Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. hara64

    hara64 1st gear

    eilen lahden motarilla 50 luvun alun luiskaperä chevy matkalla pohjoseen päin kulahtaneessa värissä.


    tänään n.klo16 vihdintiellä rajiksen kohdalla valkoinen auburn tms.
     
  2. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Tommonen tänään tossa kotikulmilla, kännykuva.
    [​IMG]
     
  3. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Aamulla USA-kilvillä oleva mach1 Mustang:
    [​IMG]
     
  4. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Aamusella töihin mennessä kehäIII:lla metallihohto sininen 67-68 rätti mustang.
     
  5. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Valkoinen -70 Challenger mustalla vinyylikatolla just äsken Werner Söderströminkatua Porvoosta ulos Myrskylän suuntaan.

    8)
     
  6. tammercity

    tammercity Gearhead

    Tampereen tammelantorilla about 55 chevy (belair).
     
  7. VSOP

    VSOP Gearhead

    Varmaan tämä:
    [​IMG]
     
  8. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Juu tommonen oli! Rekkaria en ehtiny näkemään.
     
  9. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    dartti

    Dodge dart vm.-75 tuli vastaan tuos joku aika sitten. 8)
     
  10. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Äsh! Kyllä mä oon yks kierosilmä!! Ny se meni uudestaan ohitten. Siinä mitään mustaa kattoa ollu. Täysvalkonen ja perseessä mustat "bumblebee" raidat.

    Sitten heti sen perään sininen Dusteri, olisko -74 :odroll:

    No kaipa toikin bongaus meni päin ...settä.
     
  11. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    ja luultavasti Dusteri oli kutosella :lol: vm. o -74/75
     
  12. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Trans Amin ilman perää tässä honkalammella olen monena iltana bongannut.
     
  13. Putte

    Putte 1st gear

    Järvenpäässä `68 Impala lowrider.
     
  14. hla

    hla Gearhead


    Ei se nyt niin pieleen mennyt, vaan yhdellä vuodella. Tosin ´74 ja ´75:sta ei taida erottaa toisistaan kun rekisteriotteesta... Ja on se ´70 toi sama R/T mikä noissa kuvissa on, ainakin kilpien perusteella sellainen tossa lähistöllä majailee. Kyllä siinä mun mielestä on vinyylikatto ja tosta kuvastakin näkyy mustat etutolpat...... Kumpikaan autoista ei ole mun.
     
  15. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Hyvä et joku oikoo nää mun bongaukset. Tosin tossa on silmämunan ja tien välissä paskanen ikkuna jossa ryppyyn asennettu auringonsuojakalvo, verkkoaita ja sen takana vielä pajukkoa :-? Näkö on kyl täydellinen ja ulkonäkö... noh.

    Jospa nä nainkin kaks eri Challea. Toisessa vinyyli ja toisessa ilman. Kohta joku korjaa et eiku se oli avo :D
     
  16. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tänään klo 13 Siltasaarenkadulla Stadissa violetti -68(?) avo-Firebird.
     
  17. manha

    manha Gearhead

    Musta -68 Charger keskussairaalan liepeillä,lahkeen kostuttava jytinä kuului jo kaukaa...
     
  18. jaketin

    jaketin Gearhead

    nimimerkki Jakulepi porhalsi ohi camarollaan, kun parkkeerasin autoa... Kivat pörinät 8)
     
  19. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Se sama sininen Dusse tuli eilen aamulla työmatkalla vastaan. Tänä aamuna melkein samassa kohtaa samaan aikaan musta Valtteri :D

    Hyvin on lähteny päivät käyntiin. Töihin raahautuminen ei enää vituttäny yhtään niin paljon.
     
  20. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Eilen Lohjan lähistöllä motarilla trailerilla Salon suuntaan menossa entisöity Hudson Terraplane. Lahden kupeessa Renkomäen ABC:llä perä korotettu A-Kadett. Siinäpä maininnan arvoiset bongaukset vaikka tietä tuli taas 750-800 kilsaa taivallettua.
     

Kerro tästä muillekin!