Mitä tytöt mieltä jenkeistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Pölyttäjä, 21.7.2005.

  1. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    No onhan noita kommentteja naisilta tullut, tässäpäs muutama naisten antama kommentti:

    Buick Electra STW
    "Siis miten joku voi ajaa tuollaisella pas*alla..?"
    "Et ole tosissas!?"
    "Tuo ei kyllä voi lähteä edes käyntiin!"
    "Ajatko sä ihan oikeasti tuolla ihmisten ilmoilla..?"

    Oldsmobile Starfire
    "Hassun näköinen!"
    "Vähänkö tää on ihana!"
    "En mä ymmärrä miks tän kokoisessa autossa on noin iso moottori!"

    Camaro Iroc-z
    "Aivan mahtava auto, mä ainakin kastuin heti!"
    "Siis sulla on tosi upee batman auto!" (just joo...)
    "Onko sulla se sairaan siisti musta camaro joka oli näyttelyssä?" (baarissa)
    "Tällä autolla varmasti saa p*llua, mullaki on housut ihan märkänä!" (kuskatessani erästä naista baariin)
    "Sinunko se upee ritari ässä auto on joka on tuolla parkkihallissa..?"

    GMC Jimmy
    "Vähänkö pelottavan näköinen kapistus!"
    "Kyllä tuo sun camarokin on ihan ok, mutta tämän kyydissä mä kyllä ihan oikeasti villiinnyn..."

    Siinäpäs niitä, aika positiivisia kommentteja on tullut varsinkin camarosta. Enpä muista että muita mulla olleita jenkkejä olis haukuttu muutakuin tuota buickia... :rotfl:
     
  2. Mo_Par

    Mo_Par 1st gear

    Camaro on sennäkönen auto et moni pitää hienona,mut ei monikaan ymmärrä et kyl sillä electrallakin kehtaa ajaa ihmisten ilmoilla
     
  3. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    '76 Gran Fury
    -sul on ihana auto ja säkin oot ihana (teinitytöt huuteli joskus)
    -tää on pikkasen iso, ainakin näkee mihin toi piiitkä keula loppuu (eräs 18v-neiti)
    -se on hieno se sun autos (toinen nuori nainen)

    Tosiasiahan on että kun moparilla ajelee, tulee niin paljon naisia että rumepia saa työnnellä pois :rotfl:
     
  4. HEMI

    HEMI 1st gear

    Joo onhan nuo kehunut :eek: minusta kyllä hiukan ihmeellistä kun ei nyt muotoilultaan niin ihmeellinen tuo dartti ole :odroll: ja väriäkin on kehuttu :eek: no kait toi suolakurkku väri sitten on hyvä :D Tyttöjä olis tulossa kyytiin jos vaan jaksas kuskata.........ihmetyttöjä vai munko takia ne kyytin haluaa :eek: .........öööhh tuskin :lol:
     
  5. Mo_Par

    Mo_Par 1st gear

    Ei sulla sentää Hemiä dartissa o?
     
  6. HEMI

    HEMI 1st gear

    No ei nyt sentään........valitettavasti :(
     
  7. Mo_Par

    Mo_Par 1st gear

    Jepjep, katoin ton sun kotisivunkin. Komee menopeli muuten; kumma jos ei kyyti kelpaa jollekkin. 340 lähtee hyvin mut ei sentää kuin hemi
     
  8. PELLAIRI

    PELLAIRI Gearhead

    KÄSKI MENNÄ AUTOLIIKKEEN KAUTTA.VUOSIA SITTE. EI OO ENÄÄ KONELAA.
     
  9. Ct

    Ct 1st gear

    Kaupungilla neidit yleensä tykkää... oma emäntä ei suostu ajamaan, muttei anna myydäkkään..? ymmärrä sitten niitä!

    Auto -73 Camaro
     
  10. petro_din

    petro_din Gearhead

    jos sattus vaikka lottovoitto kohdalle(pitäs varmaan alkaa lotota ekana...)
    ni pitänee laittaa darraan hemi ja rakentaa koko auto alusta loppuun uudestaan... sitte testata mitä tytöt tykkäis paikallisella kylällä tommosesta "pakoputkiviritteisestä" hemi darrasta :p

    eile kaveri sattu kuulemaan eräiden neitosten keskustelua darrasta, kuulemma kivan näkönen mutta jotain vikaa siinä oli, jäi epäselväks mitä(varmaan kuski...)
     
