Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Voi pojat tollanen 75 V8 olis poikaa kun pelkkä V6 ja etuveto on aika rouhee peli heikkouksistaan huolimatta.
     
  2. nixon

    nixon 3rd gear

  3. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Tuossa Laatu-Auton pihalla seisoskeli vielä pari päivää sitten muutama jenkkikin; vaaleansininen about 66 Olds Toronado, vihreä 60-luvun Dodge vani ja valkoinen Lincoln (?) ainakin.
     
  4. umpio

    umpio 3rd gear

    Ööhhh... Voin olla väärässäkin, mutta mun mielestä noi ZT-T:t oli kaikki takavetoja? Mulle kyllä kelpais tollanen, kyydissä oli ainakin kivaa olla...
     
  5. Panze

    Panze 3rd gear

  6. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Offipalstallahan oli monenlaista teoriaa noista hinnoista. Joko yritetään vaikuttaa tullin veropäätöksiin tai sitten on kyse vain autoliikkeeksi naamioidusta laanista. Tuleehan noin pitkillä ulkosäilytysajoilla ongelmia: kosketushäiriöitä, jarrujen jumiutumisia ja homeongelmia jos sisätilojen ilma ei kierrä.
    Ja onhan tossa jotain logiikkaakin. Eikös myyntivaraston vakuutusmaksu ole suurinpiirtein sama, oli pihassa yksi tai sata autoa?
     
  7. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Vajaamoottoriset etuvetoja, V8: lla olevat taka-. MG: ssä Tremecin 5- vaiht., Roverissa jokin automaatti..
     
  8. DD6

    DD6 Gearhead

    Olisko joko:
    tahi:

    Ja juu, ZT-T kelpais tännekin 8)
     
  9. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Hieno pelastus. yövuoro ei tee hyvää kieliopille.

    Kaikki muuta paitsi V8 koneiset oli etuvetosia ja kone poikittain keulilla. 4.6 V8 ja loota oli Mustangista ja taka-akseli Z-sarjan bemarista.
     
  10. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Nuo ovat kyllä aika mainioita pelejä. Kun etsittiin käyttöautoja niin jotenkin himotti moinen kun oli eräässä liikkeessä, valinta osui ns. järkevämpään vaihtoehtoon mutta itseäni jäi kyllä vähän ZT-T kutkuttamaan.
     
  11. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Järkevyyskin on aika suhteelista Roverin suhteen. Se on kumminkin vielä suht uudehko malli vasta 12 vuotiaita alkaa olemaan ensimmäiset.
    Siihen saa varaosia edullisesti, mutta ei motonetistä kuten ei jenkkiautoonkaan.
    Vakuutukset on ainakin Roverissa halvat, koska se on "pappa-auto" MG:stä en tiedä.
    Ja ne "viat". No mitä olen itse kokenut tuota 75 mallia niin täytyy sanoa että oikeastaan yksi vaikea ongelma autossa on ja se on huohottimen tukkeutuminen. Talvella se jäätyy ja kesäisin menee tukkoon jos on vaihtanut öljylaatua, jonka jälkeen kolisee yläkerta ja alakerta koneesta. Itse ratkaisin asian niin, että rakensin vehkeeseen uudet huohotinputket kumiletkusta. Ei ole jäätynyt enää.

    Loput "viat" onkin sitten tyylliin palaneita polttimoita, sulakkeita ja huonosti kiinitettyjä sähköliittimiä tai murtuvia kiinnikkeitä. Eli kyllä. Näistä tippuu ovet aikanaan maantielle jos niitä ei itse ymmärrä kiristää ennen sitä. :lol:
     
  12. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Omassa ZT-T: ssä oli ongelmana vedentulo sisään, itsekseen huutava häly (konepellin kytkin risa), airbag-valo yms.. tekniikka kyllä pelittää :D vielä *kop kop* Eli nuita liitinvikoja tms. Kiristellään 8)

    edit. http://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/4426540 siisti Caprice??
     
  13. kippis

    kippis Gearhead

    tulikin mieleen jos olis zt-t tietäjiä paikalla....
    kaverilla tollanen ja vaihteet ei meinaa pysyä päällä (manuaali aski). :eek:

    mistä mahtaisi kiikastaa ? on se huollossakin sitä käyttäny mutta ei tullu kuntoon sielläkään.

    muuten ihan sporttinen vehje ajella.
     
  14. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ööö, miks kukaan haluais pitää veropäätöksiä ylhäällä...?
     
  15. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Eiväthän autojen viralliset myyntipisteet halua että ulkomailta tuodaan suomi-linttaa parempikuntoista autoa alle kauppiaan nettohintojen.
     
  16. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    En hirveesti ymmärrä vaihteistoista, mutta vinkiksi annettakoon että jos se on siis Roverin omalla koneella niin siinä on perässä Getrag 283 jota löytyy myös Opeleista, Saabeista ja muista GM autoista tietysti hieman muokattuna, mutta samoilla sisuskaluilla.
     
  17. paja1

    paja1 Double Gearhead

    http://www.nettiauto.com/lincoln/town-car/3822321
    otsikossa 6999e sis alv ja tekstissä 9600e :eek: noi siirtolavat vissiin sisältyy hintaan :odroll: ja ehkä noi 2 RENKAAT ON OLLUT VIIMEISET 12 VUOTTA VIIMEISELLÄ OMISTAJALLA mutta itse auto ei... oli vielä näillä nurkilla pari vuotta sitten. koitettiin ostaakin,mutta kaatui aivan tolkuttomaan hintapyyntiin
     
  18. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

  19. JOVA

    JOVA 1st gear

  20. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ei kun Dart Sport kuten otsikossa lukee
     

Kerro tästä muillekin!