mistä carterin kaasuttimeen kiihdytys pumpun tappi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kylähullu_maalta, 20.3.2008.

  1. elikkäs kohta on paskahalvaus likellä taas harrastamisen suhteen... jyväskylästä ja täältä etelästä on olen yrittänyt moista tappia saada ja pari kertaa on intetty että tulee korjaus sarjan mukana, paskan marjat ei tule, eikä siihen käy rokki orkan tappi vaikka sitäkin on tyrkytetty
    ELI jos jollain käytettynä ostan hyvään hintaan pois tai jos joku saa hommattua niin maksan kyllä vaivan palkkaa
    vehkeen pitäisi olla ensiviikoloppuun mennessä ajossa ja tuon tapin kanssa on pelleity jo pari kuukautta ja uutta kaasutintakin on kaupattu vaikka kaasutin mistä tuo on poikki on ollu 1 viikon ajossa

    taas muistaa miten kivaa on harrastaa
     
  2. BDF

    BDF 1st gear

    jos tarkoitat sitä tappii jossa on tuo jousi+tiiviste kinni ni lappeenrannan ameriikanosakaupassa staramigossa tais olla tuollainen roikkumassa kun eilen kävin siellä
     
  3. juuri tämä osa kyseessä... täytyy ottaa liikkeeseen yhteyttä, posti kulujahan tuolle tosin tulee mutta kunhan edes saa
     
  4. ei kellään tässä likellä olis.... ens lauantaina muutto edessä ja auto pitäs saada samalla
     
  5. Nappula

    Nappula Gearhead

    Tarkemmin tuon rakennetta tutkimatta eikös toi kaasari toimis ilmankin tota kiihdytys pumppua , pistät jonkun puutapin väliaikaisesti ettei bensat vuoda pois ja säädät seos ruuvista niinpaljon rikkaalle kuin voi säätää ilman että käynti heikkenee ja eikun kovaa ajoa.
     
  6. jos ei muuta löydy niin siirron ajaksi pistän tapin jatkeeksi pelti ruuvin... ajanee asiansa, kumma juttu että yleinen karburaattori ja jokainen vaihtiputka noita myy mutta osia ei saa sitten kirvelläkään
     
  7. Nappula

    Nappula Gearhead

    Jos se kaasari on carter afb 600cfm niin siihen käy Edelbrock 1470 osa numerolla oleva osa jossa on mukana tappi mäntä ja jousi.

    Toi maksaa ameriikassa 10 dollariinia mutta suomessa varmaan 3x kalliimpi
     
  8. niin tai siis edelbrokhan tuo on mutta menee aina noitten nimet sekasin... mutta perus 600 kuitenkin, täytynee kysellä tuolla osanumerolla
     
  9. montego

    montego 1st gear

    Us-partsissa noita oli,ainakin vielä parivuotta sitten :eek:
     

Kerro tästä muillekin!