Onko kokemuksia laitteesta?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja dart, 6.3.2008.

  1. dart

    dart Gearhead

    Näitä jarrusysteemejä näkyy olevan ebayssä myynnissä aika paljon.Onko jollain kokemusta moisesta, tarkoitus olis laittaa 38 fordiin nestejarrut ja arveluttaa hiukan että kuinkahan pienillä muutoksilla ko. laite sopii alkuperäiseen runkoon. hinta ainakin on järkevä.
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1935-36- ... enameZWD1V
     
  2. lake ender

    lake ender Gearhead

    Kokemusta ei ole (vielä), mutta seuraavaan rojektiin aattelin tollasen laittaa. Jos ei sitte taas tule eteen "ilmasta" tehostin/pääsylinteri yhdistelmää, jonka saa kuitenkin rempata uusiks+suunnitella asennukset, polkimet yms. Ajan (ja rahan?) säästö mielessä tollanen on tarkotus 48:siin kanssa hankkia. Kai noita jollain on rotteloissaan?
     
  3. cuda69

    cuda69 Gearhead

    kaverilla on tuommonen sevyn 55 pikapissa ja ainoo joka teetätti hieman oli lattiaan tuleva reikä,tuon polkimen liike on hieman "pitkä" muuten ok ja tuli hyvät jarrut.
     
  4. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Mulla on tommonen. Liike ei ole pitkä jos asennetaan oikein eli polkimen varsi tulee läpi lattian vinosta etuosasta ja pitkittäisliike jää lattian alle.
     
  5. dart

    dart Gearhead

    mä olen kovasti koittanu puntaroida että laittaisko tollasen vai 39:n alkuperäisen poljinsysteemin. Suunnilleen samoissa hinnoissa tuntuu pyörivän ebayssä. tietysti jos jollain sattuu lojumaan juurikin 39:n polkimet ylimäärisenä ja haluaa niistä luopua sopivasti niin saa soitella 050-3073324
     

Kerro tästä muillekin!