mitta muistioita -ehdotus vaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja -TH-, 31.7.2002.

  1. -TH-

    -TH- Gearhead

    tuli tässä mieleen,että kannattaisi varmaan kyhätä jonkinlainen lista esim. jarrulevyistä ja niiden mitoista ja muista spekseistä(korkeus,halk.,jako,keskireikä, ym.)
    tai jos jollain on oikein kirja olemassa, niin voisiko sitä kopsata jonnekin?
    helpottaisi kummasti jos olisi tiedossa eri merkkien jarrumitat.
    kaikki ei välttämättä kasaa autonsa jarruja orkkis osilla.Itse en osaa sellaista listaa nettiin pistää, mutta jos joku sellaisen tekee niin mittoja voisi sitten jokainen lisätä sen mukaan minkä viitsii ja pystyy. olen itse tehnyt jonkinlaista muistiota aina kun joku laikka on sopivasti ollut kohilla, mutta ei se riitä.
     
  2. power vw

    power vw 1st gear

    Todella hyvä idea. Itsekin kaipailin moista listaa. Oisko jollakin Koivusen cd?
     

Kerro tästä muillekin!