Minkälaiset kannet + nokka Chevy350 venemoottoriin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Hd-hippi, 30.4.2010.

  1. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Sanokaas viisaat että minkälaisella kokoonpanolla kannet + varsinkin nokat sopisivat veneessä oleviin 350cid moottoreihin.

    Ja puhun monikossa koska motteja on 2kaksi kpl.
    Tarkoitus olisi että käytetään nykyisiä alakertoja jotka eivät huonoja ole, eli melko varovaisesta "virittämisestä" on kyse.
    Muutaman solmun kun sais vielä vauhtia lisää...

    Talven aikana on nykyiset vakio kokoonpanot päivitetty Edelbrock 600 kaasareilla ja imusarjat mallia rpm kyseiseltä valmistajalta kärjettömien jakajien kera.
     
  2. max

    max Double Gearhead

    Taitaa olla niin,että venemoottori työskentelee jatkuvassa "ylämäessä".
    AFR kansivalmistajalla on kannet joidenka imukanava on 180cc kokoinen;eli tällaisella pienellä runnerilla saadaan 350 kokoisesta koneesta paras mahdollinen vääntö.Nämä kannet minä laittaisin, mutta nokasta kommentoikoot viisaammat .
     
  3. paja1

    paja1 Double Gearhead

    oman veneen koneet toteutin flattop männillä,dekki nollassa ja 76cc cratekansilla.(n.9pintaan ruttu).kannet miedosti viilattu ja siistitty. imusarjat rautaiset mercruiser magnumit eli z28 kopiot ja kaasareina viimekesänä marine rochesterit,tänä kesänä airgapit ja holleyt tilalle.. nokat crane z262 ja 1.6 vipoilla. sytkät orkkis thuderbolt mercruiser. aika miellyttävä vääntö alhaalta saakka ja huippuja kelaa lähes 10 solmua enemmän kuin vanhoilla 305 vakiopaskoilla ja lisävääntö mahdollisti heti potkurin nousun tiukkaamisen joten matkanopeudella kiekat tippui huomattavasti ja vauhti nousi. sun tapauksessa tietysti dekkaus ei tule kyseesee jos et meinaa enempiä koneistella. ja sulla varmaan lienee kuoppa männät siellä nyt?
     

Kerro tästä muillekin!