nelivedosta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja anjura, 31.1.2004.

  1. etna

    etna 1st gear

    chevyn pic up mallia custom deluxe -83 kannattaa käyttää 4-vetoo vain kun tarttee, lukot on navoista käännettävät karvalakkimallit mutta lähtee ku rusakko makuulta liukkaalla kelillä suoraan ja mutkan tullessa jatkuu herkästi suoraan jos on lukot kiinni ja keppi 4h pykälässä kas kun etupää on yhtä puuta eli etupyörät pyörivät yhtä nopeasti oli mutka tai ei. :wink:
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    taitaa olla ristikot ruostunut jumiin jos suoraan ampuu :wink:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin... ja tarkennuksena tähän, että sähköisesti se siinä keppimallissakin toimii se vetarien kytkentä siellä etuperässä. Tosin yleensä hitaammin, koska siellä on yleensä se lämpölaajenemiseen perustuva juttu toimilaitteena. Omassa nappimallin laitteessa neliveto kytkeytyy päälle alle sekunnin. Saahan sen toimilaitteen kait vaihdettua nopeampaan "keppimallin" nelivedoissakin, jos sattuu hidasta mallia olevan. :D
     
  4. JKF

    JKF Gearhead

    Katsokaas sedät, joilla perät paukku myös aikaisempi juttu tästä lukkoperäasiasta tästä samasta osastosta. Aiheen otsikkona "lukkoperäöljy?"
    Eli ei mitään lisäaineistettuja öljyjä "käkikellolukkoperään" (G80)!!!
     

Kerro tästä muillekin!