Penkkien verhoilua Virossa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja Fleetline, 13.11.2012.

  1. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Onko kellään kokemuksia ja vinkkejä tekijöistä . Kun muutenkin olen reissussa sielläpäin pakulla loppuviikosta niin vois vaikka ottaa Buickin penkin mukaan jos löytyis tekijää
     
  2. vani91

    vani91 Gearhead

  3. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Tää mulla oli jo tiedossakin, muuten tuntuu olevan hiljaista..

    No toisaalta tää poikis puhelinsoiton frendiltä jolla oli tiedossa verhoilija ihan koto Suomesta. Nyt on jo hommat sovittu ja penkit lähtee hälle! KIITOS!!
     
  4. laakkius

    laakkius Gearhead


    me ollaan jonkin verran käytetty http://nahksadul.com/ palveluita, jälki on hyvää ja edulliseen hintaan. Kaveri puhuu jonkinverran suomea ja englantia.

    tässä mun ponun takapenkki, hintaa tuli 200€
    [​IMG]
     
  5. Mr Dart

    Mr Dart Gearhead

    autoverhoilu.fi pajan pojat pyysivät kahden normaalin erillisen etupenkin tekonahka verkoilusta 1500 euroa. Halpa vai kallis, päättäkää itse.
     
  6. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Tuohan on aivan sikahinta. :eek: Mulla on justiin menossa yhden auton erillisten etupenkkien + takapenkin verhoilu. Työ tehdään Suomessa ja kuittityönä. Keskiosat laadukasta kangasta, laidat nahkaa ja sivut tekonahkaa. Hintaan 1000€ +materiaalit.
     
  7. laakkius

    laakkius Gearhead

    Virossa etu- ja takapenkit keinonahalla verhoiltuna 750€
     
  8. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    turha mennä turkua kauemmaksi, kysykääs hintaa mr kulmalalta, hyvää laatua tekee & siedettävään hintaan !
     
  9. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Tai Rantalan Miialta Tarvasjoelta.
     

Kerro tästä muillekin!