Missä 67 Novat ja Chevy kakkoset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mörkö, 3.4.2013.

  1. mörkö

    mörkö Gearhead

    Mörkö aloitti harrastustouhut muinoin ostamalla helsingin sanomien "myydään autot" palstalta löytyneen 1967 Novan..
    mukana tuli vieläpä varaosa-aihiokin.
    Kumpikin on tallessa tänä päivänäkin, toinen tossa 20 metrin päässä tallissa. :rotfl:
    Olis se tarkoitus entistää joskus, tätä silmällä pitäen olen uusia osia jemmaan ostannut. Näitä oli muinoin muitakin, onkohan enää, oli mm. stw yms??
     
  2. hyde

    hyde Gearhead

    Samaa kyselee myös hyde kun eka katsastettu jenkki oli Chevy II tosin -66 mutta eiköhän ole tarpeeksi lähellä..Kapakassa ostettu vuonna 1981 ja kutonen+3-lovinen vaihtui vuosien varrella 283+4-loviseen.. Myin 1987
    kun luulin että minun jenkkiautoiluni on autoiltu.. Mutta niin kuin aina olin väärässä..
     
  3. mörkö

    mörkö Gearhead

    Möröllä oli aikanaan tosipuutteellinen 66 Chevy 2 varaosa-auto, jäljellä tekstejä..
     
  4. mörkö

    mörkö Gearhead

    Onko kaikki kadonneet....
    Voisin minä yhden puutteellisen paperillisen kopankin hommata jemmaan tulevaisuuden rojektiksi..
     
  5. 2mi

    2mi 1st gear

    Faijan kaverilla oli aikoinaan 4-ovinen vaaleankeltainen Chevy II, rekkari UPI-23.
     
  6. peekoo79

    peekoo79 1st gear

  7. mörkö

    mörkö Gearhead

    Joo, tossa lähitienoolla on toinenkin mahdollinen vastaava, tosin neliovinen...
    Mielelläni ostan 67, kun siihen on mulla KAMALASTI osia ja en niitä viitti hävittääkään...
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jaa tollasia etsitään :odroll: .
    [​IMG]
     
  9. juti

    juti 2nd gear

    Onko kuvassa oleva yksilö myöhemmin muutettu 2 oviseksi.?
     
  10. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei ainakaan aamulla ollu vielä muutettu :rotfl: .
     
  11. juti

    juti 2nd gear

    Ihan totta! :rotfl: :rotfl:
     
  12. mörkö

    mörkö Gearhead

    Hieno on auto....
    ProjektiNovapuolikin on järjestyksessä.
    Missähän mahtavat sisarmallit eli acadian Cansot piileskellä, yhdestä 66-67 mallista on ilmoitushavainto vuosia sitten....
     
  13. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Yhtä sinistä Acadian Canso 66-67 4 reetä käytettiin liukumäkenä Raahessa kunhan se oli luovuttanut 230 kutvosen 63 Belarukseen. En tiedä roudasiko kaupunki se pois vai pelastiko joku, mikä on varmaan epätoden näköistä. Ajankohta oli jotain 80 luvun puoliväli/loppu.
     

Kerro tästä muillekin!