NITRONATIONALS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja luppes, 4.6.2009.

  1. homer

    homer Double Gearhead

    Perjantainahan tuonne oli tarkoitus lähteä lajitteluja kattomaan mutta työmaalla muistuttivat että tilikausi päättyy ja mm. varasto pitää inventoida. Tiedä sitten jos painaisi ke ja to ympäripyöreää päivää ja lähtisi sitten silmät ristissä alastaroon?
    Kai se on lauantain tungokseen tultava. Perjantai oli ainakin viime vuonna ihan leppoisa päivä.
     
  2. rami_espoosta

    rami_espoosta 1st gear

    Hieman of topic, mutta

    Olen miettinyt sitä, että Pääkaupunkiseudulta Alastarolle ei välttämättä kannata (enää uuden moottoritien valmistumien vuoksi) ajaa vt. 2:n kautta joko Forssan ja Loimaan kautta Alastarolle (tai myöhemmin vt. 231:n kautta Alastarolle), vaan ...

    kannataisi varmaan ajaa 1. tietä ja sitten kääntyä joko

    1) Halikon liittymän kautta Auraan ja sieltä 41 tietä Alastaron radalle

    tai

    2) Suomusjärveltä Kiikalan kautta Somerolle ja sieltä sitten jatkaa vt 52:lla kautta (pieni pätkä myös vt. 10:llä) vt. 213:lle! (HUOM: Olen aiemminkin ajanut usein Someron kautta... kääntynyt tielle 280 vt. 1:ltä, jne.)

    ... luulen, että minä itse kokeilen tuota ensimmäistä (Auran kautta)vaihtoehtoa!

    HUOM: Onko kellään tieto siitä onko ne vt. 2:n tietyöt (ja ne ohituskaistat etc.) saatu jo valmiiksi? ... Tietöillä oli ainakin viime vuonna suuri vaikutus matka-aikaan.

    T. Rami
     
  3. MR 340

    MR 340 1st gear

    Olen testannut tuon auran kautta reitin ja se on nopeampi kun vt 2 ainakin Lohjalta. Saa ajaa suurimman osan matkasta 100-120 km/h. Vt 2:lla on paljon peltipoliiseja ja ruuhkaa vaikkakin on ohituskaistat käytössä.
     
  4. Henski

    Henski 1st gear

    Kaikki tiet vie Alastaroon!! 8)

    En muista kenekään maininneen aiemmin... Iso Hatun Nosto enzolle paluusta lajin huipulle! Kaveri oli aikoinaan aika parjattu tälläkin osastolla syystä tai syyttä :-? Silti hienoo nähdä kaverin paluu ja kovilla noteerauksilla. SantaPodissa äijällä loppunopeudet kerto, että voimaa on. Toivottavasti Alastarolla myös "lähtösäädöt" kohillaan, niin vanhapieru pistää äijät koville! Tsemiä Enzolle!

    Meitsikin saa pappalomaa koko tapahtuman ajaksi 8)
     
  5. rami_espoosta

    rami_espoosta 1st gear

    Kiitos tiedosta... niin ajattelinkin ...

    T. Rami
     
  6. rami_espoosta

    rami_espoosta 1st gear

    Olen samaa mieltä... oli hienoa yrittäjähenkeä hankkia Nitrovapari Suomeen ...

    Odotan kovaa kisaa ja todella kovia tuloksia sekä PM:stä, TMD:stä (olisi hienoa jos esim. enzo <tai itseasiassa kuka tahansa kilpailijoista> pääsisi ajamaan euroopan ensimmäisen 5.2:n Alastarolla 8) ! )

    ... myös PS:ssä voi syntyä ennätyksiä, sillä kaikki varmaan kiristää Santa Podin jälkeen!

    ... ja TF:kin puolella voidaan mennä kovaa jos rata kestää tehot!

    Luulen, että me nähdään muutama 3.9:kin (1000) ... :)

    T.
     
