Mahtava fiilis!!!!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Smokend, 2.6.2010.

  1. Smokend

    Smokend 3rd gear

    Olin tuossa eilen liikkeellä tuolla minun 66":sella ja satuin ajamaan ohi poliisien ratsiasta toisen puolen kaistaa ... Eteeni tuppasi kaivinkone joka hidasteli edessä ja mentiin sellaista kävelyvauhtia no turruuttelin siinä sitten tutkan kohdalle jossa naiskonstaapeli tähtäili vastaan tulevia autoja aparaattinsa kanssa jolloin hän autoni huomattuaan kääntyi oikein rinta minuun päin pepsodent hymynaamalla ja huusi " sulla on muuten hieno auto!!!!" sen verran rehellisesti hän kyseisen kommentin sanoi että pakkohan sitä oli takasin hymyillä ja kiittää konstaapelia tästä hetken hurmiosta mutta nostatti kyllä hienon fiiliksen..
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Asiaa! 8)
     
  3. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Ilmeisesti poliisissakin alkaa ne pahimmat piilokommarit eläköitymään ja sukupolvi vaihtumaan elämänmyönteisempään suuntaan. Toivottavasti koskisi prätkäpellejä myös. Tuntuu olevan edelleen sitä asennevammaisinta osastoa.
     
  4. Smokend

    Smokend 3rd gear

    Löytyykö vastaavaa tapausta/muuten positiivista juttua virkavallasta vai oliko tämä sellainen "one's in the life time" juttu?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sain ekat sakot Olds cutlass supremella 70(2 d ht) 455...
    poliisi sakkoa kirjottaessa: on varmaan parhaan näkönen olds mitä on
    olemassa. antovat vielä vaan 10 päiväsakkoa kun oli helpompi laskee
    kun 12. Möläytin vielä että etteks te oo ylioppilaita? Kaduin sekuntia myö-
    hemmin-mutta en saanu lisäsakkoo siitä.
     
  6. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Kyllähän tuolla polliiseissakin on amerikanauto harrastajia. Taitaa vaan olla meillä kaikilla joskun se paska päivä ja sitten tulee niitä napakampia palautteita.
     
  7. Banzuik

    Banzuik Double Gearhead

    Joskus 10v siten kun ekalla amazonilla kurvailin. Oli kaveri kyytis ja ajettiin hetkeksi keskustaan parkkiin, siinä hetken istuttuamme ajaa poliisit ohi pitkään tuijottaen ja kurvaa viereiseen parkkiin. Olin hetken että :eek: mitä pahaa nyt oon tehny. Poliisit hyppää autosta ja kävelee amazonin viereen. Toinen tuumaa että onpas likalla hieno auto. Minä olin siinä vaiheessa edelleen että :eek:

    Nousin sitten autosta ja poliisit kiertää autoa ympäri, kavereiden/tuttujen kattellessa ja ohi ajellessa siinä että mitä se nyt on menny tekemään.

    Eipä siinä aikansa ne ihasteli ja kyseli amazonista kaikenlaista ja läks menemään.. :D
     
  8. Smokend

    Smokend 3rd gear

    Heh...
     
  9. Buddy

    Buddy 1st gear

    On niit mukaviaki poliiseja. Kaverin faija oli poliisi ni kyl hänkin mielellään tuli pihalle ihmettelemään meidän romuja. Hän oli maailman rauhallisin tyyppi eikä hermostunu ikinä vaik poikansa teki välillä vähän laittomuuksiakin. Sanoi vaan että miks se auto piti varastaa? Eiks olis voinu tulla linja-autol kotiin? Poikansa sano vaan et ei ollu rahaa lippuun ja oli niin perkeleen kylmäki... :lol:
     
  10. MT-Ninni

    MT-Ninni 1st gear

    Meikäläisen ensimmäinen auto oli -73 Cortina. Se oli faijalla lainassa pari päivää ja töistä tullessa poliisit oli viitisen kilometriä ajanut perässä ja pysäyttänyt. Autosta oli noussut ulos kolme poliisia, joista yksi oli tullut kyselemään papereita ja kaksi oli kiertänyt autoa ympäri. Tarkkaan oli autoa kateltu (oli juuri kuntoon laitettu, maalattu yms.) ja papereita tutkittu, kunnes yksi poliisi oli saanut kysyttyä, että mikähän tuo nappula mahtaa olla, osoittaen pyyhkijöiden katkaisijaa koetaulussa. Itsellään oli samanlainen auto, eikä tiennyt mikä kyseinen katkaisija, pyyhkijät eivät ilmeisesti toimineet... :wink:
    Hieman harmitti, etten itse ollut autolla liikenteessä, olisi ollut parikymppisellä muijalla mukavaa käydä neuvomaan poliisi-setiä.. Aikaa tapahtumasta reilu kymmenen vuotta.
     
