Piäkaupunk seuvun nopein auto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja jukka63, 24.12.2008.

  1. ransu68

    ransu68 1st gear

    Kyl mun mielestä toi nopein pitäs EHDOTTOMASTI RATKAISTA SULJETULLA JA ENNEN KAIKKEA TURVALLISELLA alueella!!!!!!!!!!! Se on hiton ikävää lukee lehdistä että auto syöksyi jalkakäytävälle jonkun kisailun seurauksena :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo: :soosoo: Niitä uutisia on ollu jo ihan liikaa. Ja AINA on niitä jonka kaverilla on nopeenpi auto ku virallinen suomen ennätys. No ajaaha noi jotkut pyörilläkin 250 tukholman kehäteillä. Semmonen ku päräyttää jonkin mummelin riisinpaahtimen peräluukusta sisään niin onpa jälki kaunista katsottavaa.............. No muttta ainahan sitä liikennevalo kiihdyttelyä harrastetaan tehdäänpä mitä tahansa.
     
  2. AGT200

    AGT200 1st gear

    Pääasia että on vaihtoehtoja. En väittänyt et noi street&strip sulkisi toisiaan pois. Katuhomma vaan on jotenkin kiinnostavampaa, seisoa motarilla kuminsavussa parinmetrin päässä(ei kuitenkaan edessä :D ) parista tuhannen hevosvoiman autosta. Ne kaikki rituaalit lähdön valmistuleineen. Minusta jotenkin kiehtovampaa kuin edes maata tömistävät top fuelerit kattoa katsomosta.

    Varmaan ajaminenkin on kivaa, ei kai ne muuten sitä tekisi?
    Hyvää kesän odotusta!
     
  3. herrakani

    herrakani 1st gear

    Tää menee talvella aina tähän.

    Ehdotus:

    Piirrä viiva lumiseen maahan.
    Pissaa.
    Mittaa pisimmälle ulottuvat keltaiset roiskeet.
    Julkaise tulos.

    Se, joka pissaa pisimmälle, omistaa PK-seudun nopeimman katuauton.
     
  4. kime2

    kime2 Gearhead

    Ei ei,sillä on vaan paras paine :poff:
     
  5. kimple

    kimple 1st gear

    Näissä on tunnelma kohdallaan 8)
     
  6. Jza

    Jza Double Gearhead

    Onko ahtaminen sallittu?
     
  7. buick8791

    buick8791 1st gear

    Vaatii ulkoisen hukkaportin...
     
  8. herrakani

    herrakani 1st gear

    Eri luokat eri polttoaineille? Top alcohol kun oktaaniluku ylittää 3 promillea jne..
     
  9. Jza

    Jza Double Gearhead

    Eli SuperGasikin voidaan ottaa mukaan? Vedetään naurukaasua kunnon henkäys ja yritetään osua 0.99 metrin päästä kennoon...
     
  10. makeheikki

    makeheikki 1st gear

    en tiä tsadin touhuista mutta tampereen nopein kiesi on yhen riken 68 chevelle vai olikse kamino, joka majaili finlayssonilla, ollu sitä jo vissin 15 vuatta, tosin se ei ikinä saanu sitä kokoon....mahtoko olla paljon muuta kun tyhjä hylsy.....
     
  11. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    Mä koitin toa hommaa tallin nurkalla mut hukkaportti rupes brakailee peräpäässä-varmaankin liian etunojaisesta asennosta johtuen- ja taisi sieltä sitte lentää vähä koksiakin hankeen..no enpä saanu muuta aikaseks ku "syväpestävää" pyykkii koto vietäviks.

    Mut oikeesti mitähän vitun väliä sillä on jos on "Piäkaupunki seuvun "nopein ?
    Ei oo tietysti häpee olla nopee -mutta kyllä sensuellit naiset ainakin tykkää enepi tälläisistä hitaahkoista, piinaavista. matalalta tasaseen puksuttavista diiseleistä, jotka tarvii vähä aikaa ja vaivaa kunnes täysi ruuti pamahtaa hekuman huipulla... :rotfl: :poff: :argue:
     
  12. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Tässä pitäis kyllä olla vanhuusindeksit käytössä kun noi nuoremmat saa tasoitusta. 20 v. pro kuusi 30 v.0,5 sek. etumatkaa ja yli 50 v. voittaa jos alle minuutin lähtee :rotfl:
     
  13. studio57

    studio57 Gearhead

    entäs vaikuttaako tässä pissaako verhoilun läpi vai riisuttuin verhoiluin... verhoilulla kun on tällä topicilla näyttäny olevan suuri vaikutus suorituskykyyn :rotfl:
     
  14. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Ehdottomasti varaslähdöksi luetaan jos on niin kiihtynyt jo essonbaarissa ettei ehdi riisua verhoilua ennenkuin lähtee :rotfl:
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Vois se Verrari osoittauatua petymykseksi eli pidä vaan varmuuden vuoksi siellä kaverin kaverin tallissa. :poff: :rotfl:
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Tai sitten ne kellot pelottaa, ne kun usein murskaa unelmat ja kuvittelut.
     
