Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Dna Kerma

    Dna Kerma Gearhead

    Joono tietysti, mutta ilmoituksessa mainittu ensimmäinen omistaja Irma ei varmaankaan oo poraillu kojelautaa täyteen kännykänpidikkeen ruuveja, laittanu lakua asvalttiin, luisutellu takanurkkia lyttyyn talvella jonka jälkeen korjannu ankaralla määrällä pakkelia yms yms... Taino mistäs sitä tietää :lol:
     
  2. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Onhan se toki erikoista, että auto on ollut yhdellä ja samalla omistajalla uudesta asti, mutta ihmetyttää miten se auton arvoon vaikuttaa, autosta kun ei juurikaan muuta tietoa ilmoituksessa annettu.
    Kuvista päätellen kyseessä ei kuitenkaan ole ihan pakasta vedetty yksilö.
     
  3. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

  4. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Tässähän oli jo asennetta.. 8) Bat & Ryyd? Täys kymppi ajatuksesta, mutta toteutusta vois vielä hioa? :lol: Nuo tuuninkilevitykset takapäässä ei oikeen kolahtanut.. :argue:
     
  5. Kartsa67

    Kartsa67 3rd gear

    Todella erikoinen sattuma :eek: nimittäin Keravalla on vastaava 64:nen Amazon, samanvärinenkin ja myös vain yksi naisomistaja alusta asti. Piti oikein tarkistaa tuo rekkari että tosiaan on toinen auto ja omistaja kyseessä.

    Kaverillani on autokorjaamo ja tämä Volvo on siellä käytetty "määräaikaishuolloissa" muutamia kertoja vuosittain. Tästä Volvosta oli aikanaan lehteenkin tehty juttu ja omistajalle oli tarjottu tilaisuus koeajaa uusi V70 Volvo, mutta sen kyyti ei kuulemma ollut miellyttänyt laisinkaan eikä vaihtokaupoista edes keskusteltu ;D
     
  6. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    En määkään kyllä vaihtais...
     
  7. JnZm

    JnZm Gearhead

  8. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Vain IDIOOTTI rakentaa tuollaisen....Koska täysin selvää,että ei tääl suomen ihanuudessa saa millään tavoin rekisteröityä liikenteeseen :wc: ...Ja viel SUUREMPI IDIOOTTI LAITTAA HINNAKSI 17900€ :lol: :lol:
     
  9. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

  10. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Oli...
     
  11. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Mun mielestä kaikissa noissa faceliftatuissa sedanmallin Capriceissa/ Impaloissa on tuo sama "ongelma"? Ainakin mitä tuolta nettiautosta ja Ameriikan foorumeilta oon noita selaillu, niin sama vika näyttää toistuvan kaikissa? Ja mitä isompi vanne, sitä korostuneemmalta tuo asia näyttää.
    Esim. http://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/6482893
    http://www.nettiauto.com/chevrolet/impala/6473693 ja http://www.nettiauto.com/chevrolet/impala/6477164
     
  12. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Korisuunnittelija päättänyt pidentää akseliväliä, mutta unohtanut mainita alustasuunnittelijalle?
     
  13. paja1

    paja1 Double Gearhead

  14. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    No todellakin. Juhani on ilmeisesti vain alumiini-soutuveneitä käsitellyt aiemmin?
    Miten tuo on edes saatu vedettyä tuonne kiville?
     
  15. timant

    timant 2nd gear

    miks noissa kuvissa näyttää että taka-akseli on hemmetin edessä pyöränaukkoon nähden?[/quote]

    Mun mielestä kaikissa noissa faceliftatuissa sedanmallin Capriceissa/ Impaloissa on tuo sama "ongelma"? Ainakin mitä tuolta nettiautosta ja Ameriikan foorumeilta oon noita selaillu, niin sama vika näyttää toistuvan kaikissa? Ja mitä isompi vanne, sitä korostuneemmalta tuo asia näyttää.

    Ilmeisesti GM aikoinaan asian huomannut: http://www.impalassforum.com/vBulletin/showthread.php?t=236369
     
  16. spinneri

    spinneri Gearhead

    Tuntematta tapausta veikkaisin, että veden pinnan laskusta on kyse. Venettä ei tällöin olisi vedetty kiville, vaan ajettu (matalaan) rantaan normaalisti, jätetty siihen ja lopputulos olisi sitten tuo. Selviten mahdollisesti vaurioitta.

    Varsinaisesta laskuvedestä en kuitenkaan lähtisi puhumaan, eli tovin on tainnut vene olla parkissa yhdessä ja samassa paikassa...


    Villn arvauksen heitti

    Jari Sjöman
    Spinneri Magazine
     
  17. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mun mielestä kaikissa noissa faceliftatuissa sedanmallin Capriceissa/ Impaloissa on tuo sama "ongelma"? Ainakin mitä tuolta nettiautosta ja Ameriikan foorumeilta oon noita selaillu, niin sama vika näyttää toistuvan kaikissa? Ja mitä isompi vanne, sitä korostuneemmalta tuo asia näyttää.

    Ilmeisesti GM aikoinaan asian huomannut: http://www.impalassforum.com/vBulletin/showthread.php?t=236369[/quote]

    Mulla oli 1996 SS Impala ja tuo asia kyllä häiritsi silmää koko ajan. Ei vaan viitsinyt alkaa ostamaan asian korjaavia kilkkeitä. Kuitenkin kyseessä vain GM tuote ;) Tuo takapyörän aukko on muutenkin vähän köpö ratkaisu muotoineen ja kumisine kaarilistoineen.
     
  18. paja1

    paja1 Double Gearhead

    aika sama millä tyylillä se kiulu tonne on joutunut... ei vaan ainakaan itseä houkuttais lähteä kaupoille jos jo ensimmäinen(ja näköjään ainut)kuva on tuonkaltainen. mutta jos tää onkin nyt niitä "ei pakko myynnissä" malleja :rotfl:
     
  19. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Voihan olla et ei tuossa ole mitään vikaa jos kauniisti sen veteen saa, mutta käsittääkseni vain jos kölirakenne on tehty kestämään veneen paino.

    Jos itelle tuota havittelisin niin pinnoite pohjasta pois ja katsomaan missä kunnossa pohja rakenne on.
    Soutu veneet on kevyitä siksi ne kestää seisoa kölinsä varassa, mutta esim lunta täynnä olleen soutuveneen tuntee siitä, et köli on painunut porukoilla on tai oli tälläinen soutuvene ja kostuu lattia siitä kahtapuolta köliä kun on ikänsä säilytetty oikein päin ja talvella ihan vaan pehmeällä hiekalla
     
  20. GULF

    GULF Gearhead

    Vain IDIOOTTI luokittelee toisen idiootiksi pelkästään harrastuksen takia.

    Itse nostan tuolle autotekniikan ammattilaiselle hattua pienessä tallissa
    yksin tehdylle ajoneuvolle jonka omistaja tietää hyvin itsekkin saako
    kilpiin vai ei...

    Ja mua ihmetyttää myös se että miksi kaikki pitäisi saada kilpiin.
    Toiset nauttii rakentamisesta ja erikoisuuksien luomisesta, puhumattakaan
    radalla ajamisesta...

    Hinta politiikastakkaan en ota enempää kantaa kuin toteamalla että tuskin kukaan minunkaan katukelpoisesta vanhasta escortista suostuisi
    maksamaan sitä 18,000 euroa mikä siihen on mennyt...
     

Kerro tästä muillekin!