  7. KennyJr

    KennyJr 1st gear

    ... STTF-luokassa kuskeja ilmoittautunut 18kpl. Siellä myös odotettavissa kovia aikoja.


    Jari
     
  8. rami_espoosta

    rami_espoosta 1st gear

    Totta puhut... eikä se TFB:kään ole aivan vaatimaton... 4 kpl nitrohirviöitä ja Richard G. (joka voi helposti ajaa FB ennätyksen).

    Lisäksi: Ulf Ögge voi myös tykittää kovan ajan PSB:ssä... jokohan nähdään ensimmäinen 7.0:n aika Euroopassa!

    eli...

    Hyvältä näyttää myös prätkäpuoli.

    T. Rami
     
  9. Kesäpoika

    Kesäpoika 1st gear

    Ja suurin ryhmä näissä kisoissa on PM! 8)
     
  10. rami_espoosta

    rami_espoosta 1st gear

    Re: Wrooommmm...

    Näyttää olevan sama ongelma (vain 7 ilmoittautunutta) myös Mantorpissa... katsokaa http://www.motorevents.com/motorevents/ ... l_2009.pdf

    Voi olla, että homma muuttuu vielä, mutta ...

    T. Rami
     
  11. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead

    Fast Freddykin listoilla.
     
  12. rami_espoosta

    rami_espoosta 1st gear

    Moi,

    ... tulikin mieleen kysyä, onko kellään tieto siitä ajavatko myös TFB ja STTF pyörät 1000- jalkaa?

    T. Rami (kuutelee NHRA Audiocastia :))
     
  13. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Sama tunne tosta Enzon paluusta kuin henskillä, paitsi että tuloksetkin oli vähintäänkin lupaavia niin tuota harrastelijoilekin uppoavaa positiivista asennetta ei oo varikolla koskaan liikaa.
     
  14. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  15. stefa

    stefa 1st gear

    Meneekö toi hinnoittelu Nitro natikoihin siten et jos samalla asuntoautolla kokoajaksi tulee 4 tyyppiä niin jokainen maksaa 50€ liput ja jokainen maksaa 60€ leiriytymisestä? (4x50€+4x60€=440€!!!) Vai siten että kaikki maksaa kokoajasta 50€ ja asuntoautosta menee 60€ leiriytymisestä? (4x50€+ 60€=260€!)

    Pirun kallista on lajin seuraaminen jokatapauksessa, mutta en FHRA:n sivuilta saanu selville että kumminko se menee...
     
  16. W201

    W201 3rd gear

    Liittykää FHRA:n jäseniksi niin menee jäs.maksu 4x30€ +kokoaikaranneke jäsenille 4x25€ + leiriytyminen jäsenille 4x30€, eli neljältä 340€.
    ilman jäsenyyttä samapaketti 4x50€ + 4x60€, eli 440€

    :eek: näin ainakin mun mielestä. :eek:
     
  17. stefa

    stefa 1st gear

    Mutta siis leiriytyminenkö maksaa jokaiselta asuntoautossa/ vaunussa tai teltassa nukkujalta 50€ kokoaika lipun lisäksi 60€??

    Ei mee mun kaaliin hinnoittelun perusteet, jos samassa vaunussa olevilta jokaiselta pitää nyhtää 60€! Onko tää totta vai joku myöhästyny aprillipila?
     
  18. zormunen

    zormunen 1st gear

    Jos on noin et kaikki maksaa niin eikö helpompaa ole vain 3 kävellä sisään ostaa kokoaika ranneke ja mennä vaan nukkuun samaan autoon
     
  19. hejo

    hejo 1st gear

    Foreca lupaa mielettömän hyvää keliä ihan torstaista sunnuntaihin saakka...Että kyllä kelpaa tuosta lomaa aloitella. 8)
     
  20. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    :soosoo: Ei saa paljastaa kaikkia porsaanreikiä..! :poff:
     

Kerro tästä muillekin!