Overdrive.fi - tarra

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja KajS, 6.10.2006.

  1. KajS

    KajS Gearhead

    Puolen vuoden harkinnan jälkeen liimasin Overdrive.fi - tarran '05 taunusturnierin (siis farmarimondeon) takalasiin.

    Tosiharrastajat ihmettelee, että mitä vattua, eihän tuossa vehkeessä, pappakulkimessa , isolohko mylvi eikä 904:nen leviä kasikolmevarttisen kera voiman käskiessä.

    Ei niin, mutta olen huomannut että ns. harrastan tuotakin laitetta. Ja onhan mulla custom-kromatut-venttiilihatut.

    Jotta, älkää arvon raati kiilatko ojaan mondeon nähdessänne. Ylläpito saa sitten tilanteen niin vaatiessa minua poistamaan tarran...
     
  2. MustangSally

    MustangSally Gearhead

    Ööö...on mullakin se tarra ollut vaikka kuinka kauan eskortissa eikä kukaan ole sanonut mitään. Ei tullut tarran mukana ohjeita mihinkä sen saa liimata ja mihinkä ei.
     
  3. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    Mulla se tarra on tallihirmun lisäksi Opelissa... :odroll:
     
  4. TiGGer

    TiGGer 1st gear

    Mukavia tarinoitakin olen kuullut näistä käyttövekottimiin liimatuista tarroista :)
    Ovat herättäneet selvästi huomion, mutta asianomaiset kertokoot itse enemmän jos haluavat :)
     
  5. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    On meikäläiselläkin se tarra sierran takalasissa :eek:
    Tosin löytyy siitä cossuklubin tarrakin :oops:
     
  6. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Olis ees koko tarra.. :cry:
     
  7. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    mistä noita tarroja saa?
     
  8. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Meikäläinen onnistu hukkaamaan ko. tarran :oops: :rotfl:
     
  9. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Tarroja saa tulemalla Overdrive.fi-bileisiin 28.10. Helsinkiin, jossa lipun ennakkovarauksessa (10e/nenä) saa tuollaisen tarran kaupan päälle synttäreiden kunniaksi. Normaalihinta tarralle on 4 euroa + kulut jos maksetaan ennakkoon ja lähetetään postissa.

    Mulla on tarra myös Opel Astrassa, joten ei oiken mikään voi mennä pahemmaksi :D
     
  10. blt4spd

    blt4spd Gearhead

    Voithan sää edes nähdä sen tarran elävänä, jos ajat mun taksin perässä :D

    Mullakin se tarra on taunus mark5:n (mondeo) takalasissa.
     
  11. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Minullakin on Overdrive tarra Taunuksen(Mondeon) takalasissa.
     
  12. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Joo nähty on, sais vaan valijanttiin sen.. ja ehken datsuniinkin...
     
  13. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Mulla on myöskin tuossa omassa "raatovankkuri" astmassa kyseinen tarra, itseasiassa löytyy tuplana, täytyyhän se olla kummallakin puolella takasivuikkunoissa 8)
     
  14. blt4spd

    blt4spd Gearhead

    et sää sitä tarraa saa, en mää myy sitä! :D
     
  15. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    No en mä sun tarraa tarvii :D
     
  16. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Minäpä Liimasin oman "Baarin" tiskiin moisen... Sen jos siinä joku näkee, niin ei luultavasti muista nähneensä :rotfl:
     
  17. MustangGT

    MustangGT Gearhead

    Kyllä minä ajattelin sen Overdriven tarran Granaattiin liimata.
    On se sen verran Rock auto talvella.
    Ja tietysti musset saa omansa! Ja ehkäpä parkekkeen ovi ja tallille tietenkin.
     
  18. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Tarroja edelleen jäljellä täällä!!!!
     
  19. jenkkijuuso

    jenkkijuuso Gearhead

    Joko tarroista on tehty toisinpäin oleva painos?
    Eli nykyinen tarrahan sopii paremmin apparin puolelle autoa kun on nuo liekit ns. oikeaan suuntaan mutta olis hyvä jos toiselle puolelle sais tarran mistä liekit lähtisivät i:sta taakse päin eli ns. tulo suuntaan, vai oonko mä vaan hieman liian pikku tarkka :D
     

Kerro tästä muillekin!