllä eukkoakaan kuka sanois :sad:
     
  12. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Mä en toistaseksi kuule raha-asioista mitään, kun ei asuta vielä samassa kämpässä, eikä munkaan kyllä tartte valitusta kuunnella muutenkaan, ihan vain keskustelemalla on tähän asti selvitty. tyyliin että "tuutsä tänä viikonloppuna mun luo vai laitatko foorttia?" tai jotain vastaavaa.
     
  13. kantti

    kantti Gearhead

    Missä kohtaa leffaa tuo oli? Pitää ruveta katsoon raina uudestaan, kun en tuommoista muista. No ei se olis eka kerta kun jotain unohdan.
     
  14. KajS

    KajS Gearhead

    On se elokuvasta se niksi, mutta toimii, niin kuin moni muukin niksi.

    Pitänee opettaa meidän Einolle (koira, salugaani) se "Right turn, Clyde!", siitä Clint-pätkästä kun Clint ajaa pickkupilla sen orangutangin kanssa.
     
  15. herrakani

    herrakani 1st gear

    Elokuva on "a Bronx Tale" eli "viimeinen kummisetä" 90-luvun lopulta. Tähtinä "ne mafialeffojen jäbät".
     
  16. -TAPSA-

    -TAPSA- 1st gear

    Mihin niitä akkoja tarvitaan kun on oma käsikin vielä tallella :grin:
     
  17. Camaro-87 305TPI

    Camaro-87 305TPI 1st gear

    Saa oven ittekkii auki..? :razz:
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Aina kun myy jotain osia, pitää vaimolle ilmoittaa parikin kertaa, kuinka paljon sai rahaa osista. 700euron osalähetyksen ilmoituskortti pitää sujauttaa äkkiä taskuun ja sanoa vaan: "oisko jotain jälkitoimituksia? Ei varmaan paljon mitään"
     
  19. herrakani

    herrakani 1st gear

    Rouvakani jeesaa tarvittaessa osien hinnassa, ja koko kesä vietettiin mun vanhempien luona autoa ruuvatessa kahdestaan. Ja ajateltiin jatkaa peltitöitten tekoa viikonloppuisin tässä syksyllä.

    Ei tartte jemmata mitään meidän perheessä.
     
  20. Duster

    Duster 1st gear

    En varsinaisesti piilottele mitään laskuja, näkee jos näkee, mut en kyllä mee esittelemäänkään ja kyllä emäntä tietää että rahaa on palanut uudehkon nipponin verran katsastamattomaan autoon. :lol:
     

Kerro tästä muillekin!