Mopar 360 + edebrock performer kierrosongelmia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja GARAGE_INC, 4.5.2007.

  1. Polara

    Polara Gearhead

    Ainiin joo, mullahan teki ennen koneremonttia just tuommosta rötinää ja pauketta, kun oli pari pakonokkaa pyöreenä. Muistaakseni vielä näytti, että kaikki venat aukeais kun startilla pyöritettiin, mutta nokka olikin aika karua katseltavaa...
    Oli nimittäin tod.näk. alkuperäinen jakopää, jonka bakeliittiset hampaat oli tippunu öljypohjaan ja tukkinut öljysihdin-> voiteluhäiriöitä, yläkerta aika huonoon kuntoon. Viimesillä kilometreillä pyöri vaivaisesti, mutta lopulta kuoli kokonaan ja äänet hävisi...
     
  2. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Noniin!

    Polara! Tuosta jokainen juttu bakeliitti hampaita myöten kuulostaa tutulle. Just ennen remonttia mullakin. Oliskohan homma nyt ratkaistu!!! ?
     
  3. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    HMM

    Mistäköhän kanavasta pystyis tuolta yläpäästä puhaltamaan ilmaa yms. että nuo roskat poistuisi sihdistä? Vois vaihtaa öljyt saman tien niin ne roskat tulis mukana ulos..? uutta nokkaa on tulossa tosiaan muutenkin.
     
  4. jthrbt

    jthrbt 1st gear

    g

    Joko vika on selvinnyt?
     
  5. Mopo305

    Mopo305 1st gear

    Tais olla TROLLI koko juttu?????????????????
     
  6. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    EIII

    Ei ole selvinnyt, mutta jonkin sortin alipainevuotohan se on kun alipaineet heiluu ja tyhjäkäynti hassua ellei nosta korkeammaksi. Itse asiassa tänään saattaa selvitä, olisiko kyseessä ihan imusarjan välistä tulevaa vuotoa vai mitä.. tyhjäkäynnillä alipaineet on ok, mutta sitten kurkkujen auetessa hommaa alkaa mennä poskelleen mitä enempi kaasua on painettu. kumma vaan että kulkee "hyvin" pintakaasulla. tyhjäkäynti tapahtuu kyllä kaikilla sylintereillä. jokin koneessa alkoi myös tikittää kun vaihdoin uudet venajouset. lämpimänä tuntuis melkein olevan pahenevan, vedossa se ei tunnu tosin. ei välttämättä liity tosin ollenkaan tuohon toiseen vikaan. (???) Omat epäilykset on menneet nyt imuvuodon ja/tai kuluneen nokan puolelle, ihmettelen tosin että nokka pelasi ennen imusarja ja kaasarin vaihtoa ihan ok. voiko olla ettei vakio nokka pysty "käsittelemään" suurempaa bensamäärää tms.. pohtii pohtii pohtii... :odroll:
     
  7. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    SYY LÖYTYI. UUSI TOPIKKI ON AVATTU AIHEESTA. SYTKÄ SEKOILEE.
     

Kerro tästä muillekin!