Lopen kyllästynyt th700 vikoihin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Duron, 26.2.2010.

  1. Duron

    Duron 1st gear

    Eli kävi tuossa mielessä että pitäisikö kokeilla vm90 6.2 vanin jatkeeksi manuaali lootaa jostain purku astrosta, taikka mitenkä meneekö th350 suoraan tuon vanin motin perään ilman mitään kommervenkkejä?

    alkaa jo vituttamaan kun vanissa kestää loota noin vuoden ja taas saa vaihtaa uuden, viime askikin piti olla kunnostettu hetki sitten ja nyt porsi heti öljyn vaihdon jälkeen, normaalia ajoa tuolla on tehty, sen ymmärtäisi jos tuota olis revitetty mutta helvetti tasasta 80 rauhallisesti niin ei perkele..
    1 ja pakki toimii, samanlailla mennyt kaikki loorat nyt viimesen 3 vuoden aikana.

    meneekö th350 tai manuaali aski astrosta, tuonne vaniin suurinpiirtein heittämällä.
     
  2. kippis

    kippis Gearhead

    tietäisköhän Lopen Uupuneet mitään tästä ? :poff:
     
  3. Duron

    Duron 1st gear

    Pitäis varmaan soitella ja kysellä :D
     
  4. paja1

    paja1 Double Gearhead

    tässä kylillä pyöri yks vani joka oli parilla eri kaverilla ja sinä aikana kun se täällä oli niin siinä porsi 5 eri seitensatasta lootaa ja ne kaikki oli just jotain 2-300e purkuastroista haettuja paskalootia.pari taisin siihen itsekin vaihtaa. siinä kohtaa tulee mielee että säästettiinkö väärässä paikassa? olis varmaan tullu halvemmaks rempata heti ekalla kerralla kunnolla :rotfl: mutta mistä näitä ikinä tietää,voihan sieltä jostain purkuautosta löytää hyvänkin lootan jolla ajelee auringon laskuun monta vuotta :poff:
     
  5. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    Duron, miten se öljyntaso katsotaan?
     
  6. Duron

    Duron 1st gear

    Juu kyllähän se pitäis varmaan käydä loodan kans korjaajalla, ja hakia henkilökohtaisesti korjattu loota, eikä luottaa kuulopuheisiin.
     
  7. paja1

    paja1 Double Gearhead

    ai niin... oli muuten ko. vani sittemmin myynnissä nettiautossa lootavikaisena :poff: :rotfl: :rotfl: :lol:
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos samassa autossa menee loota jatkuvasti paskaksi niin vika on yleensä joko autossa tai kuskissa :poff: . Esim lootan jäähdytystsydeemi voi olla tukossa ja liika lämpö tappaa lootan tollasessa painavassa hylsyssä melko nopeasti!! Jos vika on kuskissa niin peili on oikea paikka tutkailuun :rotfl: .
     
  9. Duron

    Duron 1st gear

    Ihanko tosissasi neuvoa tarvit?
    Ohjelukee tikussakin, eli öljyt tutkitaan kun koneisto on hotten tottia ;)






     
  10. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    En vaan kuten mudracerikin sanoi, vika on yleensä kuskissa.
    Mites tää sun lootien vaihto on toteutettu, uusiko vain tilalle. Entä turbiini? Edelliset hajotessaan ovat todennäköisesti jättäneet paskaa systeemiin. Entä lauhdutin, onko syylärissä, tihuttaako jäähdytysnestettä öljyn sekaan? Onko sitä putsattu paskasta? Kickdown säätö?
     
  11. Duron

    Duron 1st gear

    Jäähdytys järjestelmä on kunnossa, autoon laitettu tuliuusi lauhdutin + putket joku aika sitten, esteetön nesteen kulku tarkistettu ennen looran vaihtoa. tuossa tutkiskelin nyt äsken tarkemmin,että kyse toden näköisesti on vain tuosta kick downista koska on enää parilla säikeellä kiinni vivustossa.
    autolla ajettu normaalia ajoa ei mitään rallia, ei kehtaa alkaa revitteleen kun autoon laitettu nelisen tonnia rahaa osiin parinvuoden aikana.



