millasta kaasaria ehdotatte 2.8:n päälle? 4bbl

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ZYN-5, 30.8.2009.

  1. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    Eli tulossa jenkeistä edelbrockin torker II imusarja ja sovite 4 kurkkuselle kaasarille, nyt mietinkin että millasta kaasutinta tuohon päälle laittas.
    kone 60 -asteinen V6. Camaro.
    Auto täysin käyttöpelinä eikä muita mullistuksia konepuolella. Halu päästä vain eroon tuosta samperin sähkökaasarista ja ECU:sta sun muista alipaine hässäköistä.

    Mahdollista myös tietty heittää 2bbl kun tekee sovite laipan.
     
  2. PauliP

    PauliP 1st gear

    Turha kai sullekaan tyrkyttää Camaron 2.8 monipisteruiskumoottoria täydellisenä, startteineen, johtosarjoineen, polttoainepumppuineen, ohjainbokseineen ja toista monipisteruiskuimarilla olevaa varaosamoottoria. Toisella näistä on itse ajettu, autossa on nyt 350TPI-kone tämän tilalla. Bensaahan nämä ei kuluta juuri mitään edes talvella ja toimivat todella luotettavasti. On kuulemma 350€ liikaa :eek: koko läjästä, pitää varmaan viedä paaliin :rotfl:
     
  3. kime2

    kime2 Gearhead

    Holleyn 390cfm:n vacuumi versio!
     
  4. Camino78

    Camino78 3rd gear

    390 nelireikä holley on hyvä vaihtoehto.

    Itellä on samanlainen 3.3l v6. Toimii hyvin.
     

Kerro tästä muillekin!