Paskat tuotteet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Quest, 5.9.2009.

  1. kauko-63

    kauko-63 Gearhead

    ostin juuri natsisivasta eli siis lidlistä lukkopihtisarjan 3kpl erilaisia pihtejä,maksoi 8 euroa,kestää sen minkä kestää.
     
  2. VesQ

    VesQ 1st gear

    Mistä saa ostaa kunnon tippakannuja, siis sellasia missä pysyy säiliöosa kierteellään myös ensimmäisen avauksen jälkeen. Sellanen mikä ei vuoda letkun molemmista päistä sekä pumppumekanimista ja kannen ja säiliön välistä ?
     
  3. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Magnumin jakoavaimet, ainakin 8" oli valmiiksi jo huonompi ku kaks vuotta käytetty bahco jota oli käytetty vasarana, vääntimenä ja ihan minä hyvänsä.

    Wurthin zebra-letkuklemmarit, ei kestä kiertää kireälle.

    Black and deckerin halpis rälläkkä
     
  4. mielikuva

    mielikuva 1st gear

    Ostettiin Saupartista Saukkolasta pajavasara aikoinaan. Toisalla tai kolmannella lyönnillä menee moskan metalliosa halki varren kohdalta... Varsi säilyy ehjänä... :rotfl: Ei haettu tilalle uutta kun se oli jo ekalla kerralla kamalaa kun tulee jaloille.
     
  5. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Niin, itsehän en tideä tietokoneista juurikaan mitään mutta omasta mielestäni käytän niitä kuitenkin suhteellisen sujuvasti. Nyt uusin koneen ja sorruin Vistaan, laskeskelin että pelkästään printterin ja scannerin asentamiseen on mennyt tunteja (ja molempiin löytyy tietysti alkuperäiset asennuslevyt mutta kun ne ovat XP:lle) eikä kumpikaan toimi vieläkään. Printterri printtaa puoli sivua kunnes pimeää, scanneri scannaa yksivärisen vihreänä. Molempiin on päivitetty ajureita sen minklä tämmöien tumpelo osaa mutta parempaan en minä pysty. Ja sitten ulkoinen kovalevy (joka on ollut samalla kuvien varastona) ei löydy ollenkaan Vista-koneella. Kaikissa valmistajan kotisivu sanoo että pitäisi toimia Vistalla mutta kun ei niin ei. Ja kyllä, kaikki toimivat XP:llä ilman ongelmia. Eli itse olen menossa takaisin koneen myyneeseen liikkeeseen ja polvillani rukoilen jotta jos saisi XP:n takaisin...
     
  6. mie

    mie Gearhead

    Mainittaakoon lasiset pilttipurkit (siis ihan vastaavanlaiset, mutta ilman logoja), joista moni liike tuntuu myyvän paikkamaaliannoksia. Kerran sen ehkä saa suljettua, mutta toisella kertaa korkki hyppää jo pois, kun ei kannen kierteet pidä. Vaihdettava maali joko uuteen purkkiin tai paketoitava koko laitos elmukelmuun ja teippiin.
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Hessumobiilin 30€:n akku (onpas ihme :poff: ). Kesti se kyl sentäs puol vuotta normaalisti, sen jälkeen saikin aina vartin verran odotella et jaksoi taas pyöräyttää käyntiin, jos kone oli jo valmiiks lämmin. :lol: Nyt jo naurattaa, mut kerran oltiin :pinup: kans kontulan jetillä tankkaamas (ja oli vissiin tokat "treffit"), ku eukko sai ruveta pukkaamaan autoa mittarilta pois mun avustaessa ja ohjaillessa. :rotfl: Ja takanahan ei ollu yhtään jonoa... :x :odroll:
     
  8. kma68

    kma68 Gearhead

    Ai tuoko on yleistä? Minä kun ostin liikkeestä korjausmaalia ja laittoivat sen lasipurkkiin, niin se piru vuosi hiukan kun oli kaatunut penkillä. :x Onneksi oli muovipussissa joka jopa piti maalit sisällään. :poff:
     
  9. malonari

    malonari 1st gear

    Meillä kun noita pilttipurkkeja tulee kun liukuhihnalta niin pyysin vaimoketta peseen muutaman mun maali plotrailuja varten ja...
    Niin tosiaan kävi että kannet auki kaikista :mad: luulin et tinneri
    saa kannet poksahtamaan kun kierteelle kuitenkin meni hyvin ,
    yön aika kannet auki , eikun fooliota päälle piukasti :wink:
     
  10. malonari

    malonari 1st gear

    Tosiaan noi letku klemmari on hauskoja jos niitä halvempia motonetista
    ostaa :rotfl: kun pääsis edes liki kiristys kohtaa mutta kun ei ,jo lyö tyhjää :poff:
    Ennen tuli "lainattua" duunista haponkestäviä klemmareita , tietysti vertailu
    pohja on väärä mutta ei oo rehellisyys kannattanu :)
     
