Lämmintä tallitilaa vapaana.................................

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja dodge, 2.4.2004.

  1. dodge

    dodge Gearhead

    1 Kpl talli paikkoja vapaana tällä hetkellä.
    Paikka on Keravan ja Järvenpään rajalla vanhanlahdentien varressa ja hinta on n.150 €/kk .Tällä hetkellä meitä on 4 kpl ja yksi tarvitaan että pysyy kustannukset kurissa.
    Soittakaa ja kysykää lisätietoja
    040-702 7597 /Pasi Kolehmainen
     
  2. dodge

    dodge Gearhead

    up........
     
  3. dodge

    dodge Gearhead

    Ei oo kohata 30.5 jälkeen homma lopetetaan
    kun ei ole tarpeeksi halukkaita.
     
  4. 67

    67 1st gear

    se on toi hinta joka porukkaa karsii,luulen?
    kun ne tallipaikat kuitenkin,pitäis olla ihan vieressä ja maksaa kympin.synkkää?
     
  5. Mä vuokrasin tallipaikan sille yhelle romulle (DODGE ? -51), joka lähti tuolta lahdentieltä, jos nyt oli sama talli. 15e kk. Eli saa niitä halpojakin paikkoja vielä. Eikä ees kovin landelta eli Vantaalta. Stadilaiset tietty nauraa, kun on 20 km steissiltä!
     
  6. dodge

    dodge Gearhead

    Kyllä sama talli oli veivät eilen viimeiset
    romut pois.Onko sulla lämmintä rakentelu tilaa.Olis kohta puolin tarpeen.
     
  7. Yks lämmin paikka löytyis vielä. 3.8x6.6. Eli siihen ei kovin isoo laivaa mahu rakenteleen. Korkeuttakin on vaan pari metrii. Muistaakseni siin on tällä hetkellä vaan yksvaihevirta, mut halutessa saa kolmevaiheisen. 050-5117192
     
  8. V8 aspen

    V8 aspen 1st gear

    Ei mulla ainakaan olis varaa maksaa 150 e kk tallipaikasta vaikka olis kuinka ubermahtavahieno. Kyllä joku raapii mukavasti rahaa taskuihinsa harrastajien kustannuksella.
     

Kerro tästä muillekin!