Vähän sivuten samaa aihetta..onks jotain saittii/tietoa louversien prässäyskoneista..tai onko kukaan tehnyt ko.masinaa itse..kiinnostais vähän tekniikka jos vaik kyhäis sellaisen (ja alkais tekee rahaa..) :lol:
Vanhoissa metallipajoissa voi olla prässityökaluna noita louverskaluja. Meillä on! Mut meidän prässit on niin pieniä(kitaväli 300mm)et ne joutuu tekee erilliselle pellillä esim.juuri se max leveys 300mm,pituus ei ole ongelma. Mullakin se on vasta kokeilu asteella(useita ripsuja odotaa asennushitsausta).
Jos jollakin on ylimääräisenä louvers- (tai vastaavat) lestit ja vastineet tai jos tiedätte mikä paja saa noita vastimia ja lestejä tehtyä myyntiin niin kertokaas mullekin. Leveys vois olla jotain 3" tms.
Louversseja saa laillisesti laittaa vain vuosimallien 1889-1956 autoihin. Joten no can do. Kukaan laillistettu louvertaja, ei kykene vastoin omaatuntoaan, puhkomaan ilmanvaihtorakoja hienomuotoiseen 1965 cocis-letukkaan. Voit ainoastaan laittaa siihen isolohkon ja maalata se valkoiseksi. Sisustan kuuluu olla light metallic aqua.
Taitaa olla jokin nimettömän yritys olla ironinen.... Omaankin lullaaan oon miettinyt louversseja, mutta mutta... Tjaa, entäs sateella?
Turun ammatti-instituutin metalliosasto ainakin tekee tuollaisia työkaluja! Hinnasta en osaa sanoa,mutta laatu on ollut hyvää. Opettajan nimi oli muistaakseni Rauhala Reijo,on melkoinen velho noissa työkalu asioissa.
onhan noita nyt suomi vehkeissäki nähty! ajattelin vaan et ois joku louversit omistava ollut foorumissa.VIERAAN texti tuli kuusta tai sit se luuli et täälä puhutaan pienoismalleista.
Aika monen louverseja omaavan auton esittelyssä mainitaan Lasse Tura Kotkasta... Kysele joltain sieltäpäin, onko mies maisemissa ja vieläkö moista pellinreijitystä harrastelee.
Jukka tekköö ku pyyvvät. Siellä on muuvan kuva ku alas kelloot. https://m.facebook.com/JK-Kustoms-1692010614384851/