Mikä simpukka kuvassa? Etsitään!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja eekoo, 22.5.2013.

  1. eekoo

    eekoo Gearhead

    jenkkilässä jälkiasennettu tehostettu ohjaus, simpukka kaipais tiivistystä mutku ei tietoo alkuperästä, kiinnitys siis kolmella pultilla oikealta puolelta ja sijainti pyöränkotelossa, tämä on peilikuva esim. caprisen simpukasta.


    https://picasaweb.google.com/1001652928 ... 7818449986
     
  2. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Re: Mikä simpukka kuvassa??

    Linkin kuva ei näy mutta pickup/blazer/suburban/van on simpukka pyöräkotelossa, muita GM-malleja ei ihan heti tule mieleen joissa näin olisi?
     
  3. Hävittäjä

    Hävittäjä 2nd gear

    Re: Mikä simpukka kuvassa??

    eipä aukee mitään kuvaa..
    mutta vastaavan näköinen simpukka kuin -80-90 lukujen capriceissa mutta aisan toisella puolella, löytyy saman ikäluokan gm pikapit supparit ja isot blatserit
     
  4. Hävittäjä

    Hävittäjä 2nd gear

    Re: Mikä simpukka kuvassa??

    vanin simpukalla pyörät kääntyy eri suuntaan kuin pikupin :)
    siis pikappiin laitettuna..
     
  5. eekoo

    eekoo Gearhead

    Re: Mikä simpukka kuvassa??n Nyt kuva näkyy......

    oho, kuva oli lukittu... :oops:
     
  6. sbf

    sbf Gearhead

    Re: Mikä simpukka kuvassa??n Nyt kuva näkyy......

    72-87 pick-up simpukalta näyttää.
    nissä on kahta mallia erona se kääntymissuunta.Takavedot erisuuntaan kuin 4x4 mallit.
     
  7. eekoo

    eekoo Gearhead

    Re: Mikä simpukka kuvassa??n Nyt kuva näkyy......

    -80 mallises takaveto pikkaris simpukka runkoaisan sisäpuolella eli "väärällä" puolella... etsintä jatkuuuuuu...
     
  8. sbf

    sbf Gearhead

    En halua kinata enkä jankata mutta ootko ihan varma ettei ollu caminon simpukka mitä kattelit?
    Niissä se on sisäpuolella kun se on henkilöauton rungolla.
    Kato vaikka rockauto.com kuvia.kyllä siellä myös 80 mallin c10 simpukka tulee ulkokyljelle.
     
  9. eekoo

    eekoo Gearhead

    kaveri lähetti kuvan myytävänä olevasta -80 pikkarin simpukasta, en tiedä vaikka olisi ollut caminon, ei ollut mainintaa.. se oli väärän kätinen..olen metsästänyt kuvia simpukoista mutta toistaiseksi huonolla menestyksellä.
    helpottaa metsästystä jos c10 ssä on oikeanlainen. Kiitos vihjeestä!

    Oikeassa olet, Rockauton kuvan mukaiselta näyttää.
     
  10. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Re: Mikä simpukka kuvassa??n Nyt kuva näkyy......


    Puhutaan siitä minkä kuvan lähetin. Tosi outo juttu mutta olen ton itse irroittanut -80 mallisesta pickupista jolla olen myöskin ajanut ja pyörät kääntyivät niinkuin pitikin.
     

Kerro tästä muillekin!