Kytkimen työ ja pääsylinterin koko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja JakuS, 1.5.2024.

  1. harrastaja

    harrastaja Gearhead

    Ja myös katsoa, että kaikki vivut on järkevässä kulmassa liikeisiin nähden.
     
  2. JakuS

    JakuS 1st gear

    Juu tuossa omassa virityksessä vipusuhde jäi vähän liian alas. Taitaa ainut järkevä konsti olla sen muokkaaminen vaikka vähän hankala paikka onkin
     
  3. JakuS

    JakuS 1st gear

    Siirsin työntötankoa 25mm ylemmäs polkimessa. Todella iso vaikutus. Nyt on tarvittava voima kohdallaan
     

Kerro tästä muillekin!