oldsmobile 455 kunnostus/viritys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja sauli, 20.5.2011.

  1. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Edellis kerralla oli kasassa ilman kuparisprayta, eikä nesteet sekoittunut. Lohkotasot oikaistu/laskettu, ja putsasin ne kyllä puhtaaksi nytkin. Kansia mulla laskettu 1,5mm joten normi tiivisteillä nousee Imusarja liika ylös. Kohdistin sen matokameralla, ja istui hyvin kun toiselle puolelle leikkasin peltitiivisteen, ja toiselle puolen pelkät silikonit.

    Jospa tuota vielä jakopään peltin ottaisi pois niin näkisi onko siellä vuotopaikkoja.
     
  2. SauliK

    SauliK Gearhead

    [​IMG]

    ihan uusi eaglen akseli 455 koneeseen. visiona punainen cutlass ja erittäin sievä käytöksinen ja vääntävä isolohko kahdella kaasuttimella. rautakasilla olis resepti sellaiseen moottoriin... menee toistaiseksi naftaliiniin mutta visio kytee

    mites täällä alkaa jätkillä isolohkot heräilemään?
     
    -Skeletor- tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!