  11. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    taitaa motoristisakissa olla aika paljon noita tiettyyn suuntaan vahvasti kallellaan olevia. varsinkin ne jotka ajaa toisten pyörällä eikä omista omaa. ja poliisiinhan kerättiin sisäministeri leinon ajoista tiettyä porukkaa :odroll:
     
  12. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Tunnen yhden pärräpoliisin, ja onhan se ainakin siviilissä ihan mukava. Eihän se voi paha mies olla kun sekin vielä vähänaikaa sitten ajeli Aspenilla. :D
    Kertoo joskus hyviä tarinoita työstään. Parhaimpien joukossa legendaarinen "emmää siinä kerinnyt muistamaan että siinähän on portaat." :rotfl:

    Mut eiköhän ne parhaat poliisit oo naisia.
    Viime syksynä pysäyttivät kun Land-Cruiserilla jyristelin kaupungilla. Huomasin heti et oli pysätetty toinenkin samanlainen, ja tuumasin et "tehän komeita autoja tänne pysäyttelet" johon naispolliisi että "Jooo, meillä on kotona samanlainen." :D
    Lievä OT:
    Muistutti et kannattais kohta viedä leimalle. No pakko se oli viedä kun niin nätti nainen kehotti, joten vein leimalle, ja sen jälkeen ajelin punainen tarra tuulilasissa, joka jäi sopivasti lumen alle piiloon kun pyyhkijoillä kerran pyyhkäs :rotfl:
     
  13. BRC1

    BRC1 Gearhead


    No varmasti. Ja varmistuksen kanahäkkinä korjaten tarkoitin siis tolla prätkäpelle viittauksella moottoripyöräpoliiseja. Niiltä olen itse saanut kautta aikojen sitä "parasta palvelua" :D
     
  14. apukuski

    apukuski Gearhead

    Viime kesänä kun oltiin Poriin menossa niin pysäyttivät pick upin tossa jyväskylä kupeessa. Olin ihan varma että läsähtää sakot kun oli hiukan ylinopeutta 60 alueella :oops:
    Konstaapeli tuli sitten ikkunalle ja halusi nähdä vaan auton paperit ku oli kilvet teipattu ikkunoihin sanoin suoraan etten aio näitä EU-kilpiä autoon ruuvata kun uudet on tulossa.
    Poliisin vastaus asiaan oli: "Kyllä sen ymmärrän, en näin hienoon autoon minäkään poraisi ylimääräisiä reikiä" "Leimakin näyttää olevan vielä niin tuore ettei oo edes kuivanu vielä että eikun hyvää matkaa" "Muista sit että joku toinen poliisi voi noista kilvistä sakottaa"
     
  15. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kyllä mun kokemuksen mukaan, ja sitä on kohtuu runsaasti, ihan selkee enemmistö on ollut positiivisesti suhtautvia. Selkeesti parmpaa kohtelua kun mitä olis aiheuttanut vastaava toiminta normi kinnerillä. Toki mukaan mahtuu sitte muutama vähän vähemmänkin miellyttävä koekmus, mut en tiedä oliko siihenkään itse kalusto millään lailla osallista muuta kun, et ehkä joku mazda olis edennyt vähemmällä sutimisella. :rotfl:
     
  16. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Vajaat kymmenen vuotta sitten olin kuskina perajantai iltana kruisailemassa pitkin Espoota. Aamuyöllä piti Essolta hakea batterya ja takas autolle tullessa oli maija parkissa ja pollarit buickin vieressä :-?
    Aattelin et nyt saa vähintään puhaltaa, toinen tuli kehumaan että ompa hieno auto ja ootteko Forssan pick-nickiin menossa? Hän kun hakee vapaaehtoisena sinne päivystää :lol:
    Hetki siinä juteltiin ja tuli ilmi ettei ne ainakaan vanhempia autoja pysäyttele, tietävät että on kuskit ja kulkuneuvot kunnossa :D
    Muutenkin saanu asiallista kohtelua, ehkä kun ei ite ole alkanu riehumaan.
     

Kerro tästä muillekin!