1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

maasturi hakusessa.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja yadong, 19.9.2015.

  1. Katsastusviat on yleensä aika pieniä (halpoja) kun ne autot kuitenkin viedään ajamalla sinne katsastukseen. Hinaustilastot kertoo jo enemmän. Korjauksista luotettavia tilastoja onkin hankalampi saada
     
  2. Whitepower

    Whitepower 1st gear

    Miksi ajattelet ettei korjattu näyttäisi hyvältä? Olen nähnyt paljon korjautettuja kuskinpenkkejä ja aina on näyttänyt hyvältä. Hinnatkin mitä olen kuullut on ollut asiallisia..
     
  3. hartsa69

    hartsa69 3rd gear

    Joo, en tiedä mitä olen tuossa oikeen ajatellut :eek:
     
  4. 6PPC

    6PPC Gearhead

    Tuli hommattua Jeep Grand Cherokee kutoskoneella. Ainakin parin viikon kokemuksella hintansa väärti.
    Toyota-imbesillien ensimmäinen huoli oli polttoaineen kulutus. Sitten verenpaine vähän laskee kun sanoo, että vie 30 litraa kevyessä ajossa.
    Totesin tosin että saman hintaluokan Toyota LC kuluttaa ensimmäiset puoli vuotta pelkkää suojakaasua
     
    rane58, ASaari, MudMax ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Minulla ollu nyt Grant Cherokee ajossa jotain puoli vuotta ja on 5,9 litrasella V8 moottorilla,en ole vielä ajanut ilman traileria ,mikä perässä kuluttaa aikalailla tasan 18 satasella 90km mittarinopeudella ja kärryn paino ollut noin 2tuhatta kiloa,hyvä ostos on ollut,vaikka ostin vaihteistovikasena ja ajettukkin 440tuhatta,ensimmäinen omistaja oli ajanut jeepillä noin 300 tuh ja oli kirjannut kaikki ylös,vesipumppu ja tankkiyksikkö suurimmat remontit.
     
  6. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Vappuna tulee vuosi kun kävin ruotsista hakee 2002 chevy trailblazerin edulliseen hintaan 2200€ Ja koko hinta kilvitettynä 4070€. Oli siinä pientä laittoa ennen rekisteröinti katsastusta, etu iskarit, koiran luut ja jarrupalat joka nurkkaan. Tyytyväinen oon ollu, oiva peli mahtuu perhe, koirat ja tavarat kyytiin.
    Nimim. Vanha, ruma ja rämä mutt' oma.:cool:
     
  7. toyopet

    toyopet Gearhead

    Jahas, tuo xj cherokee vie 4-litraisella vastaavalla kärryllä ~17l/100km eli olematon ero. Tuo V8 saattaisi vähän paremmin jaksaa kiskoa vaikka meneehän tuokin nyt hiluxiin verrattuna ihan toisella lailla...
     
  8. cuda69

    cuda69 Gearhead

    aikasempi Jeeppi oli -91 cherokee kutosella,kyllä silläkin kiskoi kärryä,mutta kyllä tuo 8 koneinen on paljon mukavampi,90 mittariin,kruise päälle ja nappuloista säätää mustan nahkapenkin sopivaan asentoon :)
     
  9. Teemu T.

    Teemu T. 2nd gear

    Oma valinta kallistui sitten lopulta Jeepin SRT8:aan. Ei sitten lopulta napannut se 5.7. Hain viikonloppuna Ruotsista -07 SRT8:n. Borlan cat-back, Bilsteinin alusta, Mopar oem cold air intake, 305-takanakit, metallihohtosininen. Ei ainakaan vielä kaduta. No tämä on maasturiketju, eikö toi mikään maasturi ole. Mutta kiitos kaikille kommentoijille.
    Tollane.

    [​IMG]
     
    jtammel, rane58, hartsa69 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  10. hartsa69

    hartsa69 3rd gear

    Onnea! Miltä kuulostaa Borla, itselläni on Magnaflown katistataaksepäin, muheva saundi.
    Viiikonloppuna Jeeppi päätti ilmoittaa että "Check tpm system" Paineita on ja "system ok". Tätä piipitystä useasti..
     
    Teemu T. tykkää tästä.
  11. jtammel

    jtammel 1st gear

    Hieno Jeeppi! Täältä Oulusta löytyy myös pari SRT jeeppiä.
     
    Teemu T. tykkää tästä.
  12. Teemu T.

    Teemu T. 2nd gear

    Kiitoksia.
    Sain eilen auton nosturille ja tosiaan Borlaa on catilta taaksepäin. En tiedä kumpi Borlan malli tuo on, mutta catin jälkeen on kaksi Borlan vaimenninta molemmin puolin. Kuulostaahan se aika mielekkäältä varsinkin, kun tässä on puoltoista vuotta päästetty i-CTDi Hondalla... Hyvänä ekstrana autosta paljastui vielä Bilsteinin alusta. Rengastukselle täytyy jotain tehdä. Takarenkaat ovat 305/35 20". Meinaan kyllä kaventaa noita. Auto on USA-import, vaikka onkin ollut uudesta asti Ruotsissa. USA-mallissa takavanteet ovat 10" leveät ja etuvanteet 9". Mun mielestä EU-mallissa on samanlevyiset vanteet edessä ja takana. Onko vahvistusta tiedolle? Katselin mahdollisia rengaskokoja, ja voi olla, että pistän samankokoiset renkaat eteen ja taakse. Nelivetosysteemi sallii 3%:n kokoeron eri akseleilla, mutta mielelläni pistäisin precis samat molemmille akseleille.
     
  13. rane58

    rane58 Gearhead

    Tervetuloa Suomen Jeep-foorumille ja ehkä kerhoonkin...? :odwink:
     
    Teemu T. tykkää tästä.
  14. hartsa69

    hartsa69 3rd gear

    Miulla on Ruåtsiin uutena? tuotu ruoåtsimalli, mutta siinä on vanteet 9 ja 10".. ehkä niitäkin on saanut tilattua eritavalla, en tiedä? Ainakin Ruotsiin :D Alkuperäistyyppisiä Good Yearin runflatteja ei tahtonut löytyä (kun jokin rauta meni läpi), enkä halunnutkaan, joten ens alkuun siinä oli 10" takavanteilla todella huvittavat 255.. Nyt on ympäriinsä 8,5 "tavalliset" alut ja 255:t. Bilsteinit siinä taitaa olla tehtaaltakin.
     
    Teemu T. tykkää tästä.
  15. Teemu T.

    Teemu T. 2nd gear

    Niin joo en hokannutkaan, että ne Bilsteinit on alkuperäisvakiovaruste.
    En tiedä mistä olen saanut sen käsityksen, että euro-malleissa on samanlevyiset vanteet. Täytyy googletella...
    Täytyy vielä miettiä rengastusta. 305 on kyllä liian leveä, ihan hintansakin puolesta.
     
  16. hartsa69

    hartsa69 3rd gear

    Teemu T. tykkää tästä.
  17. Teemu T.

    Teemu T. 2nd gear

    Täytyykin rekisteröityä.
    Minulla on juurikin nuo 275/40 20" etupyörinä autossa. Takana vähän miedommat 305:t. Ei oikein istu noin leveät renkaat Suomen uriin. Voisi olla parempi ajaa hieman maltillisemmilla leveyksillä.
     
  18. WBBC

    WBBC Gearhead

    Tuollainen oli tänään herttoniemen starkin pihalla. Aika hieno.
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!