OHO

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kurko, 30.6.2005.

  1. Kurko

    Kurko Double Gearhead

  2. redneck

    redneck 1st gear

    Näyttäs hyvin säilyneeltä. Toivottavasti seur. omistajakin ymmärtää auton arvon.
     
  3. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Itse ostaisin tuon mielelläni, mutta kun ei oo varusmiehellä tuohta riittävästi. :odroll:
     
  4. Otto

    Otto Gearhead

    Miks mulla on mielikuva että toi rakennettiin jossain Turun suunnalla? Kuka/ketkä sen mahto vääntää; harrastavatko vielä?

    Ihan vaan uteliaisuudesta.
     
  5. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Mulla on V8 6/1981, jossa on kyseisen biilin esittely. Silloinen omistaja ja oli raisiolainen Hannu Mäkinen ja maalausten tekijä Seppo "Rembrandt" Määttänen.
     
  6. pas2

    pas2 Gearhead

    Öh. Hydraulit nurkkiin niin tolla kelpais mehikolaispiireissä ajella :eek: . Minun mielestäni tossa ei ole mitään ihmeellistä ainakaan positiivisessa mielessä mutta mielipide se vaan on.
     
  7. tampio

    tampio 1st gear

    on toi musta ihan hyvin maalattu vehje,ja muoti oli silloin eri(-81)hyvä et on tallessa sen muodin mukaisia autojakin :)
     
  8. pequli

    pequli Gearhead

    Mäkisen Hannu on lopettanut jenkkiharrastuksen ja räjäyttelee työkseen edelleen maailmaa pienempiin palasiin. Tuo T-bird oli omaa harrastusuraa aloitellessa juuri valmistunut, eikä ainakaan vaimentanut jenkkiharrastusintoa. Toivoisin myös, kuten ketjussa edellä, että seuraava omistaja arvostaisi suomihotroddingin historiaa, eikä rupeaisi tästä lauluautoa/rottarodia vääntämään... Uskomattoman hyvin tuo maalipinta on kestänyt ajan hammasta vaikka se kertaalleen 80-luvun lopulla Turussa kadun varressa pahasti naarmutettiinkin mutta onneksi vain lakkakerrosten syvyydeltä.
     
  9. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Taitaa olla helpompi vääntää rottarodi suorasta pellista kuin 60-luvun tunturipöllöstä... :eek: :eek: :eek: :rotfl:
     
  10. Käkö

    Käkö Gearhead

    Taitaapi tuo auto olla niitä harvoja jossa tuo lehtikultauskin on säilynyt...

    Eipä silti, lehtikultaus säilyy kyllä vuosia mutta autossa joka voi joutua kiertämään...

    Kivahan tuo on nähdä , arvuuteltiinkin taannoin et missä mahtaa ko voorti olla...
     
  11. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    No mutta suomalaisethan tekee tunnetusti vaikka mitä :)
     
  12. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Oliko tämä T-Bird kansanlaulaja goodmanilla? Jossain joskus joltain kuullut, huuhaata(ko)?
     
  13. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Goodmanin Thunderbird oli väriltään valkoinen. Ei ole sama käsittääkseni.
     

Kerro tästä muillekin!