Olds A4 imarin vesiliitos

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jrasi, 29.8.2016.

  1. jrasi

    jrasi Gearhead

    Tuossa varaosamosaa rupesin laittamaan palasiksi ja imusarja olisi tarkoitus putsata, sekä maalata. Kaikki muut kikkareet sain irti, paitsi tuon 8 runnerin vieressä oleva vesiletkuliitin. Onko hyviä vinkkejä, kun on tuo teräksinen 1"(?) kierre jässähtänyt ihan kohtalaisesti alumiinisarjaan. Toholla sitä eilen lämmittelin ja tarjoilin CRC-kylpyä, mutta ei lähtenyt. Ei viitsi kauheasti takoakaan, kun tuo liitin on imusarjan kulmassa, ettei vaan halkea.
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    Onko isoa pulttikonetta käytössä? Kuumennus/jäähdytys kai on ainoa toimiva apukeino käytännössä.
    Tai sitten lenkkiavain siihen kiinni ja isolla vasaralla yms. kova lyönti aukipäin, voimaa ne on totelleet, en ole imusarjoja halki saanut, kierre muistaakseni jostain tärvääntyi mutta kesti vielä uudelleenasentamisen kuitenkin.
     
  3. jrasi

    jrasi Gearhead

    Ei ole pulttikonetta käytössä, mutta täytyy koittaa pitkällä varrella ja hylsyllä vääntää, sekä pyytää kaveria antamaan iskua.
     
  4. jrasi

    jrasi Gearhead

    Lähtihän se, kun teki ensin ruuvipenkkiin leukasuojat amuliinista ja sai imarin kunnolla kiinni. Hylsy ympärille, kiinteä 1/2" väännin kiinni ja 1,5kg pajavasara heilumaan.
     

Kerro tästä muillekin!