NitroOlympx

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja f-85, 1.8.2014.

  1. f-85

    f-85 Gearhead

    Viikon päästä alkais kihaukset. Onko miten kisoihin menijöitä tai olioita?
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Eipä tonne paljoa näytä olevan menossa kotimaisia kuskeja. Topikoissa on ainoa ilmoittautunut Anita Mäkelä ja toinen autopuolen illmoittautunut on pro modissa Tero Laukkanen. Prätkissä on ilmoittautunut kolme suomalaista kuskia, super twin bikessä Samu Kemppainen, pro stockissa Fredrik Fredlund ja super twin top gasissä Miia-Maria Vepsäläinen.
     
  3. f-85

    f-85 Gearhead

    Joutuu vaan huutamaan aika paljon kovempaa jos ei oo juur muita lähössä kannustamaan.
     
  4. Putte

    Putte 1st gear

    Aloitat joka huudon aina sanalla PERKELE, niin muut vaikenee ja vain sun huutos kuuluu. :rotfl:
     
  5. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Ois ollu kiva lähtee mut toi tallirojekti syö ajan....
     
  6. Mika.V

    Mika.V Gearhead

  7. Antti.K

    Antti.K Gearhead

  8. supo

    supo Double Gearhead

    Näköjään rata huippuiskussa!!
     
  9. askom

    askom Gearhead

    Tuostapa ei voi ku parantaa ... ;)
     
  10. -31

    -31 Gearhead

    :rotfl:
     
  11. Antti.K

    Antti.K Gearhead

    Tuossa Visual Sportin ja Antin videossa käsitellään pitoa 13.25 minuutin kohdalla.

    Ei ole kymmenessä vuodessa asiat muuttunut. Pro Stock autot taas brouken.

    On se ihmeellistä että Eclestone saa joka vuosi kaapia kumit pois kiihdytysradalta helposti kaatuvien Formula ykkösten tieltä.

    Muuten minäkin pidän Hocken tapahtumaa tunnelmaltaan yhtenä parhaana kisana koko Euroopassa, tämä pitoasia kun joskus olis kunnossa.

    t,Antti
     
  12. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    Jaskan mekatsuna olin eka kerran -98 saksassa ja siitä eteenpäin monta vuotta koskaan ei ollut pidon kanssa mitään ongelmaa laji kehittyy ja radan pitäis kehittyä mukana mutta ei huonompaan suuntaan toivottavasti siellä ainakin tehdään kaikki mitä voi tehdä pidon eteen koska joskushan oli niin että toimarit sanoi että työaika loppui juuri ei voi mitään
     
  13. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mites noissa perjantain kuvissa toisiksi viimeisellä rivillä näyttäis olevan itse Jaska?

    Vai aukeaako mulle jotenkin viime vuoden kuvat?
     
  14. 1320

    1320 Gearhead

    Mun mielestä EuroDragsterilla näkyy aina nuo samat kuvat tapahtumasta riippumatta niin kauan, kunnes ehtivät lataamaan oikean tapahtuman kuvat näkyviin. Kun tuolla näyttäis olevan kuvia ainakin Santa Podista aika paljon ja samat kuvathan näkyy myös Lauantain ja Sunnuntain kansioissa.

    Olen nimittäin itsekin ihmetellyt joskus samaa, mut näin veikkaisin asian olevan.
     
  15. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Joo Eurodragsterin kuvalinkeissä kuvien pohjat valmiina. Vissiin helpompi liittää uusia kuvia "päälle" kuin tehdä tyhjälle sivulle kokonaan uutta...
     
  16. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Okei.
    Kiitos.
     
  17. Pate-68

    Pate-68 3rd gear

    ei me mikkis voida ymmrtää sakuja me vaan ollaan li
    ian fiksuja siihen
     
  18. Mika.V

    Mika.V Gearhead

  19. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Toimiiko jollain tuo livekuva? Mulla ilmoittaa vain connecting to servers kaikilla linkeillä
     
  20. Mika.V

    Mika.V Gearhead

    Minulla ainakin näkyy santa podin linkin kautta.
     

Kerro tästä muillekin!