Mustangin moottoripalkki?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja fe427, 6.8.2003.

  1. fe427

    fe427 Gearhead

    Siis onko eroja kutoskoneella varustetun ja 8 koneella varustetujen moottoripalkeissa?? Jarrut on jo muutettu 5-pultiseksi, onkohan etujousissa jäykyys eroja? koneeksi tulee 351w :grin: , ja auto oli muuten Ford mustang ht -70
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tarkoittanet sitä apurunkojen välissä kahdella pultilla olevaa "tukea" etkä moottorinkiinnikkeitä. Eipä taida merkittäviä eroja olla, eihän esim. kaikissa Falcon-"korissa" autoissa sitä edes ollut.
     
  3. fe427

    fe427 Gearhead

    Siis sitä palkki tarkotin minkä päällä moottori makaa, siinä mielessä vaan että jos pistää sen 351w kehiin, ni mitä katsatusmiehet vaativat, muuta ku ne isomat jarrut mitkä jo on paikoilaan? vaativatko jäkemät jouset eteen, tai jotain muuta?
     

Kerro tästä muillekin!