Löytyykö jostain uutena lehtijousiin välimuovit ja keskitappi vai löytyykö jostain mallista sinnepäin josta muokkaamalla saa käypäset??Netistä en löytänyt kuin uudet pakat ja Vallilan takomosta en ole kysynyt.Potilas on 1976 farmari Coronet.
Punk... Vallilan takomossa niillä on moisia muoveja. Asentavat vain pyynnöstä. Henkilöauton jousissa kuuluu olla, muuten on meteli. Oon teettänyt moiseen Coronettiin jousirempan siellä joskus 80-90 lukujen taitteessa ja Darttiini vuosituhannen vaihteen tienoilla.
Pakkasella napsuu ja kun on kuivaa pitkään, narisee. Ryssät osasi tehdä paljon myöhemmin pussissa olevia jousia, jossa voiteet pysyi vaikka ajoi kurakelissä hiekkatietä.
Kolmannekseen jos jousien päissä ei ole liukupaloja, niin ylemmät jouset kuluu pykälille ja sitten homma ei toimi senkään vertaa. Punk... Vallilan takomon tekemät pakat mun Dartissa täyttää ihan kohta 20 vuotta. Mä pyysin tekemään semmoiset, ettei tartte tulla takuuremppaan. Kovat on ja perä ylhäällä. Mut ei o katsurille löytynyt katkennutta jousta. Eikä pompi suditellessa kun on pyynnöstä tehty pakkojen etupäät vähän eri tavalla kuin vakio oli.
Tein reenjalasmuovista paloja sinne väliin ja lämmitin sen verran puhaltimella, et se muovi tursaantu siihen orkkisasennusreikään ja sivuista yli.
Minkälaiset nuo liukupalat on takapäässä? Omasta puuttuu ja toinen on syönyt vähän uraa ylempään jouseen. Ikh on joitakin liukupaloja mutta onko sopivia? Jos jollain olis kuvaa pistää miltä ne näyttää paikoillaan.