Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ot:na mainittakoon että minusta on hienoa kun on tällainen harrasteautofoorumi, ettei tarvi aina vaihtaa noobbina foorumia kun auton merkki tai valmistusmaa vaihtuu. Toki tulee sitäkin tehtyä, mutta aina hetken päästä sen on vaan se sama vanha OD.
     
  2. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Kunnioitus reynoldsille. Kuten olen aina sanonu niin kunnioitan eniten niitä joilla on perspektiiviä asioihin.
     
  3. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Ke-20 Corolla olis kyl hauska auto. Laittas vaikka 4A-GE koneen vai mikä se nyt oli :)
     
  4. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Kyllä ke-35:ssakin oli tunnelmaa kun viininpunasella vedetty ja tyttöjä kyytiin,ei ollu huono.. :D
     
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Mun eka auto (ajokortillisena) oli KE-35, eli HT-Corolla tipunkeltaisena.
    Oi niitä aikoja...
     
  6. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    KE-20 on kyllä aika paska auto. Siis ympärivuotisena käytttiksenä. Pari ollut mullakin, ja kaveripiirissä useita. Sillon nuorena.
     
  7. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

  8. kotr

    kotr 3rd gear

  9. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

  10. ls1978

    ls1978 Gearhead

    Toisaalta eipä tuollaista vaihdelaatikkovaivaista Windstaria varmaan monella ikävä tule. Eiköhän tuo pikkuhiljaa muutenkin paaliin olisi jo päätymässä. Niinkuin varmasti valtaosa muistakin tämän kampanjan aikana romutetuista laitteista.
     
  11. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Pikkusen on tässäkin mun mielestä optimistinen pyynti...

    http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/220/7346345

    Muutenkin on pakko ihmetellä harrasteautojen nykyisiä hintapyyntejä, ei ole mitenkään tavatonta että joku vanhempi huussi maksaa nykyään 30-40 tonnia, eikä edes välttämättä mikään kovin erikoinen laite. Ymmärtäisin jos tässä elettäisi kovaa nousukautta ja pankista sais rahaa muovikassikaupalla. Tämänhetkinen maailma vaikuttaa minusta enemmän siltä että ihmisillä ei vaan ole löysää rahaa... Luulen että aika moni auto jää myymättä?
     
  12. mpg55

    mpg55 2nd gear

    ^ Niin no yli 40 vuotias dieselmese jolla ajettu reilut 20tkm, on se jo aika erikoinen laite... 500 km vuotta kohti, mikähän lienee tuon tarina? Ihan hienoltahan se näyttää, ei tartte entisöidä.
     
  13. JS78

    JS78 3rd gear

    Eiköhän tuonkin Mesen mahdollinen ostaja löydy jostain muualta kuin suomesta.
     
  14. jarikoi

    jarikoi 2nd gear

    oiskohan unohdettu jakaa hinta 5.9:llä, 30-40 tonttuahan niistä pyydettiin markkaaikanakin.
    ja joo melkoisella varmuudella ei ole ostajia jonoksiasti oventakana oottelemassa, tietysti jos hinnoittelee vaihdokin samallai niin...
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tota blazerin hintaa tuli ihmeteltyä aamulla itsekkin.
     
  16. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    Kyllähän noita autoja menee ulkomaille kun suomessa valmiudet maksaa harvinaisuuksista on olemattomat ja lopuksi aika monen siipijenkinkin tie vie rajojen ulkopuolelle nyt vähemmän mutta muutama vuosi enempi ja nyt en tarkoita itäistä paperitonta lainausta vaan ihan kauppakirjoilla.

    Tuollainen 115 "pystylyhdyn" entisöinti ei ole sekään halvimmasta päästä ja jos joku luulee kalliiksi niin ei muuta kuin saksasta hakemaan voi tuntua jopa edukkaalta ja todennäköinen myynti suuntakin taitaa olla kyseisessä maassa.(jos oikeasti myynnissä niin suosittelisin sinne ilmoitusta rustaamaan)
     
  17. Arttu78

    Arttu78 Gearhead

    Kymppitonnilla saa jo todella hyvän 220/115 Mersun Saksasta. Siihen pari tonnia päälle niin se on sulla pihassa kilvissä. Tollanen alle 100 000 ajettukkin löytyy alle 20k€ saletisti.
     
  18. eilhik

    eilhik Double Gearhead

    Kävimpä äkkinäisesti selaamassa ja oli se tarjonta melko pientä alle 100 000km ajetuissa ja hintakin sen mukainen hyvä ja hyvä on suhteellista.
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei taida oikeen minkään auton entisöinti olla ilmasta jos ei oo valmiiksi hyvässä iskussa.

    Myydessä se vaan pitäs ottaa huomioon, tähän kyseiseen autoon liittymättä.

    Kaverikin sai kuplan melkein ilmasiksi, kohtuuhinnalla sai ajoon mutta ulkokuori ja sisus vähän niin ja näin. Jos laittas priimaks niin halvemmalla ostas valmiiks siistin. Toki harrastaminen on harrastamista mutta suurin osa pennosista menee kankkulan isännän kaivoon myydessä.
     
  20. 300

    300 2nd gear

    Ton Mersun hinnan voi vielä suht koht ymmärtää. Mutta ei tota Blazeriä. Vaikka siitä ottaisi 1 edestä pois, niin ei silti tungosta olisi oven takana.
     

Kerro tästä muillekin!