Oikeaa harrasteautomusiikkia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja PauliP, 15.9.2004.

  1. Scottsdale1980

    Scottsdale1980 1st gear

  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kuuntelin eilen Teiwon wappiin mennessä tupla CDllisen verran Kikan parhaita. ne sopinee Nylon Beatin lisäksi mihin tahansa harrastamiseen :rotfl:
     
  3. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllä sulla on kieroutunut musiikkimaku. :poff:
     
  4. kenworth78

    kenworth78 1st gear

    Itte diggailen kovasti äijän meiningistä. Hyviä biisejä mm. Devil Went Down to Georgia, Simple Man, In America 8) .
     
  5. Redneck61

    Redneck61 Gearhead

    Samat sanat !!! Oon aika mahdoton Charlie Daniels fani, mulla on lähes kaikki hänen levynsä ja tulipa käytyä v.2005 äijän konsertissa Floridassa Strawberry festivaalilla. Lipun hinta vaivaiset 15 taalaa.

    Hienoa että löytyy hengenheimolaisia täältäkin !!!
     
  6. kenworth78

    kenworth78 1st gear

    Ittellä ei ole kun yks kokkari CD eksyny hyllyyn (vielä), mutta mitä albumeja suosittelet kun ottaa huomioon nuo yllä mainitsemani biisit? Eli siis saman henkistä menoa oikein olan takaa.
     
  7. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Enpä olisi uskonut tällä palstalla törmääväni Cosmo Jones Beat Machinen nimeen...

    Mainittakoon että se on yksi kolmesta Tukholmassa näkemistäni suomalaisista bändeistä (muut ovat muuten Micragirls & Others a.k.a 22-Pistepirkko). Cosmot olivat soittaneet Suomessa jollain pikkufestareilla jossa oli esiintynyt myös alallaan liki legendaarinen Nomads. Heidän rumpalinsa (jolla on -70 Dodge Super Bee) tykkäsi bändistä niin paljon että järjesti keikan Debaserin Gear Clubille Slussenilla - ja oli muuten hyvä!! Ja olen samaa mieltä, levyjä suosittelen melkoisella varauksella mutta livenä happoblues toimii erinomaisesti. Savo rules!
     
  8. Redneck61

    Redneck61 Gearhead


    Tässäpä levysuosituksia jos haluat saada hyvän käsityksen äijän parhaimmistaFiddle Fire 1998, The LiveRecord 2001, The Ultimate Charlie Daniels Band(tupla) tosi hyväkokoelma parhait hittejä 2002, Redneck Fiddlin Man 2002, Freedomand Justicefor All 2003. Näillä alkuun....

    Jos muuta outaw kantri meininkiä: Jackson Taylor Band tai Derryl Dodd, live at BillyBob´s Texas...

    tilaan itse paljon CD universe firmasta. On edullista...
     
  9. kenworth78

    kenworth78 1st gear

    tattista vinkeistä :D !
     
  10. Redneck61

    Redneck61 Gearhead


    Eipä kestä, siinä oli paljon kirjoitusvirheitä kun hätäisesti kirjoitin, olin justiinsa saunaan menossa. Palaillaan aiheeseen...
     
  11. Scottsdale1980

    Scottsdale1980 1st gear

    Simple man on aivan loistava biisi!! 8)
     
  12. Redneck61

    Redneck61 Gearhead

    On se ja suosikkejani ovat myös Drinkin´My Baby Goodbye, Trudy, Long Haired Country Boy, American Farmer, A Few More Rednecks, My Baby Plays Me Just Like A Fiddle, Summer of 68. Kannattaa kokeilla vaikka You Tubesta
     
  13. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Jos Danielsin Roots Remain paketin löytää, niin kannattaa ostaa. Siinä on hyvä tutustumissetti mun mielestä. Saanti voi tosin olla hankalaa. Devil went down to Georgia on kyllä kuolematon! Siihen ei kyllästy ikinä :D
     
  14. kenworth78

    kenworth78 1st gear

    Myös Jerry Reed on tehnyt version ko. biisistä. Mut ei kolaha niin hyvin koit Charlien versio.
     
  15. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Moinen versio on kyllä jäänyt multa kuulematta. Täytyypi korjata tilanne jossain vaiheessa :)
     
  16. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Mitäs mieltä kantrirokut o Bill Kirchenin Hot Rod Lincoln live-biisistä? Siitä monta minuuttia kestävästä, joka löytyy saman nimiseltä pitkäsoitolta.
     
  17. Iso Allu

    Iso Allu 1st gear

    Soittimessa mulla on useimmiten joku Meteorsin levy, tai sitten peter pan speedrock. Herää viimeistään töihin mennessä 8)
     
  18. kenworth78

    kenworth78 1st gear

    Eipäs ole ainakaan itellä kokemusta ko. kipaleesta.
     
  19. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Siinä o aika menomeininki :)
     
  20. Sluiza

    Sluiza 3rd gear

    Ite kyllä tykkään kuunnella 54'kustomissa viiskytluvun rockabillyä...Muu musa ei vaan istu siihen fiilikseen. Muuten kyllä kyllä ramones,social distortion ym..uppoo kyllä,baarissa jopa volbeat kuulostaa hyvältä!
     

Kerro tästä muillekin!