Mopar 360 mitoituskuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja leadsled, 3.12.2007.

  1. leadsled

    leadsled Gearhead

    Olen mallintamassa 360 konetta blower asennusta varten.
    Tartteis lohkosta ja kansista mitoituskuvia!
     
  2. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Ainakin Mopar Performancen alustakirjassa on joitain mitoituskuvia. Osa kyseisen opuksen sivuista - tai pikemminkin kirjan teon lähteenä käytettyjä alkuperäisdokumentteja - oli jossain nettisivullakin esillä. Kun vaan muistaisin missä...
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei kai siellä muusta ollut kaavioita kuin lohkon koneen kiinnikkeidden sijoituksesta ja takapään pulttikehästä? Vai niitäkö tossa haetaan?
     
  4. Pion

    Pion Gearhead

    Illat, kun tuossa tuli tuosta lohkon pulttijaosta puhetta niin jos jollain olisi moparin pikkulohkon peränpulttijaosta kuva niin olisin hyvin hyvin kiitollinen jos hän voisi esille laittaa sen tai pudottaa osoitteeseen dr.pioneer@pp.inet.fi

    Laatikon puolikin tietysti kävisi niin startin pultitkin näkisi siitä...
     
  5. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Lohkon kiinnityskorvakkeista ei ole kummosia mitoituksia. Mitoituksia alustakirjasta löytyy moottorin etupään "pulttikehästa" (lähinnä "norsunkorvia" varten), vauhtipyöristä ja laatikoiden pulttikehistä. Moottoreista ja laatikoista on päämitat mainittuna. Näin ainakin 9. painoksessa.
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Se vaan ihmetytti miten noista mitkään liittyy blowerin mallinnukseen.
     
  7. leadsled

    leadsled Gearhead

    Tartteis siis lohkon poikkileikkausmittoja, ja myös kansien poikkileikkausmittoja. Imukansi pitäisi tehdä 4-71 GMC pumpulle.
    Myös pikkulohko Chevyn kuvat tartteis.
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mä luulen, et helpoin tie olis hommata tollaset lohkot ja kannet, niin sais kaikki mitä tarvii niistä ja vois käyttää mock uppia varten myös. Joku 305 tai 318 risa ja/tai puutteellinen motti ei kauheen montaa euroo pitäis kustantaa.
     
  9. Coronet -73

    Coronet -73 3rd gear

    Mihin pirssiin leadsled olet pumppua sovittamassa??? Jos auttaa asiaa niin itte olen nyt vaihteeksi sovittamassa 6v-71:stä -73 Darttiin, 318:n päälle. Tule kattomaan jos vaikka saisit jotain jelppiä siittä...Kaikki palikat on valmiina, kasata vain pitäs vielä. Kontiolahden kirkonkylän tuntumassa asustelen joten likellä ollaan...
     
  10. leadsled

    leadsled Gearhead

    Laitoin Coronet -73 yv:tä
     

Kerro tästä muillekin!