NISSAN 2400 GT -72 rek. LAB-xxx Onko vielä tässä ajassa..?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Milestone, 18.11.2007.

  1. Milestone

    Milestone Gearhead

    Otin jo hatun päästä mutta ei perhana ole sama reki..
    Laitoin sulle sun auton AKE - historian yv:llä.
     
  2. Tuossahan ei kuitenkaan ole koko auton historiatiedot ja aivan hyvin tämä voi olla se sinun entinen. Kaikki -92 vuodesta vanhempi tieto on vielä hämärän peitossa.
     
  3. Milestone

    Milestone Gearhead

    Mutta autosi aiempi kilpi haiskahtaa kyllä ihan originaali-kilveltä
    Hesan alueelta vuodelta- 72. Samoin tuo mun oli varmaan ekoilla
    kilvillä tuo LAB-
    Autos on kyllä peilejä ja rattia lukuunottamatta ihan just saman oloinen,
    aikaa vaan mennyt niin alkaa yksityiskohdat päästä kariseen.. :rotfl:
     
  4. Minä luulen että tässä on alkuperäinen kilpi ollut lyhyt mustapohjainen. Oisko mahdollisesti ollut sinun omistuksessa 07.09.1987 - 27.04.1992 ?
     
  5. Milestone

    Milestone Gearhead

    Juuri noihin aikoihin - vähän aiemmin möin. Mun jälkeen omistaja
    on ollut Tehoauto Oy, Hämeenlinna. Kaveri keltä auto mulle tuli (Lahdesta)
    vaihdossa osti multa 2L Taunus Coupen, kermankeltainen / ruskea vinyylikatto.
     
  6. Minäpä tilaan huomenna AKE:lta museoauto selvityksen niin saadaan tämäkin mysteeri ratkaistua :D
     
  7. turboman1

    turboman1 3rd gear

    Kun tuossa kaivelin valokuvia, niin KGT-kuvatkin hyppäsivät sieltä. Tuossa siis Tikkurilassa joskus myynnissä ollut yksilö (kuvattu joskus -84-86 muistaakseni... :eek: ):

    [​IMG]

    Ja tuolta se löytyy isompana... :D :

    http://kuvablogi.com/blog/5803/6/
     
  8. Milestone

    Milestone Gearhead

    No hieno homma - minä pengon vielä kertaalleen kaikki kuva-arkistoni.. :eek:
     
  9. 240gtr

    240gtr 1st gear

  10. Onko sulla se helmiäisvalkoinen KGT? Ja tarkalleen ottaen Haukiputaalla.
     
  11. 240gtr

    240gtr 1st gear

    Ei ole,oli metallihopean harmaa gtr look,tuli myytyä se vuosisitten.Empä satu tietämään valkoisesta jos tiijät enempi tietoa kyseisestä Haukiputaan autosta niin kerro,kiinnostaa kovasti tieto.Haukiputaalla on ollut kaksikin kgt:tä mutta kukaan ei tiedä mihin ovat hävinneet.
     
  12. BA

    BA 1st gear

    Tämä taisi olla keväällä Classic motorshowssa kerhomme osastolla esillä, ja on nykyään erittäin hyvässä kodissa itarajan tuntumassa. :D
    http://peeaa.jalbum.net/Classic2009/sli ... N3970.html

    Tämäkin on listaamatta, mutta varmaan ehkä se eniten liikkeellä nähty KGT? Edelliselle kirjoittajalle pitäis olla tuttu?
    http://www.samisplace.com/datsun240.html
     
  13. 240gtr

    240gtr 1st gear

    Ei ole sillä jos tää on se joksi luulen niin on purettu täysin varaosiksi ja tästä on useita osia laitettu siihen itärajan helmeen :D.
     
  14. BA

    BA 1st gear

    Itse näin punaisen vielä toissakesänä liikenteessä, ja muut ovat kertoneet sen menneenäkin kesänä Tampereen kaduilla liikkuneen. :)
    Tuosta punasesta parhaat lisätiedot NCF:n kautta nimimerkiltä "samikar", jonka sivutkin nuo on.
     
  15. Skylinisti

    Skylinisti 1st gear

    Noi konepeltilukot viittaa siihen että toi olis voinut olla minulla (tätänykyään Ranskassa) Noita 110 on ollut mulla 7kpl. alkuperäis rek no. ei ole tietoja koska kaikki oli kilvettömiä.
     
  16. street and race

    street and race Gearhead

    Itse näin jossakin oisko ollut kauhajoen seutuvilla? Joskus varmaan 8vuotta sitten punaisen 2400gt dassen jossa oli muistaakseni koti pizzan mainokset kyljessä
     
  17. 240gtr

    240gtr 1st gear

    Puretussa oli just tällaset kullanväriset puskurit,punaiset maskinverkot,konepellin sokatapit ja sininen mirrahileellä terästetty maali.
     
  18. Nyt tuli Akelta paperit ja tämä auto ei ole otsikon kadoksissa oleva tapaus. AAP-189 on auton alkuperäinen rekisteritunnus. Tässä omistajahistoriaa vuosien varrelta:

    25.10.1972. T Scheinin, Helsinki.

    24.09.1976. Lapuan automyynti Marttila & kumpp, Lapua.

    30.12.1976. A Koskenmäki, Menkijärvi.

    29.11.1977. M Mehtonen, Iisalmi.

    20.2.1978. Erikoiskori Oy, Iisalmi.

    10.8.1978. Auto-Heka Oy, Kemi.

    20.10.1978. S Timonen, Pello.

    17.8.1981. J Seikkula, Pello.

    17.4.1982. E Korkatti, Kolari.

    14.12.1983. R Näätsaari, Korpikylä. Poistettu rekisteristä 11.9.1986.

    21.5.1987. T Roininen, Kuusamo. Rekisteröity tunnuksella NKV-11.

    7.9.1987. A Määttä, Kuusamo.

    27.4.1992. R Väisänen, Kuusamo.

    25.11.1992. Törmäsen auto Oy, Kuusamo.

    21.6.1993. L Lohilahti, Kuusamo.

    22.6.1993. R Säkkinen, Kuusamo.

    17.12.1993. J Mustonen, Kuusamo.

    Jos joku tietää enemmän auton vaiheista ja historiasta esim. valokuvat tai tuntee/tietää entisiä omistajia/yhteystietoja ottakaa yhteyttä. Esim. auton alkuperäinen ratti on vaihtunut ja etulokasuojien Nissan merkit on vuosien varrella poistettu ja ne olisi mukava löytää.
     
  19. Oisko tästä mitään iloa varaosina tälle 2400 GT:lle? Auto on sisältä hienossa kunnossa, mutta käyneekö mikään keskenään. Kojetaulun päällinenkään? Mikä tämä lienee malliltaan? Ruostettakaan ei ollut paljoa ja kuten kuvista näkyy auto on nostettu pölkkyjen nokkaan noin metrin korkeudelle maasta.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. dart -66

    dart -66 Gearhead

    -69 220C näyttäisi olevan. Kaverilla -68 ja siinä pienemmät takavalot. Eipä noitakaan liiemmälti ole jäljellä, tosin eipä koskaan ollutkaan.
     

Kerro tästä muillekin!