  17. kime2

    kime2 Gearhead

    Tuollanen testosteroini verrari ei pärjäis edes mun kotikylän nopeimmille ja ne on muuten letukoita molemmat,kuinkas muuten 8)

    Ja edelleen puhutaan siitä varttimailin kiihdytyksestä,ei siitä et voiko sen matkan päässä saavutetusta vauhdista vielä kääntyä :soosoo:
     
  18. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Eiköhän tämäkin lähde siitä samasta mistä 99.9% suomalaisten asioista. Eli siitä, että suunilleen ton määrän lahtökohta kaikelle toiminnalleen ja esiintymiselleen on, että "mitähän noikin musta mahtaa ajatella"? Ei oikeesti hävetä vaikka olis hitain ja viiminen; joku se on joka tapauksessa ja pääasia, että on kalustoa mukana. Ilman niitä olis vielä tylsempää, niin radalla kuin puutarhassakin. Ainkkain mulle oli aika avartava kokemus ensimmäinen kilpailu, suuri asiantuntija ja lausunnon antaja tajuskin, ettei tajua touhusta eikä ajamisesta yhtikäs mitään. Olin kuitenkin ekan kisan käynyt kattomassa jo '76 joten kuvittelin tosiaan ymmärtäväni lajista jotain, kommentointiääni katsomossa vaimeni aikalailla. :rotfl: Noi katuvedättelyt tai GTI-päivät on henkisellä osastolla ihan lasten leikkiä verrattuna "oikeeseen" kilpailemiseen, en tiedä onks ne noi puitteet vai mikä sen tekee, mut kovasti kriittisemmäks sitä siellä tulee suoritustensa suhteen ainakin meikäläinen. Siis nimenomaan oman suorituksensa suhteen, autot nyt on mitä on.
     
  19. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Se on kato paljon hienompaa kun voi pienessä porukassa Esson baarissa kehuskella nopeudellaan sekä onnistumisillaan ja sitten piiloutua metsän tai kaupunkien siimeksiin vertailemaan niitä muiden vastaaviin juttuihin. Sitten on kiva jälkeenpäin kehuskella taas siellä Esson baarissa kuinka nopea on, ilman, että siitä jää minkäänlaista dokumenttia, todistajaa tahi vaikka edes mainintaa aikakirjoihin. Ja onhan tossa asfalttiviidakossa sekoilemisessa sekin puoli, että kun siellä sekoilee, voi joku muukin keskenkasvuinen jopa nää sekoilijat huomata saaden samankaltaisia älyttömiä viboja ja suuri yleisö sitten kun löytyy 5-10 kuollutta tommosen 10 sekunnin auton riistäydyttyä adrenaalihöyryisen höyrypään käsistä :mad:

    Täytyy vaan toivoa, ettei..............
     
  20. studio57

    studio57 Gearhead

    meilläpäin oli joskus 90-luvun alkupuolellla liki "1000hp" remmiahdettu 4d isolohko perheauto, joka söi 100litraa/100km ja sai pikkulapset itkemään ja teinit pelkäämään kun suht avoimella putkistolla jyräsi pienkaupungin kujilla. tekniikan tekijän mukaan pyöri ahdin 2x moottorin nopeuteen verrattuna ja ahtimen päällä oli pari komiaa jostain löytynyttä carteria... noh.. kemoralla sitten oli näytön paikka ja aikakin oli mallikas 12s !!! matka vaan oli hiukan väärä "200m"... tästäkään ei teknikot huolestuneet vaan totesivat että jos suoraa ois 1km niin eipä ois kukaan pärjänny kun vakiokuntoiset autot ajeli ohi :rotfl:

    eihän täälläpäin ollut ainuttakaan alle 600heppasta autoa 80-90luvun taitteessa vaikka viritettyjä niistä ei ollut juuri yksikään muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
    :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!