Mopar 318 -> 390 stroker

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 68SS, 22.12.2019.

  1. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Mikäs helvetin gm läässykkä palsta täst on tullu,hävetkää tissiposket.
     
    paja1, Herje, kuula ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Voi siihen Gen 3 Hemin perään lykätä turbon ihan samalla tavalla kuin LS:än :D
     
  3. Keme

    Keme Gearhead

    Ahtaminen tekee hyvää kaikille koneille, niinku toi Holdener on sanonut :D
     
    Gary Grand ja xarper tykkäävät tästä.
  4. xarper

    xarper Gearhead

    Surullista vaan kun ei nuo kestä mittään ja maksaa monin verroin vrt. LS, vakioalakkerralla siis, sinnehän se raha uppoo sit kun ei kestä.
    Tai eikai siinä nyt mitään surullista oo että GM on vaan tehnyt ihan helvetin hienon ja hyvän moottorin mihin muut ei selvästi kykene tehtaalta.
     
  5. väsynyt

    väsynyt Gearhead

  6. 66monaco

    66monaco Gearhead

    kyllä ls:stä on hienous kaukana, saatanan ruman näkönen patti... toimivuudesta jne ei tietoa joten en sano siitä mitään. muuta kun että yök jos niitä on mopareiden konehuoneissa hyi :p
     
    tooke ja Inlinee tykkäävät tästä.
  7. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Eiköhän Tuomas sen jo myynyt kun hävisi ilmoitus..
    Toivottavasti tulee johonkin oikeen hyvän näköseen Mopariin ! :cool:
     
    xarper tykkää tästä.
  8. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Koskas se sun lässykkä on kisavalmis? Katotaan kesällä, Vesivehmaa, Motopark, Hyvinkää, you name it, mihin se kykenee moppee vastaan joka auton hinta mukaanlukien tehdään alle 5000:lla.
     
    xarper, dart -66, Herje ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. Diktaattori

    Diktaattori 2nd gear

     
  10. 66monaco

    66monaco Gearhead

    ei varmaan ookkaan perus käyttiksis yhtään tärkee...mut itelle kyllä on, vois kuvitellakkaan monacoon muuta moottoria kuin bb ja 426hemi mopar... mut kaikki tyylillään
     
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Jos oikein budjetilla ois halunnu mennä, oisit laittanut Vr6:sen :D E85 ja vakio kone kestää 600-700hp. Bensalla sen 450-550hp. Jos haluaa niin voi vaihtaa ARP kkangen pultit. Jopa Audi porukatkin on ruvennut noitta laittelee autoihinsa.
     
  12. J.J.

    J.J. Gearhead

    Ennemmin Mersun pensa kutonen ja +1000hv voi ottaa vakio pannusta.

    Mutta asiaan.
    Mitähän tykkäisi jos jättäisi vakio hatut maasturin 318 myllyyn ja stroukki 390 kitti alakertaan?

    Koneessa on nyt xe262 nokka, pellisarjat, imari ja kaasari edeliltä. Jos ei tekisi mitään muuta, toki vähän kansia silmäilisi kun ovat irti.
     
  13. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Jo yksin tämä on hyvä syy saapua paikalle. Xarper, hommiin! Syntyikö tässä samalla drag racingin jokkisluokka? Autot pitää pistää myyntiin sääntökirjan määräämällä enimmäishinnalla ja useamman ostajan ilmaannuttua osto-oikeus arvotaan.
     
    wiwwe ja Diktaattori tykkäävät tästä.
  14. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Lisää alakierrosvääntöä ja suunnilleen sama huipputeho, mutta alemmilla kierroksilla. Arvaus.
     
  15. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Pidempi isku kasvattaa staattista puristussuhdetta jos mikään muu ei muutu. Tuolla nokalla nousee melkovarmasti dynaaminen puristus liian kovaksi. Kannattaa ainakin tarkasti laskea tuo. Riippuu tietty vähän stroukkisarjan männistä.
     
    J.J. tykkää tästä.
  16. Pelkäänpä, että Shining Whit yksin kiihdyttelee siinä luokassa.

    Vanhassa kunnon Street Rod -pelissä saattoi haastaa vastustajan pelissä kiihdyttelemään autosta. Pian oli alla parempi auto tai sitten..

    [​IMG]
     
    SK-, foxkiller, Gary Grand ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. xarper

    xarper Gearhead

    Sen verta venyny tää alottaminen et track week on eka tavote mut oiskai toi kiva päästä testaa jo johonkii aikasemmin. Mun mielestä toi track week on kyl jo melko hyvin katuauton merkki, tykkäön kovasti.
    Tosin ei tosta mitään kilpuriakaan tehä, ajelen aivan liikaa sillä että tinkisin ajettavuudesta ajan takia, eli menee mitä menee :D
    Varmaan menee tehoo harakoille mut mänkööt.

    Kauhian agressiiviseks ja negatiiviseks saa tää LS kyl mopari ihmiset aina jostain syystä :eek:
     
  18. Diktaattori

    Diktaattori 2nd gear

    Sitä minä en kans ymmärrä. Kyllä minun camarossa vois olla hellcatti jos siihen olisi mahdollisuuksia.
     
    xarper tykkää tästä.
  19. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Netissö on se huono puoli et tääl voi paukutella henkseleit ja kertoo esson heppoi ennenko on koko alakertaa hanskas. Ja yleensä jäö viel valmistumat. Ja jos valmistuu, ja pääsee penkkiin, siitä harvoin hiiskutaan mitään.
    Ite tykkään tyylist et eka rakennellaa, katotaa mitä tuli ja huuellaa sit.

    Rekisteriotteeseen merkityn tehon ku ottaa tavotteeks ni ei ainakaa pahasti pety.
     
    simeoni tykkää tästä.
  20. C-Body Polara

    C-Body Polara 3rd gear

    No otsikossaha lukee, mikä topicci tämä on. Ja varmaan tympäsee moniakin, ku sanotaan että kerrassaan tyhmää viritellä moparia:D Tässä harrastuksessa muutenkaan oo mitään järkee.
     

Kerro tästä muillekin!