     
  12. Duron

    Duron 1st gear

    Turbiini on vaihdettu aina uuteen loodan pettäessä
     
  13. paja1

    paja1 Double Gearhead

    juu :rotfl: no jäähy oli tossa rojussa kyllä auki ja vissiin jokainen noista lootista oli tosiaan haettu jostain roskiksen takaa :poff: ja tolla autolla on ollu aika raskasjalkasia pari omistajaa ja useimmiten viikonloppuisin ne ei ite paljo ajelleet :rotfl:
     
  14. paja1

    paja1 Double Gearhead

    mutta yhden noista hajonneista rojuista lunastin ittelle ja remppasin omaan autoon ja laitoin shift-kitin sinne niin muutaman vuoden oon ympärivuoden ajellu ja kenkääkin se on saanut kiitettävästi ja kärriä hinattu eikä mitään vikaa ole ilmennyt. turbiinin olen joutun vaihtaa kun lukko alkoi tulla tiensä päähän."vähän" pitkäksi venyneen öljynvaihdon yhteydessä ei ollu pohjaan tullu yhtään paskaa,kun usein noissa sitä liejua riittää siivottavaksi.
     
  15. hlappis

    hlappis Gearhead

    [​IMG] tuossa esimerkki kun vanha laatikko hajos ja laatikko vaihdettiin ja turbiini pestiin,putket,lauhdutin jne..mutta silti meni mustaks n.1000km jälkeen nuo oilit ja hilettä/savea suodatin täynnä :x ..vielä tosin toimii :eek:...tosin 727 kyseessä..
     
  16. Duron

    Duron 1st gear

    mitä korjaus sarja maksoi tuohon seiskasatkuun? pitää varmaan tehdä itte tuo remppa tähänkin lootan, että saa kunnolla toimivan vaihteiston. eikö se ole suurin piirtein samanmoinen purkaa/kasata kuin 200:nen? tuota 700 sielun elämää en ole sen kummemmin vielä ikinä viittinyt tutkia.
     
  17. paja1

    paja1 Double Gearhead

    noin 500e kun varaudut niin saat HD turbiinin,helat,masterkitin,washerkitin, suotimen,pannan,pannan männän ja venttiilikoneiston välilevyn. toi välilevy ei välttämättä oo menny mikskään mutta aika usein ne on painunu siitä akunjousen kohdalta ihan luttuun ja se jousi on poikki.eikä oo kauheen kallis osa tilata samalla kertaa. ja asennusrasvat kannattaa tilata samalla jos ei oo jo hyllyssä tai kaverilla. itse ostan aina kaikki JN-tradingilta ja palvelu pelaa. tietty jos ittelle tekee nii shift kit samalla kertaa. nostaa vähän loppusummaa mutta itse olen ainakin ollut tyytyväinen. lontoo on hyvä olla hallussa ja lukea se ohje huolella kun shiftkittiä laittaa.itse olin ekaa kertaa aika ulapalla kun sellasta asensin eikä siitä sillä kertaa oikee mitää meinannu tullakaan ennekuin otti luurin nöyrästi korvalle kyseli neuvoa viisaammilta :oops: :oops: :wink:
     
  18. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Astrosta jos heittää lootan vanin perään niin kannattaisi ainakin vaihtaa kakkosen pantaservo isompaan,se tuppaa olemaan kuutoskoneisten perässä olevissa lootissa pienin mahdollinen :odroll:
     
  19. JPA

    JPA 3rd gear

    :rotfl: Mulla ois myytävänä ehjä rempattu loota viallisella vanilla :poff:
     

Kerro tästä muillekin!