Loki + sisälämm. Capriceen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Lexa, 22.8.2003.

  1. Lexa

    Lexa 1st gear

    No nyt on lämmittimet hommattu, mutta mistäs nykäisis tuon sisäpiuhan sisälle?

    Lokilämmitin tulis ohjeiden mukaan kuskinpuolelle lommin tilalle...siitä jostakin pitäs sitten ujuttaa haaroitus sisälle.

    Kenellä olis, niin voisko kurkata omasta?

    Niin ja kampe -91.
     
  2. Lexa

    Lexa 1st gear

    Niin ja perskeles...pitääkö niitä lokilämmittimiä olla kaks?

    Nimimerkillä: yhenostinuupuukotoinen...
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Rintapellissä keskellä virranjakan takana pitäis olla paikka läpiviennille. Siitä se mun sisälämppärin piuha on kivuttomasti sisään kiemurrellut uudesta alkaen. En tiedä oliko ko. reikä jo valmiina, vai porailiko dealeri sen siihen? Mutta kojelaudan alla myllänneenä samoisin sen olevan paras paikka läpiviennille B-korissa..
     
  4. Lexa

    Lexa 1st gear

    No juu, pitääpä kurkkia uusiksi sinne jakajan taakse.

    Mutta sitten tuo lokilämmitin. Pitääkö tai olisiko parempi kun niitä olisi kaksi?

    Vai kiertääkö neste imusarjan kautta vai pelkästään vesipumpun kautta? Jos tuon yhden panee ohjeen mukaan kuskin puolelle taka, niin joutuu pitään aikas pitkän ajan, jotta koko lohko lämpiää...?

    Nuo kokomoottorit on nääs uusia meikäläiselle... :grin:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Aikoinaan Metro-autossa noihin laitettiin vain yksi vastus.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    MULLA OLI DODGESSA VAIN YKSI JA LÄMMITIN 30 PAKKASELLA NOIN PARI TUNTIA JA LÄHTI IHAN HYVIN KÄYNTIIN
     
  7. Lexa

    Lexa 1st gear

    No nyt vetaisin sisäpiuhan sisälle. Paikka löyti siitä ohjausakselin ja tehostimen vierestä ylä/vasemmalta puolelta.
    Vänkärin puolella sitä tilaa ei kyllä olis ollutkaan jos ei olis purkanut koko lämppärin systeemejä pois edestä.

    Tuo lokilämmittimen asennus jääkin sitten korjaamon huoleksi..ite ei pääse ilman nosturia alapuolelle.
     

Kerro tästä muillekin!