Mopar 528 crate Hemi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja asperiini, 29.2.2008.

  1. C-barge

    C-barge Gearhead

    JA lootas vakio öljypohja! Toi alle 1000 heppaa on kyllä hyvä, vähän sama ku joku kysyy et paljo tienaat; lähempänä 15 000 ku 20 000 kuussa. Mut ei kyl lähelläkään sitäkään.
     
  2. Hurmio

    Hurmio Gearhead

    Joo piti vähä Elvistellä,mut oikeesti tosta on penkitetty toi 540 heppaa ja väännöt vähä yli ton,riittää must tohon avo-kuoriaiseen vallan mainiosti ja pakosarjat on muistaakseni just noi 2 1/8.
     
  3. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    lunttasin veisbuukista pakoputkiahommias niin onpaha hieno auto, panehan jonnekin lisää kuvia tästä avosta
     
  4. 440Mag

    440Mag Gearhead

    [​IMG]

    Tämmöstä täälä tulossa.. Ei ihan 528 tai isompi mutta kulkupuoleen ollaan silti luottavaisia

    Fiilistelykuva ;) Vielä on matkaa käyntikuntoon
     
  5. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Tekeekö Tojotakin noin isoja moottoreita??? :rotfl:
     
  6. Herje

    Herje Double Gearhead

    Tavis Pentin märkä päiväuni :lol:
     
  7. 440Mag

    440Mag Gearhead

    :D
     
  8. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    "ei taida mennä alle kahdeksalla ?"
    T: Bengt Avensiström

    Mut normaaliäijän näkövinkkelistä kiihottava! Laita vielä IR ja kunnon tötteröt ...
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Menee kyllä. Ei kovin pitkälle, mut nopeesti.
     
  10. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Kilometrin? Loppuu tosin jo ennemmin vaihteet kesken joka hidastaa
     
  11. challenger500

    challenger500 Gearhead

    Eiliselta Street Machine Nats car showsta, meet Pamela!

    [​IMG]
     
  12. 440Mag

    440Mag Gearhead


    Aika hauska :D

    Tässä on oman viikonloppurentoutumisen tulos; imusarjan kiinnitystä(oli vääränpituiset pultit), tulppia, vesipumppua ja muuta pientä vaille valmis. Täytys vielä saada vaan auto samalle tallille kuin kone.. Pukissa muuten takana myös Hemi..
    (Paska kännykkäkamerakuva)

    [​IMG]
     
  13. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

  14. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Suosittelen. Onko ollu ongelmia, puutumista/pätkimistä pidemmissä vedoissa tai laihalle menemistä (jos on seosmittari?. Minkäslainen bensajärjestelmä on?
     
  15. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Toi mottihan penkitettiin tollasella prepatulla 750 holleylla ja mekaanisella hi-pumpulla. Kokeiltiin tollasta prepattua 850 holleyta ja pistettiin kiinni fmi 1.4 seosmittari mutta kun se näytti koko ajan vain hoikkaa tai ei yhtään mitään veto päällä niin alko vähän ihmetyttää mitä siellä tapahtuu, vaikka välissä tehtiin suutin jumppaakin. Pers tuntumalla tuntui muutenkin et veto isolla vaihteella ja yli 4500rpm:n jälkeen takertelevan...
     
  16. sbm396

    sbm396 Gearhead

    Minkä kokoinen on linja tankilta pumpulle
     
  17. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Onko vakiotankki? Bensalinjat tankilta kaasarille minkä kokoset? Mekaaninen pumppu? Erillistä regua? Vaikutusta onko täysi tankki tai vajaa?
     
  18. -dirty-

    -dirty- 1st gear

    saakos tankki korvausilmaa, onko huohotin auki/riittävän iso?
     
  19. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Vakiotankki, vakiolinja, isolohkon linjalähdöllä tankilta, mekaaninen pumppu ja erillinen regu.
    Nyt tosiaan näytti vielä viime kirjoituksen jälkeen et b.paineet ei meinaa nousta edes tyhjäkäynnillä yli 3psi, eikä regun ruuvaminen muuta tilannetta mihinkään suuntaa?
     
  20. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Milläs koneella se on aluperin ollut? eikös 383 yms ollu 5/16" ja 440 3/8".
    Oisko tankin päässä tukos?
    Suosittelen vaihtamaan tankin sisällä olevan pick-up systeemin isommaksi ja vähintään 3/8" linjasto auton alle. Ei kai putkisto auton alla ole alkuperänen, voi olla ruostetta yms sisällä. Ja onko tankki miten puhdas sisältä?
    Tai sit vaan pumppu on antautunut.
     

Kerro tästä muillekin!