  11. Jza

    Jza Double Gearhead

    Kuule näitä riittää. Minäkin olen asentanut useamman kymmenen XP:tä koneeseen, kun asiakkaiden Vista on alkanut kettuilemaan. Eikä mulla ole edes mitään loppukäyttäjille suunnattua firmaa :rotfl:

    Ja nyt kun 64 bittiset käyttikset alkavat olla kotikoneissakin yleisiä, niin sittenhän meillä vasta soppa syntyy. Ajurit ei toimi ja niiden pitää olla digitaalisesti allekirjoitettuja (suomeksi: maksettu microsoftille, että saavat ajurinsa toimimaan), wanhat ohjelmat ei toimi ollenkaan tai toimii niin ja näin... Yrityskäytössä toi 64 bittisyys ei niinkään ole ongelma, kun palvelinten toimittajat tuottaa kaikki ajurit ja testaa, että ne kanssa pelaa. Mutta joku kotikone, joka on täynnä sitä ja tätä softaa, niin hiphei :poff:
     
  12. kad_boost

    kad_boost Gearhead

    nuissa pilttipurkeissa muoviset kierteet nii ei kestä,ainoastaa isommissa ruokapurkeissa metalliset "kierteet" nii kestää.

    kurkkupurkit ym on hyviä mutta tietenki vähä isompia
     
  13. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Itse myöskin natsisivasta ostellu työkaluja ja laitteita, eikä pahaa sanottavaa ole yhestäkään vehkeestä. Tuntuvat satunnaisessa käytössä kestävän loistavasti.
     
  14. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Aika jännä.. kun meillä on ollut tapana vuosia laittaa pilttipurkkeihin maalin jämiä tms. Ei ole auennut itsekseen, tosin ei aina ole kestänyt avata ja sulkea toistuvasti ikuisia kertoja.

    Eli toiminut on. Mutta, sitä tosiasiaa että esim kurkkupurkin metallikierre on parempi, ei mikään muuta :wink:
     
  15. pizzamake

    pizzamake Gearhead

    Bilteman se pikkuinen "kanttauskone"?
    On YLIVOIMAISESTI ALIVOIMAISIN aparaatti !!!
    Paremman kantin saa peltiin jos käsin vääntää vaikka ruuvipenkissä?
    ON HUONO, eikä kannata ostaa!
     
  16. voihanrontti

    voihanrontti 2nd gear

    Kierukka -mallin energiansäästölamput. Koskeekohan kolmen vuoden takuu sitä, että hajos käsiin kun kiersin sitä paikalleen :odroll:
     
  17. Jza

    Jza Double Gearhead

    Noi on kaikki esl:t ihan suolesta. Keittiöönkin aamulla kun kömpii kahvia keittämään, niin se on juotu ennen kuin lamppu palaa kirkkaasti. Tulee muuten kerrostalojen rappukäytävän valaistukset vielä huvittamaan tätä kansaa jossain välissä :rotfl:
     
  18. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Onhan noita vissiin jotakin halogeeneja, mitkä käy ruuvaten hehkulampun tilalle ja valaisevat heti jopa kylmässä.

    Mä erehdyin ostamaan sellaisen pikkukantaisen kohdelampun tilalle jonkun halvatun ledikimpun, kun ei K-raudassa muuta ollu tarjolla. Maksoi parikymppiä ja tulee vihertävää valonkajoa ehkä puolet siitä mitä 25W:n hehkulampusta. :wc:
     
  19. dallas

    dallas Gearhead

    ebaysta tilasin kerran takavaloihin led-polttimot.
    tulivat kiinasta asti eikä maksanukkaan juuri mitään mutta ei niilä kyllä mitään teekkään.
    ekasta lampusta lähti se muovinen kupu irti siitä metallikannasta jo kiinnikierrettäessä. ne jotka sai ehjänä paikoilleen nii parkkivalot vielä jotenkin näkyi mutta jarruvalot ei kyllä kirkastunu juurikaan yhtään. vielä kun on nuo (punaset) vilkut takana samassa lampussa jarruvalon kanssa niin empä viittiny laittaa ollenkaan, ei olis kyllä takanatulijat huomannu mitään.
     
  20. SamiL

    SamiL Gearhead

    "Energiansäästö"lamput ovat oikein lobbareiden riemuvoitto. Niiden valmistajat ovat saaneet kaikki Euroopan päättäjät narutettua.
    Ne eivät kestä sen kauempaa kuin hehkulamputkaan, jos sitäkään. Valotehokaan ei ole kummoinen ja lamppua joutuu polttamaan paljon kauemmin kuin normaalihehkulamppua, että sen saa kirkastumaan. Pakkasessa ne ovat vielä onnettomampia. Siitä ei juurikaan puhuta, kuinka paljon enegiaa ja myrkkyjä niiden rakentamiseen vaaditaan. Entinen hehkulamppu sisälsi vain tyhjiötä ja hiukan metallia ja lasia. Eivätkä ne kaikki kuitenkaan päädy oikeanlaiseen käsittelyyn loppuunpalettuaan.
     

Kerro tästä muillekin!