  11. Mo_Par

    Mo_Par 1st gear

    Juurinäin petro :)
     
  12. Wiski

    Wiski 1st gear

    Kyllä se mullakin "pöksyt kostuu" kun jenkki ärähtää ohimennessään :oops: . Karvasempi puolisko osti eilen valiantin ja hyvä kun pöksyissäni pysyin kun kyytiin kapusin. Helmannostattaja on kyllä ihan hyvä lisä tuossa jenkissä *wirn*
     
  13. Geebe

    Geebe Gearhead

    Joku daami tuumasi full-size avosta että aika mauton mutta sopii tyyliin !
     
  14. Kapinakatti

    Kapinakatti 3rd gear

    Kiitti Tupis :wink:
    Pietään mielessä. Tarttis kyllä joskus kurvata sinnekin kerhotiloihin- kun niin monta kutsua saatu :wink:
    Sais vaan joskus aikaseks... :odroll:

    Ja teretulemast kylään tänne meille- mukava tie kurvailla ja kahveet ainakin keitellään :D
     
  15. Fender

    Fender 3rd gear

    Letukalla meni ihan hyvin niin kauan kun sano että se on vanha hauturi.
    Sit se oli "Hyi olkoon, haiseeks siel kalma" :lol: :lol:

    Ja monacosta ollaan muuten tykätty mut kuulemma pitää liian kovaa metelii...
    Kyllä kunnon plotinat kuuluu olla! 8) 8)
     
  16. Jokeri

    Jokeri Double Gearhead

    Ei kuulemma tykkää, varsinkaan vanhemmista. Kovin paljoa ei paheksuntaa aiheuta tuo 80-luvun f-body
    Tosin nyt kun auto on 2 vuotta ollut omistuksessa, niin hän ensimmäisen kerran kehaisi autoa, "noi vanteethan on ihan hienot".
     
  17. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Mua pyydettiin kuskiksi: Lähe ajeluttamaan meitä sillä jenkki paskalla...
     
  18. Wiski

    Wiski 1st gear

    Broidi sano miehelleni että mä kuullostelinkin että ei sieltä oikea auto tule.. Meinasi broidi jäädä jalkamieheksi.
     
  19. Letku

    Letku 3rd gear

    Kävin keväällä kattomas yhtä valianttia, niin avokki sano et valiantti ja minä ei olla samassa perheessä! :lol:

    Mut sit hälle kelpas kuitenkin avo jurdi :eek:
    Ajamaan ei kuitenkaan suostu, koska muuten joutuisi jatkossa kuskin hommiin... 8)

    Samaisen avokin sukulaiset(naiset) on aivan märkänä kyseiseen autoon...
     
  20. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mun mielestä kaikki "tytöt auton kanssa"-kysymykset menee samaan kategoriaan klassisen "piereskelevätkö naisetkin"-kysymyksen kanssa. Itse tunnen tusinoittain naisia, jotka olisivat halunneet ostaa autokseen Mustangin, Cadillacin, tms. ameriikanauton, mutta poikaystävä, aviomies, isä tms. tietoviisas on tyrmännyt ajatuksen koska "jenkkejä pitää korjata koko ajan ja ne kuluttaa sikana bensaa".

    Viimeksi juuri työkaveria (nainen) avustin ja opastin hankkimaan tyttärelleen ameriikanautoa ensi kevään ylioppilaslahjaksi. Tämän aviomiehen mukaan "jenkit on epäluotettavia, ja kuluttaa bensaa yli 20/100". Nainen ajaa 740 farkku volvolla... Toivottavasti nuori neiti saa moparinsa isästä huolimatta.

    Tiedän myös tyttöjä, jotka ovat ihan itse rakentaneet omat autonsa. Tiedän myös poikia, jotka ovat ostaneet jenkkiautonsa iskän rahoilla ja leveilevät niillä suureen ääneen. Harrastajia on monenlaisia.
     

Kerro tästä muillekin!