Maaliongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja musta pässi, 2.7.2017.

  1. musta pässi

    musta pässi Gearhead

    Tein ilmalämpöpumpulle katoksen mustasta raudasta ja puhalsin osat ennen maalausta. Vedin ruiskulla spies&heckerin haftgrundin ku oli sitä jemmassa. Tämän jälkeen vedin sikkensin hiomavärin ku sitäkin oli jääny purkkiin jostain aiemmasta hommasta. No ostin alkydi työkonemaalia litran vedin pinnan sillä. Talven kesti ja alkoi hilseilllä pois. Viime kesänä hioin kaikki pois ja vedin taas haftgrundin ja päälle suoraan alkydipintamaalin. Tolleen tein äidin pyykkitolpat 1998 ja maali on pysynyt kuin paska junttilan tuvan seinässä. Nytpä ei kestänyt katoksessa näinkään. Nyt lähtee talven oltuaan laattoina pois. Haftgrund pysyy kuin tauti, se on aina ollut luotettavaa. Mitähän vittua pitäis tehdä että kestäis? Kolmas kerta toden sanoo? Pulverillako pitäs vetää? Aineita on ollu muista hommista mutta vituttaa tehdä samaa monta kertaa vaikka yrittää kunnolla kerralla.
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mä vetäisin alle ruosteenestopohjamaalin ja panssarimaalin päälle.
     
  3. f34

    f34 Double Gearhead

    Ne on noi nykyiset kuluttajakaupan alkydimaalit niin ympäristöystävällisiä, että niiden kesto kärsii. Vetele epoksi ja autoakryyli päälle.
     
    Kustomi tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!