no nyt sammu valot!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja tela79, 7.11.2015.

  1. tela79

    tela79 1st gear

    pergala ko meni jallun luku vaikeaksi silveraatossa!!
    sisävalot mänt pimeäski kerta heitolla(luulin ensin että tuli orkasmi) mutta ei! mittarivalot pellaa kyllä mutta niitten valossa ei nää lukea. himmentimestä pellaa mittarivalon himmennys mutta sisävaloja ei löyvy mistään oon kokkeillu taskulampullaki tuijjata polttimon sisälle mutta ei siellä valoa oo :) ja just oli jännä kohta menossa:)

    sulakkeet oon katellu mutta ei sieltä löyvy palanutta sulaketta onko jossaki erillään sisävaloille sulake olemassa ja minkä suakkeen takana sisävalot on?

    auto on edelleen silveraato vm-89 ja 6.2 tiisseli
     
  2. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Eihän ole jäänyt oven välistä se kytkin pohjaan,mikä ohjaa sisävaloja :wink:
     
  3. tela79

    tela79 1st gear

    Ei oo jääny pohjaan eikä ne valot syty ees siittä himmennin rullasta
     
  4. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Onkos sisävaloille fusiblea?
     
  5. tela79

    tela79 1st gear

    jaa-a sulakkeet oon siitä sulakerasiasta katellu ja en kaikki on ehyet :eek:
    onko siellä jossaki jemmassa lissää sulakkeita?
     
  6. ViLU

    ViLU Gearhead

    Mittarivalot ja sisävalot on eri sulakkeen takana. Mittarivalot on GAGES/GAUGE sulakkeen takana ja sisävalot on HORN/DIM/DM sulakkeen takana. Jos ei töötti toimi ni sulake on menny, mutta jos toimii ni on jotain vikaa piuhoissa tms.
     
  7. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Polttimo palanu kliimaksin karjahdukseen... Tahi hapettunu kanta.
     
  8. tela79

    tela79 1st gear

    Juu tais mennä johtotehtäviksi tämä savotta ku töötti toimii ja himmennin pelaa mittarivaloihin..
    Ihmetyttää vaan tuo ku ne kaikki pimeni kerralla
    Tässähän on hansikaslokeron eli jallun säilytyslokeron alla valot ja kattovalo.
    Voipiihan se olla niinki että ku on niin pimeä syksy että ei ees polttimon valoa nää
     
  9. puusilmä

    puusilmä Gearhead

    Onkos tuon ikäisessä jo DOME OVERRIDE-painiketta siinä jossain valokatkaisijan lähellä?
     
  10. tela79

    tela79 1st gear

    Ei oo ainakaan tuossa minun sukkulassa semmosta nappia
     

Kerro tästä muillekin!