männänrenkaita? minkälaisia ja mistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja tanari, 9.11.2002.

  1. tanari

    tanari 1st gear

    elikkäs tarttis Ford OHC koneeseen männänrenkaita. Olen kuullut että jotku on käyttänyt näissä koneissa sellasia ovelia renkailta minkä pää on niinku kiilan mallisia niin että saaraan ohivuotoja kuriin ja puristuksia enemmän? onko tässä perää? entä mistä näitä "viistotettuja" männänrenkaita saa?

    vai onks jollain muulla jotain super ideoita/tietoa männänrenkaista?
     
  2. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    viistomännänrenkaat vaatii mun tietojen mukaan viistouraiset männätkin.

    marssi Koivuselle ja osta sieltä 55€:llä uudet renkaat koneeseesi.
     
  3. tanari

    tanari 1st gear

    NO ei ainakaa kyllä mitää motonetin männänrenkaita!! mä oon nyt kyselly ja saanu selville että arwidsonilla on myös hyviä renkaita.. ja silleesti.. et ostan varmaan sieltä FEDERAL MOGUL merkkiset männänrenkaat.. juu
     
  4. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    mää ostin paikalliselta Koivunen Oy:n pisteeltä renkaat ja maksoivat 55€ ja olivat Federal Mogul-merkkiset. ja hyvinhän tuo käyä rötköttää.
     
  5. tanari

    tanari 1st gear

    no keke sentään!! hmm.. tota öö kai se täytyy ostaa sit
     

Kerro tästä muillekin!