Kuvaaja Hockenheimiin??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja PasiU, 7.8.2009.

  1. PasiU

    PasiU 3rd gear

    Onko Suomesta lähdössä Hockkeen kukaan kisoja katsomaan kameran kanssa? DB-Team Selkämaa kaipaisi paikan päältä ajokuvia kun itse tiimistämme ei kukaan ehdi ajon aikana kuvaamaan.

    Olisimme kiitollisia ja voimme vähän vaivasta korvatakin jos joku saisi otettua hyviä kuvia. Kuvien ei tarvitse olla ammattilaistasoisia - hyvälaatuiset peruskuvat burniksesta / lähdöstä riittävät.

    Kuvat juuri tästä kilpailusta on meille tärkeitä, sillä pyörämme esiintyy ensimmäistä kertaa uusissa väreissä Hockenheimissa (valkoinen muuttui erikoismaalatuksi musta/pun.candy) kiitos uuden sponsorimme www.tuningstudio.fi ja heidän maahantuomien Starpaint erikoismaalien.

    Jos joku on kiinnostunut tarjoamaan apuaan niin voi ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen info(at)dragbike.fi viimeistään keskiviikkoon 12.8. puoleen päivään mennessä tai tiimiimme Hocken varikolla.

    Kiitos jo etukäteen!!

    PasiU
     
  2. promod

    promod 1st gear

    Moro Pasi.

    En mä työkseni sinne kuvaamaan lähde, mut kyl mä niitä kuvia siellä
    kuitenkin jatkuvasti räpsin, eli multa saa sit ainakin jotain otoksia.

    T. Ville
     
  3. PasiU

    PasiU 3rd gear

    Thanks Ville!

    Kuvat on aina tarpeeseen - aika visuaalisesta lajista kuitenkin on kysymys!

    Nähdään viimestään Hockkessa ja otetaan vaikka hyvät saksalaiset oluet ;-)
     

Kerro tästä muillekin!