Photorally, aihe: Kiitos kaikille aikojen saatossa osallistuneille!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Elky70, 1.7.2012.

  1. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika 10-11.6.

    Jos ja kun se äänestys alkaa toimimaan niin saako omalle kuvalla antaa pisteitä?
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika 10-11.6.

    Ei kait sitä ole mitenkään kielletty.
     
  3. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika 10-11.6.

    Ei ole kielletty.
    Mun mielestä jokainen menee sen mukaan mitä omatunto ja objektiivinen näkemyksensä sanoo, eli äänestää oikeasti kolmea parasta kuvaa.
     
  4. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika 10-11.6.

    en oo koskaan äänestäny omaa kuvaa enkä äänestä jatkossakaan.
     
  5. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika 10-11.6.

    X 2

    Sitä vaan on vaikea olla objektiivinen kun on kumminkin nähnyt vaivaa sen itse ottamansa kuvan eteen ja pitää sitä niin hyvänä, että ylipäätänsä lähettää kisaan...

    Mutta tää on leikkimielinen skaba ja kukin äänestäköön tyylillään, me mennään pikkupirun kanssa näin. :D
     
  6. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika 10-11.6.

    No kerpele. Niin kova meno päällä et olin vallan unohtanut pistää tuon äänestyksen päälle et: salli arvostelu tähdillä. Noh, Jos joku haluaa lähettää vielä kuvansa niin huomiseen asti aikaa ja aloitetaan äänestys maanantaina ja päättyy torstaina, just sopivasti ennen jussia.

    Tuossa parilta henkilöltä oli tullutkin viestiä et ois laittanu kuvansa mutku... niin suodaan heille mahdollisuus osallistua?
     
  7. Elky70

    Elky70 Gearhead

  8. Putte

    Putte 1st gear

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika: 15.-18.6.

    Eipä näköjään tullut niitä lisäkuvia, mutta kyllä tuostakin ne kolme erottuvat ylitse muiden.
     
  9. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika: 15.-18.6.

    No vituixhan tää mun ensikerta meni kun tuli juttua tästä photorallysta nimimerkki 1320 kanssa Espoon cruisingissa ja enhän mä tota etusivua ollu lukenu joten se mun kuva EI ole juuri otettu. Tosin ne kaikki Ns. "tavarat" löytyy eli pystyn saman kuvan ottamaan koska vaan mutta sääntöjen vastainen se mun kuva tällä hetkellä on. Meniköhän nää äänestykset nyt persiille.? :argue:

    Ja en äänestäny omaa kuvaa. :rotfl:
     
  10. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika: 15.-18.6.

    Noh, nyt kun ei vielä tiedetä mikä on sun kuva niin ei tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä. Menihän tää nyt muutenkin vähän persilleen... hutkitaan savun hälvettyä mikä meni pieleen, eli katotaas asiaa sitten kun voittajat julkistetaan. Ei tästä kannata ottaa stressiä. ;)
     
  11. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika: 15.-18.6.

    Ja äänestys on vihdoinkin päättynyt!

    1. calkemp

    [​IMG]

    2. A.X.U.

    [​IMG]

    3. Ranex

    [​IMG]

    Onnittelut voittajille!

    Seuraava aihe on...??
     
  12. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika: 15.-18.6.

    Onnittelut !
     
  13. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Re: Photorally, aihe: Children. Äänestysaika: 15.-18.6.

    Onnittelut täältäkin.
     
  14. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Re: Photorally, aihe: ???. Kuvausaika: 19.6.-5.7.

    Otin nyt vapauden pidentää tuleevaa kuvausaikaa viikolla, eli 19.6-5.7. koska nyt on hieman menoa ja vilskettä itse kullakin niin saattaa olla parempi tähän väliin ottaa nyt tälläinen vähän pidempi väli.
     
  15. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Re: Photorally, aihe: ???. Kuvausaika: 19.6.-5.7.

    Hyvä juttu, mennään näin.
    Nyt vaan uutta aihetta kehiin ....
     
  16. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Re: Photorally, aihe: ???. Kuvausaika: 19.6.-5.7.

    Millä mä sen jumbokuvan otan, kun ei oo aihettakaan? Nyt herätys vai otetaanko tälle kierrokselle Elkyn arkistoista aihe??
     
  17. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Re: Photorally, aihe: ???. Kuvausaika: 19.6.-5.7.

    Ompas sööttejä kuveja.

    Jos calkempiltä ei heru aihetta, niin ujosti voisin ehdottaa seuraavaa:

    Asetelma: parhaat kuvat tuppaa olemaan enemmän tai vähemmän vahinkoräpsyjä vauhdikkaista todellisista tilanteista, niin nyt vois olla toisen ääripään aika; eli idea on ottaa lavastettu tilanne, mielellään vielä silleen, että kuvassa esiintyy jonkun muun kuin oma ajoneuvo. Tämä olisi kahdella tavalla haastava, ensin pitäisi saada hyvä idea ja toiseksi pitäisi kohdata sosiaalinen haaste ja pyytää vaikka jossain tapahtumassa jonkun autoa asetelmaan osaksi.

    On vähän jäänyt kommentointi viime aikoina vähälle kiireen vuoksi, pyrin korjaamaan tilannetta tulevaisuudessa, jo oman mielenterveyden ylläpitämiseksi.
     
  18. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Re: Photorally, aihe: ???. Kuvausaika: 19.6.-5.7.

    Ok, kun aihetta ei kuulu eikä näy niin mennään tuolla leivonharrin ehdotuksella: Lavastettu.
     
  19. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Re: Photorally, aihe: Lavastettu. Kuvausaika: 19.6.-5.7.

    Tuleva viikonloppu aikaa ottaa lavastettu kuva.
     
  20. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Re: Photorally, aihe: Lavastettu. Kuvausaika: 19.6.-5.7.

    Ja taas vain 3 kuvaa, joten pidennetään kuvausaikaa vielä viikolla? Jo lähettäneet saavat laittaa uusiksi jos on sitä mieltä että parempi kuva jäi ottamatta.

    Taitaa kesä nyt rokottaa osallistujia.
     

Kerro tästä muillekin!