Onko sinulla kaasarisi päällä...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja herrakani, 2.11.2003.

  1. herrakani

    herrakani 1st gear

    Tommosestahan sais jo modattua vaikka mitä.
     
  2. Olds-homo

    Olds-homo 1st gear

    Tuommosesta vakioputsarista saa todella loistavan Hi-Flow version, kun kääntää tuon kannen nurinpäin. Eikä maksa mitään.
     
  3. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Häh??? siis kannen nurinpäin?? Jolloin kaasarin ja kannen väliin jää ehkä 5mm????
    En varmaan taaskaan tajunnut mitä tarkoitettiin?
     
  4. DeS

    DeS Gearhead

    Orkkis öljykylpy pulmaitsari muutettuna kuivaksi alapuolelta imeväksi
     
  5. Teemu

    Teemu 1st gear

    318 pikkulohkon päällä 5" halkaisijaltaan ja 1,5" korkea kromi putsari. Ihan tavallisella mutterilla siinä. Nätti ku sika pienenä.
     
  6. Olds-homo

    Olds-homo 1st gear

    Kyllä sinne jää tilaa. Ainakin noissa "pannuissa" mitä mulla on. Kokeile, niin näet.
     
  7. Wiikki

    Wiikki 1st gear

    Flattop Cadillacin keulilla on alkuperäinen peltihirmu, n. 17" halkaisijaltaan. Aiemmissa vehkeissä on kyllä järjestään ollu kromitarvike, ja vielä aivan viutiloita liian piukkaan väännettyjä!
     
  8. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Onko sulla Wiikki Cad? :-o

    Hain purkaamolta läjän tosivanhoja putsareita, niin hienoja että tekis mieli laittaa kirjahyllyyn, vaikka jostain euroista kai ovatkin... Eiköhän niillä saa näköä koneeseen kuin koneeseen kun vähän muuttaa. :smile:
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ainakin vanhoissa Käkkylöissä tää toimii, suti puristuu edelleen ihan normaalisti kannen ja pohjan väliin eli suodattaa. Sen sijaan reunoilla jää putsarin rungon ja kannen väliin sellainen sentin-parin ilmarako. On aika rouheet imuäänet :smile:
     
  10. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Nii joo se jää filtterin varaan eikä reunojen, viddu kun kesti taas tuonkin hoksaaminen mutta ei ollu eka kerta eikä varmaan viimeinen :smile:

    Homma siis toimii jos on tilaa putsarin ja pellin välissä. Eli se muutama milli mitä mulla on ei riitä.
     
  11. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Voihan sitä toki koristella konehuonetta kromatuilla osilla,ilmanputsari,venakopat,termarikotelo,laturinteline,jakopäänkoppa,jne lisäksi kiillottaa alumiiniset osat kuten imusarja,kannet ym. lopuksi billet-jakaja.Maalata lohkon kirkkaan väriseksi,keltaiset tai miksei neon-väriset tulpanjohdot,kaikki johdot ja letkut koristesukan sisään ja saadaan toki kaunis joulukuusi,mutta kun kaikki tekevät samanlailla on siitä maku jotenkin poissa...
    Omassa on konehuoneessa kaikki alkuperäisessä sävyssä eli MUSTAA.Kerran eräs heppu ihmetteli miksi en kiillottanut alukansia ja imusarjaa vaan maalasin ne heti mustaksi.Ei ymmärtänyt kun sanoin,ettei tässä konessa ole tehtaalta lähtiessäkään ollut mitään muuta kuin mustaa ja sellaisena se myös saa pysyä.
    Ironista kyllä,kun avaa konepellin jossain ja paikalle ilmestyy utelijaita,niin kommentti on yleensä SIISTI tai HIENO.
    Siis vaikka kaikki näyttää alkuperäiseltä ja ilmanputsarin virkaakin hoitaa vakio mustapeltinen jossa sisällä K&N filtteri.

    BLACK IS BEAUTIFUL
     
  12. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Mulle kelpaa hyvin toi originelli musta 30cm levee pannu kaasarin päälle, kun ei toi 5.7d muutenkaan oo mikään näyttelypeli :smile:
     
  13. 454SS

    454SS 3rd gear

    Mikä on kaasari?? :lol:
     
  14. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Tieseli :smile: :smile:
     
  15. Otto

    Otto Gearhead

    Eräällä tutulla jampalla on letukan koneen päällä tri-power, lohko on maalattu, ja kaikki, siis ihan kaikki, muu kiiltää. Kyl se mun mielestä on hieno... Näin koneen pukissa viimeks, kunhan auto muuten valmistuu, niin taas kamerat räpsyy näyttelyssä. Mut tollanen "käyttö-likainen" kone kromatulla tarvikeputsarilla ja kromatuilla tarvike venakopilla ei oikeestaan o paljon minkään näkönen... Tällä tietämällä taidan itse maalata tulevan imusarjan. Ensi viikolla ehkä eri mielipide? heh... Mitenkäs noi kromipintaset tarvikevenakopat, kuinkas monella on vielä esmes letukan pikkulohkossa orgis kopat? Näähän on vähän samaa osastoa?
     
  16. tomimk

    tomimk 1st gear

    Kokeilen "luonnonväriä" eli huoneenlämmössä kuivavaa F-luokan (155 astetta kestävää)käämilakkaa hienolla hiekalla hiekkapuhallettuun pintaan. Tulee veikeen näkönen!
     

Kerro tästä muillekin!