Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Kapok

    Kapok 1st gear

    Mopsin B- ja E- koppasten hinnat nous jo ajat sitten ihan tähtitieteelliselle tasolle, välttäväkuntosen taitaa saada 20 tonnilla nykyään?

    Turha noita on enää haaveilla, lompakko otsaa vasten vain niin s'on siinä :rotfl: :poff:
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Ai jaa?? eipä tuo ketään kiinnosta 15 tuh + volvo kaupan päälle :poff:
     
  3. mke77

    mke77 Gearhead

    juu!! samma häär! Pari moist kauheutta oon nähny!!ja hinta oli saman verta mitä uko makso 80-luvun alus uutta taloa tehdessä!!! :eek: :eek:
     
  4. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    tuollanen ois hieno:
    käkkylä

    ja justiinsa tuollasena, tai ehkä hieman matalammalla lipuvana..
     
  5. sbf

    sbf Gearhead

  6. Kapok

    Kapok 1st gear

  7. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Enpä löytänyt muutakaan sopivampaa otsikkoa, siitä showstopper:
    Olds
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pientä repeliä ihmetyttää autojen hinnoittelu.
    Ilmastoidun Chargerin saa puolella hintaa mitä pyydetään 65 Signetistä. Peltiliimaa varmasti vaatii molemmat. Signet prole kojetaululla ja rattikarhkalla.
    Jos noista pitäisi valita niin se olisi laturi! Vaikkakin smogi 74, mutta räpeltemätön. Tosi peruslaturi with no options. Paitsi ilmastointi mikä mulle nykyään tärkeä.
    Työntäkää täsmäävät numeronne isolohko perseisiinne.
    Tytöllä ilmeisesti kiire ja se ei hyvä asia. Hädänalaista ei saa käyttää hyväksi. 3-4k ois mun budjetti, mutta mulla auto kiikarissa.
    Silloin kun oli rahua niin noi maksoi. Nyt esim Tallinassa vedätetään Aidoilla Arvostetuilla Oikeilla vuosimalleilla ja merkeillä.
    Komsomolskajat..
    Tämä oli provo, mutta se oli aiheesta ku vituttaa tietyt hinnoittelut.
     
  9. Kapok

    Kapok 1st gear

    Tossa aitojen ja arvostettujen muskleosaston vuosmalleissa 68-70 on huomattavissa pientä hinnannousua tosiaan :D Mutta sitte Valtterista joku 50 000 mummonmarkkaa :rotfl:

    Noh ajat muuttuu ja liukuhihnaltahan näitä ei enää vissiin valmistetakkaan :wink:

    Omalla kohdalla varmaan ajetaan 4D- prolemall(e)illa hautaan saakka :poff:
     
  10. Windsor

    Windsor Gearhead

  11. kris117

    kris117 1st gear

    royal monaco NCX-5


    se oli mulla 06-07 ja sillon se oli helekutin siistis kunnos ja mua edellinen omistaja oli hakannu siihen paljon rahaa...uutta palikkaa ja herkkuja..
    pohja siinä oli mun mielestä ruosteeton ja katastusmieski sitä kehu kaikella lailla

    oli tod mukava peli,mut talli jäi ahtaaks oli se sen verran iso..

    meni vaihos hesalaiselle jobbarille -79 camaroon ja sen jälkee se onki alkanu kiertää ja herkut hävinny matkalle...

    sitte näin se -08 himoksella nii oli räjähtäny jo rajummas käytössä
    surku tuli kun näin sen tänä kesänä tos naapuri kunnas mattamustana:mad:
     
  12. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

  13. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

  14. Milestone

    Milestone Gearhead

    Joko säälittävää pillunvonkausta tai todella epätoivoista autokauppaa..
    toivottavasti kaveri saa apua jostain ... :wc:
     
  15. Kapok

    Kapok 1st gear

    Ei se raato välttämättä tolla tavalla kaupaksi mene :D
    Tiiän kyllä tunteen, on muuten *tumaista myydä kuukausi/vuosikaupalla jotain kinneriä ja haaveilijat sitten soittaa ja kyselee mitä kyselee.

    Mutta ehkä vähä väärä metodi myydä ledukkaa, uskottavuus ja hyvä maku kuoriutuu pois :rotfl: :poff:
     
  16. magenta

    magenta 2nd gear

  17. Antti P

    Antti P Gearhead

    Joo ja sama kaveri myy tyhjiä öljytynnyreitä hintaan 50€/kpl !!!

    Kas kun ei käsi hommia tynnyreistään kysele..
     
  18. juko7

    juko7 Double Gearhead

  19. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

  20. rainbow6

    rainbow6 3rd gear

    Re: royal monaco NCX-5

    [/quote]se oli mulla 06-07 ja sillon se oli helekutin siistis kunnos ja mua edellinen omistaja oli hakannu siihen paljon rahaa...uutta palikkaa ja herkkuja..
    pohja siinä oli mun mielestä ruosteeton ja katastusmieski sitä kehu kaikella lailla

    oli tod mukava peli,mut talli jäi ahtaaks oli se sen verran iso..

    meni vaihos hesalaiselle jobbarille -79 camaroon ja sen jälkee se onki alkanu kiertää ja herkut hävinny matkalle...

    sitte näin se -08 himoksella nii oli räjähtäny jo rajummas käytössä
    surku tuli kun näin sen tänä kesänä tos naapuri kunnas mattamustana:mad:[/quote]

    Saattaa olla että soitin silloin sullekin kun auto mulle tuli...soittelin edellisiä omistajia läpi ja kyselin että mitä autolle on tehty.
     

Kerro tästä muillekin!