Mitä tytöt mieltä jenkeistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Pölyttäjä, 21.7.2005.

  1. Ahti

    Ahti 3rd gear

    Mä olen huomannu että norminaista kiinnostaa auton "kiva väri", esim. jos se sointuu kynsilakan väriin ja "nätti sisusta" ja "kivat siivet".
    Eli joku fifties siipiauto on ihan hyväksyttävä mutta sitäkään ei saa korjata kuin ehkä yhtenä viikonloppuna vuodessa ettei mene yhteistä aikaa liikaa autoon.
    Falconissa on liian kovat äänet, ruma, (olematon) sisusta, tyhmä puolimatta väri, haisee vanhalle autolle ja kaljat ei tahdo pysyä pullossa kun joskus kuskilla kaasujalka vähän raskas :lol:
     
  2. Fairlane69

    Fairlane69 1st gear

    Meillä päin emäntä kokelas suostuu hyvin rattiin, eikä sen vääntäminen tunnu tuottavan vaikeuksia, paitsi kylmänä ku ei oo ryyppii toiminnas (vielä). Ja oli kuulemma kummitytöstäki mukava lokotella sohvalla, josta on tullu myös kehuja ja tilavasta itulaatikosta kuskintakana. Tuntuu enemmän olevan vaan nuo tuuningit tehty karvan päälle pääsemiseks. Mut enpä vaihtas kuitu/kittikelkkaan vaikka mimmosia muotoja sais.
     
  3. RoadyRunner

    RoadyRunner 3rd gear

    no Chargerilla yleisin kuultu kommentti tankatessa on aina se vakio... "missä tossa autossa on ajovalot" :D Että ne ihmiset sit osaakin olla tyhmiä :) '70 Charger ja luukkulamput ei luulis olevan niin kauheen ihmeellistä tekniikkaa. Ja toinen ihan ykkönen viimekesällä oli kun ajeli luu ulkona kylillä ja yks pikkukersa huus kovalla äänellä "kato chalgeli" :D Ja sit sitä tyypillistä hieno auto ja pidä hyvää huolta siitä ja sitä rataa
     
  4. Ede

    Ede 1st gear

    Emäntä totesi jonkun ajan seurustelun jälkeen että jos joskus ero tulee niin hänen on pakko saada oma Käkkylä. Toistaiseksi on tyytynyt mun autooni, eikä hinkua omasta ole. Paitsi että Amazon pitäisi saada......
     
  5. Make.S

    Make.S Gearhead

    Mulla meni tossa pari viikkoa sitten pyörä lunastukseen erään naisen auttamana ja rahat kouraan saatuani heräs idea taas jenkkeilyn pariin siirtymisestä.Rouva ei ilahtunut ideasta(chevystä huonot muistot,miksiköhän?) mutta taivuttelun kautta sain siunaksen.
    Tällä kertaa hain dusterin taloon ja rouva katteli vähän epäilevästi mutta lapset tykkäs siitä kovasti.
    Lauantai iltana ennen ajoon lähtöä hain kaupasta kaks pussia karkkia lapsille ja rouvalle six pakin karhua,ja kuulemma näin mukavaa iltaa ei ole perheen kanssa vähään aikaan ollut(tai nousta karhu päähän). :lol:
     
  6. summertimeblues

    summertimeblues 1st gear

    Täytyy ikäväkseni myöntää, että aikalailla voi laskea yhden käden sormilla naispuoliset ystäväni, jotka pitävät jenkeistä ja vanhan kunnon rokettirollista. Monasti olen saanut pitkiä silmäyksiä osakseni, kun olen kysellyt innokkaita lähtijöitä erinäisiin häppeninkeihin tai ollut ronskisti vaihtamassa biletysmusiikkia pois teknojumputuksesta. :-?

    Tuossa jonkin aikaa sitten naureskelin eräälle ystävälleni, kun lenkillä ollessa jotkut koettavat herättää huomiotani teinihipleillä (karvanoppa?) autoillaan huudattaen kaikenmaailman jumputusmusiikkia. :soosoo: Ei varmasti sillä tämän tytön päätä käännetä, mutta ootas, kun ohi ajaa auto, joka näyttää ja kuulostaa "kotoisalta".

    Itselläni ei tuo finanssipolitiikka ole ollut niin hyvä, että autoa olisin saanut hankituksi, mutta vielä joskus ajan kohti auringonlaskua -ihan ite. :D
     
  7. Marika

    Marika 1st gear

    Sen verran tarttunu tää innostus naispuoliseen kaveriin et se hommas 66 minin ja kesällä kyselikin jo et oiskohan missä mitä tapahtumia. Alku sekin. Ennen sitä pyöriteltiin silmiä kun innostuin jotain autosta höpisemään.
     
  8. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Mä taas voin laskea yhden käden sormilla ne jotka eivät pidä jenkeistä ja vanhankunnon rokettirollista :eek:
     
  9. Mizuz

    Mizuz Gearhead

    Tyttöset, jenkit ja rock'n'roll

    Kyllä itse ainakin henkkohtasesti pidän jenkeistä paljonkin,ja jopa omistan itse sellaisen! 8)
    Mielummin istun kunnon lotkon kyydissä ja kuuntelen V8:n jyrinää kun jossain tuuninghärpäkkeessä ja tärykalvot halkeavat basson voimasta..

    Tiedän kyllä muitakin "tyttöjä" jotka jenkeistä pitävät..Jos joku ei niitä tunne niin liikkuu ilmiselvästi "väärässä" porukassa :D Valitettavasti tiedän myös paljon näitä "amis"tyttöjä yms..

