Pelkääjän puolen takapyörät ulompana ku kuskin puoleinen, perä 10 pulttinen8,5???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja ktappinen, 8.4.2017.

  1. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Kilpi/koppa perästä irti ja kurkkimaan ettei ois kemppi lukkoa

    Tai sitten vaatii erillisen lisäliemen ja käytetty vaan lsd öljyä joka jumittaa lukon kiinni, tai aiheuttaa kolinaa mutkissa
     
  2. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Pitää kurkkia mitä perän sisällä on. Nesteen hypoidi LS 80W-90 kokemuksia?
     
  3. passerby

    passerby Gearhead

    pahoittelut, aiheesta en mitään tiedä mutta muutama vuosi sitten jalkaisin liikkuessani näin pysäköitynä jonkun 84-96 mallisen chevy vanin takaapäin jossa oli taka-akseli aivan toisessa laidassa.. paljon enemmän kuin 2 senttiä.
    jäin ihmettelemään että mikähän sitä oikein vaivasi? :rolleyes: .... en viitsinyt mennä vieraan auton auton alle könyämään vaan jatkoin matkaa.
     
  4. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    On erittäin todennäköstä että 275lla kumilla raapii kiinni ellei vanne oo just passeli. Ite just muokkailin runkoa kun aikanaan ruostekorjailin 15-16 kesäsenä vähän turhan huolimattomasti ni otti ihan reilusti kiinni vaikka on 0 et vanteet... eli tsekkaa mistä ahistaa ja jatkotoimet sitten sen mukaisesti ;)
     
  5. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Noniin. Koppa irti ja eikös se ollut kemppilukko :mad:.
     
  6. RaiRai

    RaiRai Gearhead

    Joo tuo ei tartte lisäaineita :)
     
    Saetkae tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!