Moparien Ylistys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ruumis, 23.9.2005.

  1. thejoppe89

    thejoppe89 1st gear

    Missäs päin Teuvaa mahtaa sijaita? Ei oo tullu ku Impreza vastaan pari kertaa ja yhdessä pihassa näin Le Baronin mutta missä oikein Auto sijaitsee? :D
     
  2. arkka

    arkka 1st gear

    ny auto on nurmoon alapääs
     
  3. Buddy

    Buddy 1st gear

    Entäs Cadillacilla ajavat? Ovatko kaikki persaukisia?
    Kummalla esim. Elvis ajoi mielummin? Caddyllä, vaiko Moparilla?

    Mä oon persaukinen varmaan hautaan asti, mutta sitä en anna periksi, että kaikki GM tuotteet olisivat persaukisten kulkineita
     
  4. kanafarmari hh

    kanafarmari hh 1st gear

    elviksellä oli muuten mopar tekniikkaanen motorhome ja se oli elvarille ilimeesen tärkiä auto ajoo sillä aika palio. jos elviksellä ratkaastaan jotain :D ittellä ny on moparia ja tuloo aina olemahan, mutta ajelkaa te millä ajatta, pianhan alakaa se joku "ajokausi" ? mutta hyviä jatkoja ja vointia teille kaikille (paitti kommariille) ja jos on ajokuume niin tuloo kylähän ja käyrähän moparilla ajelemas, siinon ajokausi päällä :D
     
  5. 66monaco

    66monaco Gearhead

    Entäs Cadillacilla ajavat? Ovatko kaikki persaukisia?
    Kummalla esim. Elvis ajoi mielummin? Caddyllä,

    kyllä se elvari imperialeilläkin ajeli... ;)
     
  6. Elevator

    Elevator 1st gear

    Pyydän anteeksi eilistä provokaatiota ja tahdittomuuttani, olin suorastaan julkea :poff:

    Pois tämä kaikki minusta, minähän olen humanisti : :eek:
     
  7. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Äläkää uskoko tota, se on aina haukkunu kaikki GM:t alimpaan syvyyteen...
    :wink:

    Sorry, elevaattori! Ethän huitase, ethän?
     
  8. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    .... .
    .
    .
    .
    .
    . . .
    . . .
    . . .
    . .
    .
     
  9. kotr

    kotr 3rd gear

    jeesus sanoi tehkää parannus ja uskokaa mopariin :wink:
     
  10. Elevator

    Elevator 1st gear

    En minä ketää koskaan huido, vaan vahingossa ja syyntakeettomana :) Kyllä se vaan on niin että ilman pieniä debaatteja ei oo tässä touhussa mitää suolaa, koko harrastus olisi tylsä ja yksipuolinen :wink:
     
  11. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Näkkyy monelle olevan ongelma tuo mihin leiriin kuuluu. Miula ei oo mitään estoja siinä onko Mopar, Gm, Fomoco tms. mut v8 pitää olla, kutosia en pidä minään... 8) :mad: :rotfl: :poff:

    Täytyy kyllä myöntää että Gm vehkeet on lähinnä sydäntä, mut en vierasta muitakaan... ja Gm porukan ei tarvihe ylistää, kun asia on niin selekee Generalin hyväksi :rotfl:
     
  12. kotr

    kotr 3rd gear

    GM on hyvä moppe paras 8) :p
     
  13. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Nyt sä elevaattori kyllä huitaset oikeesti, mut kyllä tässä harrastuksessa tärkeintä on maailman paras musiikki: oodi veekasille tuplaputkista duettona! Kunhan saat ton kolmisatasen joskus baanalle niin ei tunnu niin ykspuoliselta enää vaikket sais ikinä enää väitellä.

    Onhan tää Mopar/GM sellaista Suomi-Ruotsi maaottelua koko ajan - välillä kaikki mahtuu kentälle ihan sopusasti, välillä leikitään maila kädessä halonhakkaajaa halkona toisen kypärä... Mä oon moppemies, mutta kuolaan joskus komian farkkufordin tai avocaddyn perään. Enkä edes häpeä! Sorry, elevaattori, vielä kerran. :D
     
  14. Elevator

    Elevator 1st gear

    Mökä, mä en kohta enää voi sulle edes soittaa, sullekkin sopiva asuinpaikka löytyy tuolta pirkanmaalta, siitä pälkäneen vierestä :poff: Se sama paikka missä mä oon ollut viimeviikot töissä :D
     
  15. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Mitä, oot sä ollu mun entisessä himassa duunissa? Siis siinä, missä mun omassa huoneessa oli pehmusteet seinissä eikä nurkkia ollenkaan ja mun lempipaidassa oli hihat ommeltu yhteen ja napit selkäpuolella?
     
  16. sladiaattori

    sladiaattori Guest

  17. jart$u

    jart$u Gearhead

  18. Käkö

    Käkö Gearhead

    En mäkään pidä ooppelin kutosia minään... vai olikse daewoon vaimikäsenytoli... :rotfl: :poff:
     
  19. Dartblower

    Dartblower Gearhead

  20. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Käkön mieliksi pistetään pari Mopar kuvaa :lol:
    [​IMG]
    Dodge Omni
    [​IMG]
    Dodge Colt
     

Kerro tästä muillekin!