    Ja kesään kuuluu kyllä cruisailu jenkillä rökkenröllin kera! :p :rotfl:
     
  10. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Oiskos pitää kuvia ks. vibraattorista? 8)
     
  11. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    ei oo viel.. tulee varmaa jossaa vaihees. kuin nii?
     
  12. nash

    nash 3rd gear

    kyllä muakin enemmän jenkit kiinnostaa kuin tuning autot. Käyttöautonakin pitää sellainen olla.
     
  13. Ezy

    Ezy 1st gear

    kyllähän noita kaikkia hyviä kommentteja saa, parhaat tulee sen jälkeen ku sanoo että auto on emännän ei mun, mä oon vaan mekaanikko ;)

    "Tä?!? ai tää on sun naises auto? No millä sä ajat? -Primeralla... :oops:

    www.chevy-blazer.tk
    www.cruisingnight.tk
     
  14. niemikko

    niemikko 1st gear

    todella hyvä alku autoharrastukselle itellä kans alkanu ministä ja se on vieläki no mieli tehny hukataki.

    http://groups.msn.com/MiniMaailma/jsentenautotmemberscars.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=434

    ja toisena harrasteena on sit vani (joka pääsi tänään hinurin kyytiin irtos simpukka korista) No elämä on......

    http://groups.msn.com/Vanipoppoo/niemikonvani.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=138

    ja talvisin aina välillä kehonkuljetuksesta huolta pitää honda prelude 2.0i-16 mistä ei oo onneksi kuvia........
     
  15. Cirde69

    Cirde69 1st gear

    Dodiin, alko tässä koulu ja joutuna kidutettavaksi asuntolaan jossa soi se fakken amis popppis yötä päivää ja tyyningit vetää rallii siinä iha pihamaanlaidas etc.. :mad:

    Mutta joo "asiaan", tuli tässä yks ruokatunti puhetta samassa ryhmässä olevien muiden muijjien kanssa autoloista ja puhe jostakin ihmeen syystä kääntyi jenkkeihin (kröhöm..:D)..Kommenttina lensi heti että
    "Niissähän iha karmeet äänet!!"
    "Kyllä mie mieluummin bemulla meen"
    "Hei ne on iha mielettömän siistei vempeleitä, hitto ko ei päässy mihkään tapahtumii tänä kesänä..!"
    "Ei mitää jenkkei, MERSU sen olla pitää!"

    Tiukaks meinas mennä kessustelut, mutta ei mitää karmeen tappomeininkiä :D *heh* Mutta hyvä et oli tahi on muitakin jekkeihin kallistuvii muijjii siin ryhmäs :D Meinaan on jutusteltavaa muustakin ku siitä mite laitetaan katetri vanahukselle (lue yleisesti lähihoitajan työstä) ja ja.. :)
     
  16. Ms.Cadillac

    Ms.Cadillac 3rd gear

    Naisten keskuudessa on mukavaa seurata ilmeitä siinä vaiheessa, kun yritän kääntää keskustelun autoihin. Yleensä kuuluu jotain "just, just" tyylistä ja sitten ollaankin jo takaisin meikki osastolla. Jälkeenpäin olenkin saanut kuulla, että parikin naispuoleista kamuani välttelee minua ainaisen jenkkihöpötyksen vuoksi. Noh, kukin taplaa tyylillään. Minkähän takia suurin osa kamuista on miehiä.. :-?

    Mutta niin se vaan on, että vanhat jenkit kääntävät tämän tytön pään. Kunnioitan kaikkia taitajia, jotka itse laittavat autonsa kuntoon ja toivon, että nykynuorisosta edes osa innostuisi tähän elämäntapaan. Ja muistakaa, rock'n roll on tie, totuus ja elämä.. 8)
     
  17. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Elä pelekää! Kait tässä muitakin junnu-harrastajia on ku meitti.., vai oonko mä yksin täs ikäluokassa :eek: No, mä oonkin aina tykänny vanhemmista naisista :wink: joo, mutta käännytystyö jatkuu, onhan tässä jo muutaman päätä saatu käännettyä jenkkien suuntaan :D 8)
     
  18. corollatuner

    corollatuner 1st gear

    Ja muistakaa, rock'n roll on tie, totuus ja elämä.. 8)[/quote]






    Jaa....mutta eikös se oo että Jeesus on tie totuus ja
    elämä! Ite vähät jenkeistä välitän...onhan se Blazer, Suburban ja El Camino ihan hienoja mutta eniten Corolla kiehtoo....

    Tiedän että vihaatte japsiautoja...ja kaikkia muita paitsi jenkkejä...mutta mullakin tottapuhuen ensirakkaus oli Suburban.

    Hip-Hop ja Black Metal ne pääni saavat parhaiten 'pyörälle' :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: sitten faija tulee sanoon että hiljemma se hippeli hoppeli :soosoo: no joo, ei enää jaksa tätä ateistimaisuutta.. mulla on myynnissä pienoismallipuolella Golf...(jota vihaatte)
     
  19. caballista

    caballista 1st gear

    Heh, luulo ei ole tiedon väärti. Täällä melko monet harrastavat ajoneuvoja, olivat ne mistä päin maailmaa tahansa. Viha on tunne, yleisemmin porukka ei vain välitä japsiautoista ja rakastavat amerikkalaisia kulkineita.
     
  20. Dodge PU

    Dodge PU 1st gear

    No joo kyl ne tytöt on tähän asti tykänny istua Ramin penkillä:)
    ...miten noin iso auto voi kulkee niin kovaa...?...no vittuhei,täähän on Dodge!
     

Kerro tästä muillekin!